Owja! Ik neem het terug, zelfs Bruno Mars kan mijn date met jou niet verpesten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Aan mij? Ik weet nog iemand die er eentje wil. Kunnen we gelijk op de foto.
Daaaamn, I feel honoured.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:50 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Owja! Ik neem het terug, zelfs Bruno Mars kan mijn date met jou niet verpesten.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:35 schreef TripleP het volgende:
Wie wilt er 230 euro voor een lowlands kaartje betalen?
waarom heb je een kaartje gekocht dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:20 schreef TripleP het volgende:
Ja die line-up, die kan me weinig boeien. Een paar bandjes die ik "wel leuk" vind en af en toe een klapper en een paar leuke nachtprogrammadingen.. That's it.
Verjaardagscadeauquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom heb je een kaartje gekocht dan?
Een "steek dat kaartje lekker in je reet"quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Was dat een HIEPHOI-JA-":W", of een JADAAAAAG-":W"
Geen goedkoop rot tentje van 1.50m bij 1.50m?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:47 schreef PiRANiA het volgende:
Gister een tentje besteld voor LL. ¤25. Mijn vorige LL-tent was overleden nadat er een boom doorheeen was gevallen
.
Er zullen binnenkort wel meer aanbiedingen komen voor tenten gok ik zo.
Wat zou jij doen als je het niet tof zou vinden.. Lowlands is duur: tent, reiskosten, eten, drinken etc. En om het daar dan minstens 3 dagen het niet naar je zin hebben.. Die factoren wegen ook mee.quote:
zo eentje ben ik er ook.. Overdags paar reggae bandjes kijken (en paar dingen die 'wel leuk' zijn) en 's nachts hard gaan in de bravo.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:20 schreef TripleP het volgende:
Ja die line-up, die kan me weinig boeien. Een paar bandjes die ik "wel leuk" vind en af en toe een klapper en een paar leuke nachtprogrammadingen.. That's it.
De Bravonachten zijn het beste van Lowlandsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:36 schreef julian6 het volgende:
[..]
zo eentje ben ik er ook.. Overdags paar reggae bandjes kijken (en paar dingen die 'wel leuk' zijn) en 's nachts hard gaan in de bravo.
tsss overdag en 's nachts losgaanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
De Bravonachten zijn het beste van LowlandsOverdag chillen, 's nachts voeten van mijn benen dansen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als Bruno Mars komt steek ik hem in zijn esophagus en stop pas als de politie er is. Wat haat ik hem.
Waar kan je een tentje voor ¤ 25 kopen dan? Mijn tentje is ook niet helemaal goed meer!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:47 schreef PiRANiA het volgende:
Gister een tentje besteld voor LL. ¤25. Mijn vorige LL-tent was overleden nadat er een boom doorheeen was gevallen
.
Er zullen binnenkort wel meer aanbiedingen komen voor tenten gok ik zo.
Kerstpakket-deal. Hij kwam vandaag binnen Echt een superlicht ding, moet voor LL wel oké zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:07 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Waar kan je een tentje voor ¤ 25 kopen dan? Mijn tentje is ook niet helemaal goed meer!
Heb je zo'n gooiding?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:34 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kerstpakket-deal. Hij kwam vandaag binnen Echt een superlicht ding, moet voor LL wel oké zijn.
Ah jammer, dacht misschien ergens een aanbieding..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:34 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kerstpakket-deal. Hij kwam vandaag binnen Echt een superlicht ding, moet voor LL wel oké zijn.
Haal gewoon een quechua voor een paar tientjes.. ik zou de 2 persoons halen overigens want die 1 persoons vond ik echt te klein vorig jaar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:07 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Waar kan je een tentje voor ¤ 25 kopen dan? Mijn tentje is ook niet helemaal goed meer!
Klopt. Ik ben heel benieuwd of het gaat lukken, zou wel leuk zijn!quote:Op maandag 28 februari 2011 10:54 schreef MB88 het volgende:
The Gracious Few (ex-Live, ex-Candlebox) heeft zaterdag lichtelijk gehint dat ze in onderhandeling zijn.
Top ik ga er gelijk naar kijken!quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:13 schreef julian6 het volgende:
[..]
Haal gewoon een quechua voor een paar tientjes.. ik zou de 2 persoons halen overigens want die 1 persoons vond ik echt te klein vorig jaar.
Je bedoeld vast Battles :pquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Beatles vanmorgen bevestigd door Giel.
Nooit, 3fm is een achterhaalde bende.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:21 schreef julian6 het volgende:
Wanneer bevestigen die gasten bij 3fm is wat toffe dj's
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
JeejKaartjes overgenomen van mijn nieuwe favoriete mede-fokker
Toch erbij
Ik zeg dat Piranha binnen een half uur komt blèren dat je in de lijst moet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Toch erbij
Dan zet ie me er zelf maar in. 9e keer geloof ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:55 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik zeg dat Piranha binnen een half uur komt blèren dat je in de lijst moet.![]()
Maar gefeliciteerd.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Toch erbij
nieuwe cd is ook weer goed voor een paar festivalknaller, ik noem de eerste twee tracks alleen alquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:47 schreef Da hopman het volgende:
[ afbeelding ]
Dropkick Mrurphy's hebben een nieuwe CD en touren in die tijd door Europa
http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.44495694
Altijd goed voor een feessie
Je hebt het gemiddelde weer op >4 keer gebrachtquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dan zet ie me er zelf maar in. 9e keer geloof ik
Ben jij een mojo'er?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:12 schreef mojojojobeverwijk het volgende:
Hey Lowlanders hier, gezellig
OMG dat zou zo vet zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:58 schreef Tatser het volgende:
Paul Kalkbrenner zei net tijdens zijn optreden in Melkweg dat hij op Lowlands te horen zal zijn met nieuwe album, welke focking dope was.
Daar was ik ook! Nieuw album in juni en hij sloot af met "see you at lowlands". Ik wist eerst niet zeker of ik het goed hoorde omdat hij tijdens het optreden ook een beetje onverstaanbaar stond te brabbelen maar er hadden er meer het zo gehoord dus zal het wel zo zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:58 schreef Tatser het volgende:
Paul Kalkbrenner zei net tijdens zijn optreden in Melkweg dat hij op Lowlands te horen zal zijn met nieuwe album, welke focking dope was.
Das een mooi aantal, als ik ga wordt het ook m'n 9e keer, maar 3 weken later word ik papa, dus twijfel nog.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dan zet ie me er zelf maar in. 9e keer geloof ik
Erg goed, die Berlin Calling was ook geniaal.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:58 schreef Tatser het volgende:
Hahaah wat had die gast opquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:43 schreef Tatser het volgende:
fok wil niet quoten op mijn pc.
iig Gruwel N-E-R-D dat je er wasen idd die bekken die hij trok. En het aantal peuken die hij rookte.
Hij had een paar vette nieuwe nummers echt supernice.
paul op lowlands (L)
Kon niet quoten door add-block van frefoxquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hahaah wat had die gast op
Mijn tweede space was op Sky & Sand.![]()
![]()
Echt? Bij giel deden ze vanochtend heel geheimzinnig. Wat is je bronnnnn?quote:
Kink FM.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Echt? Bij giel deden ze vanochtend heel geheimzinnig. Wat is je bronnnnn?
Zou fijn zijn. Had kaartjes voor haar optreden, maar die werd gecancelled toen ze ging touren met Prince.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:11 schreef Haunter het volgende:
Giel Beelen zei in 3voor12's Afzien?! dat we Janelle Monae moeten gaan checken op Lowlands. Niet dat ik dat ga doen, maar lijkt me wel een nieuwe naam.
Dat zou wel heel leuk zijn voor 's nachts! Hoop dat ze het niet al om een uur of 10 gaan programmeren.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:58 schreef Tatser het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |