Je staat er bijquote:Op zondag 27 februari 2011 20:06 schreef Susi het volgende:
[..]
Nee. Ik ga voor de vijfde keer dit jaar
Moest je dat nou vragen? Nou krijgen we daar een half topic ruzie overquote:Op zondag 27 februari 2011 20:07 schreef gewoonfaye het volgende:
Welke camping is eigenlijk het beste?
Yay, deze discussiequote:Op zondag 27 februari 2011 20:07 schreef gewoonfaye het volgende:
Welke camping is eigenlijk het beste?
Lekkerquote:
Groen kleurtje voor jouquote:Op zondag 27 februari 2011 20:11 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Nope, kreeg mezelf niet toegevoegd.
1ste keer.
Als je wil feesten kan je het beste op 2/3 zitten. De wat rustigere campings zijn 5/7.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:35 schreef gewoonfaye het volgende:
Nou, laat ik het zo stellen..
Op welke camping kan je niet slapen omdat het zo'n feestje is en welke is het meest rustig
Doe 't voor mij ook altijd goed!quote:
Dat vraag ik me ook af, heb nog niks op lowlove gezien en dat is toch wel de betrouwbaarste site.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:44 schreef Haunter het volgende:
[..]
Doe 't voor mij ook altijd goed!
Oja, vanwaar White Lies bij de line-up? Officieel bevestigd of roddels? Beter blijven die overgewaardeerde gasten gewoon thuis tijdens het LL-weekend.
3FM Giel Beelen heeft het min of meer bevestigdquote:Op zondag 27 februari 2011 21:59 schreef Cowwithmilk het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, heb nog niks op lowlove gezien en dat is toch wel de betrouwbaarste site.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |