quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
De namenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
De lijst met namen? Of met users?.
had ik nog niet eens gezienquote:
Weet hetquote:Op zondag 27 februari 2011 19:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
.
al die namen uit je UserIcon mogen komen.
Het is even doorbijten op de groentjescamping, maar het jaar daarna mag je gewoon hard feesten op 1 t/m 4.quote:
bibioquote:Op zondag 27 februari 2011 20:01 schreef friekin_ het volgende:
Je moet zin hebben in de nieuwe uitgelekte plaat van Bibio, Mind Bokeh
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:02 schreef Haunter het volgende:
[..]
Het is even doorbijten op de groentjescamping, maar het jaar daarna mag je gewoon hard feesten op 1 t/m 4.
Ergens wel.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nog niet gereleased als ik het zo zie?
Je staat er bijquote:Op zondag 27 februari 2011 20:06 schreef Susi het volgende:
[..]
Nee. Ik ga voor de vijfde keer dit jaar
Moest je dat nou vragen? Nou krijgen we daar een half topic ruzie overquote:Op zondag 27 februari 2011 20:07 schreef gewoonfaye het volgende:
Welke camping is eigenlijk het beste?
Yay, deze discussiequote:Op zondag 27 februari 2011 20:07 schreef gewoonfaye het volgende:
Welke camping is eigenlijk het beste?
Lekkerquote:
Groen kleurtje voor jouquote:Op zondag 27 februari 2011 20:11 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Nope, kreeg mezelf niet toegevoegd.
1ste keer.
Als je wil feesten kan je het beste op 2/3 zitten. De wat rustigere campings zijn 5/7.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:35 schreef gewoonfaye het volgende:
Nou, laat ik het zo stellen..
Op welke camping kan je niet slapen omdat het zo'n feestje is en welke is het meest rustig
Doe 't voor mij ook altijd goed!quote:
Dat vraag ik me ook af, heb nog niks op lowlove gezien en dat is toch wel de betrouwbaarste site.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:44 schreef Haunter het volgende:
[..]
Doe 't voor mij ook altijd goed!
Oja, vanwaar White Lies bij de line-up? Officieel bevestigd of roddels? Beter blijven die overgewaardeerde gasten gewoon thuis tijdens het LL-weekend.
3FM Giel Beelen heeft het min of meer bevestigdquote:Op zondag 27 februari 2011 21:59 schreef Cowwithmilk het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, heb nog niks op lowlove gezien en dat is toch wel de betrouwbaarste site.
Min of meer bevestigd... Dan mag Twin Shadow ook wel bij het lijstje, aangezien hij het na z'n optreden tegen ons verteldequote:Op zondag 27 februari 2011 22:00 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
3FM Giel Beelen heeft het min of meer bevestigd
Ga je nu bij iedereen die post checken of hij op de lijst staat? Is het een soort e-penis ofzo?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je staat niet op de lijst. 1e keer?
Valt mee hoor, maar soms zie je hier een nieuwe naam. En zo'n lange lijst met users is toch grappigquote:Op zondag 27 februari 2011 22:48 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ga je nu bij iedereen die post checken of hij op de lijst staat? Is het een soort e-penis ofzo?
9e keer, als ik ga, maar daar ben ik voor mezelf nog niet uit.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je staat niet op de lijst. 1e keer?
yep, vorig jaar op 4 gelegen aan de rand met 3. Gezellig, en als je echt moe bent lukt het slapen er ook nog eensquote:
Dan lig ik nog te maffen.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:12 schreef Operc het volgende:
In de OP staat het residentie orkest op vrijdag (n.a.v. teletekst)
Maar op hun eigen site hebben ze Zondag 11:30 staan.
http://www.residentieorke(...)3&year=2011&month=08
Wil ik dit jaar toch verandering in brengen, best irritant als je steeds pas om 7 uur 's avonds tot leven komtquote:Op maandag 28 februari 2011 18:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Alles voor 13:00 mis ik gegarandeerd.
Al die goede namen zijn alleen zo laat/'vroeg'quote:Op maandag 28 februari 2011 19:39 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wil ik dit jaar toch verandering in brengen, best irritant als je steeds pas om 7 uur 's avonds tot leven komt
Zou puik zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:46 schreef vaasinbloem het volgende:
http://pitchfork.com/artists/249-matthew-dear/
Reist de hele tijd mee met Interpol. Lijkt me een grote kanshebber voor Lowlands of niet? Live:
http://pitchfork.com/tv/pov/matthew-dear/
Als dat allemaal alleen al op de vrijdag komtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:45 schreef N-E-R-D het volgende:
Voor die line-up zou ik geen kaartje kopen.
Aan mij? Ik weet nog iemand die er eentje wil. Kunnen we gelijk op de foto.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:57 schreef N-E-R-D het volgende:
Als Bruno Mars komt verkoop ik mijn kaartje.
Owja! Ik neem het terug, zelfs Bruno Mars kan mijn date met jou niet verpesten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Aan mij? Ik weet nog iemand die er eentje wil. Kunnen we gelijk op de foto.
Daaaamn, I feel honoured.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:50 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Owja! Ik neem het terug, zelfs Bruno Mars kan mijn date met jou niet verpesten.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:35 schreef TripleP het volgende:
Wie wilt er 230 euro voor een lowlands kaartje betalen?
waarom heb je een kaartje gekocht dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:20 schreef TripleP het volgende:
Ja die line-up, die kan me weinig boeien. Een paar bandjes die ik "wel leuk" vind en af en toe een klapper en een paar leuke nachtprogrammadingen.. That's it.
Verjaardagscadeauquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom heb je een kaartje gekocht dan?
Een "steek dat kaartje lekker in je reet"quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Was dat een HIEPHOI-JA-":W", of een JADAAAAAG-":W"
Geen goedkoop rot tentje van 1.50m bij 1.50m?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:47 schreef PiRANiA het volgende:
Gister een tentje besteld voor LL. €25. Mijn vorige LL-tent was overleden nadat er een boom doorheeen was gevallen
.
Er zullen binnenkort wel meer aanbiedingen komen voor tenten gok ik zo.
Wat zou jij doen als je het niet tof zou vinden.. Lowlands is duur: tent, reiskosten, eten, drinken etc. En om het daar dan minstens 3 dagen het niet naar je zin hebben.. Die factoren wegen ook mee.quote:
zo eentje ben ik er ook.. Overdags paar reggae bandjes kijken (en paar dingen die 'wel leuk' zijn) en 's nachts hard gaan in de bravo.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:20 schreef TripleP het volgende:
Ja die line-up, die kan me weinig boeien. Een paar bandjes die ik "wel leuk" vind en af en toe een klapper en een paar leuke nachtprogrammadingen.. That's it.
De Bravonachten zijn het beste van Lowlandsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:36 schreef julian6 het volgende:
[..]
zo eentje ben ik er ook.. Overdags paar reggae bandjes kijken (en paar dingen die 'wel leuk' zijn) en 's nachts hard gaan in de bravo.
tsss overdag en 's nachts losgaanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
De Bravonachten zijn het beste van LowlandsOverdag chillen, 's nachts voeten van mijn benen dansen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |