Owja! Ik neem het terug, zelfs Bruno Mars kan mijn date met jou niet verpesten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Aan mij? Ik weet nog iemand die er eentje wil. Kunnen we gelijk op de foto.
Daaaamn, I feel honoured.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:50 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Owja! Ik neem het terug, zelfs Bruno Mars kan mijn date met jou niet verpesten.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:35 schreef TripleP het volgende:
Wie wilt er 230 euro voor een lowlands kaartje betalen?
waarom heb je een kaartje gekocht dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:20 schreef TripleP het volgende:
Ja die line-up, die kan me weinig boeien. Een paar bandjes die ik "wel leuk" vind en af en toe een klapper en een paar leuke nachtprogrammadingen.. That's it.
Verjaardagscadeauquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom heb je een kaartje gekocht dan?
Een "steek dat kaartje lekker in je reet"quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Was dat een HIEPHOI-JA-":W", of een JADAAAAAG-":W"
Geen goedkoop rot tentje van 1.50m bij 1.50m?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:47 schreef PiRANiA het volgende:
Gister een tentje besteld voor LL. ¤25. Mijn vorige LL-tent was overleden nadat er een boom doorheeen was gevallen
.
Er zullen binnenkort wel meer aanbiedingen komen voor tenten gok ik zo.
Wat zou jij doen als je het niet tof zou vinden.. Lowlands is duur: tent, reiskosten, eten, drinken etc. En om het daar dan minstens 3 dagen het niet naar je zin hebben.. Die factoren wegen ook mee.quote:
zo eentje ben ik er ook.. Overdags paar reggae bandjes kijken (en paar dingen die 'wel leuk' zijn) en 's nachts hard gaan in de bravo.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:20 schreef TripleP het volgende:
Ja die line-up, die kan me weinig boeien. Een paar bandjes die ik "wel leuk" vind en af en toe een klapper en een paar leuke nachtprogrammadingen.. That's it.
De Bravonachten zijn het beste van Lowlandsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:36 schreef julian6 het volgende:
[..]
zo eentje ben ik er ook.. Overdags paar reggae bandjes kijken (en paar dingen die 'wel leuk' zijn) en 's nachts hard gaan in de bravo.
tsss overdag en 's nachts losgaanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
De Bravonachten zijn het beste van LowlandsOverdag chillen, 's nachts voeten van mijn benen dansen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |