Wat zij zegt!quote:
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Bad en loosjeerbed zijn weer vrijgezel trouwens Cat.
Denk dat ik vanmiddag weer es ff ga badderen
quote:
Linkje?quote:
+1quote:Op zondag 27 februari 2011 14:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Zelfs ik kan mij herinneren dat je dat ooit getypt hebt oh-oh
Alle poezels liggen hier in dromenland
Nee de daad moet nog volgen jonguhquote:Op zondag 27 februari 2011 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
oh-oh voegt gewoon daad bij het woord
Ja dat overkomt mij dus echt echt echt geen fucking twee keer hoor!quote:Op zondag 27 februari 2011 14:43 schreef Loveless85 het volgende:
misschien bakt hij er idd wel niks van, en zit je al aan 'm vast. Net als met Sjon
Nee ik luister geen radioquote:Op zondag 27 februari 2011 14:43 schreef oh-oh het volgende:
Had je gehoord dat de eerste Stockholm trip net gewonnen is Ll?
Ik ga m over 10 minuten uitzetten, en dan is het weer PJ Harvey tijd hierquote:
ja gister nog een paar van die met Thom, tis wel leuk maar niet echt mijn muziek zeg maar, maar kan het wel waarderen. Was plots weg op een gegeven moment dus weet niet wat je verder nog gepost had. Nu ben ik tot de 90s mix van DVM veroordeeld, dus geen PJ / Foo's / wiedanookquote:Op zondag 27 februari 2011 14:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga m over 10 minuten uitzetten, en dan is het weer PJ Harvey tijd hier![]()
Had je nog wat geluisterd?
Vrijdag ff met aankoopmakelaar wezen kijken, en waarschijnlijk wel ja, moet wel flink wat gebeuren dus momenteel proberen we een beetje een redelijk beeld van de kosten te krijgen. Wat natuurlijk weer lastig is omdat iedereen (logischerwijs) langs wil komen om ff te kieken, en dat net weer niet kanquote:
Oh crapquote:Op zondag 27 februari 2011 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja gister nog een paar van die met Thom, tis wel leuk maar niet echt mijn muziek zeg maar, maar kan het wel waarderen. Was plots weg op een gegeven moment dus weet niet wat je verder nog gepost had. Nu ben ik tot de 90s mix van DVM veroordeeld, dus geen PJ / Foo's / wiedanook
Spannend joh!quote:Op zondag 27 februari 2011 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vrijdag ff met aankoopmakelaar wezen kijken, en waarschijnlijk wel ja, moet wel flink wat gebeuren dus momenteel proberen we een beetje een redelijk beeld van de kosten te krijgen. Wat natuurlijk weer lastig is omdat iedereen (logischerwijs) langs wil komen om ff te kieken, en dat net weer niet kan![]()
Maar goed, de prijs die volgens aankoopmakelaar redelijk zou zijn laat nog wel wat ruimte voor verbouwing, maar er is ook aardig wat nodig
Spannenddd!quote:Op zondag 27 februari 2011 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vrijdag ff met aankoopmakelaar wezen kijken, en waarschijnlijk wel ja, moet wel flink wat gebeuren dus momenteel proberen we een beetje een redelijk beeld van de kosten te krijgen. Wat natuurlijk weer lastig is omdat iedereen (logischerwijs) langs wil komen om ff te kieken, en dat net weer niet kan![]()
Maar goed, de prijs die volgens aankoopmakelaar redelijk zou zijn laat nog wel wat ruimte voor verbouwing, maar er is ook aardig wat nodig
Heb je een Funda linkje?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We hebben geen kabel. Satelliet.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
Deutsche grundlichkeit hé, die kabel daar
Linkje?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh jezus fuck, Ramon heeft een carnavalsplaat gemaakt, met een geweldige titel![]()
Een beetje spuug doet wonderen, vooral van onderen !
Het zou zo een TT van ons kunnen zijn
Ja maar goed, de keuken en badkamer móet eigenlijk gewoon, verder gaat het om leidingwerk (waar je dan toch al aan het rommelen bent), en electra (die ook gewoon echt móet, is nu 2 stoppen zonder aardlek), en plafonds... wat eigenlijk ook wel zou moeten, tis nu zachtboard, wat fikt als een malle.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja maar schatteke, jullie hoeven toch niet alle klussen in 1 keer te laten doen?
Zonde om een onnozel hoge hypotheek te nemen, terwijl je het bijv. ook over 2 jaar kunt doen en dan van gespaard geld.
Is mijn mening dan he?![]()
Als de basics maar goed zijn (keuken, badkamer, goed in de verf)
Ik zat al te zoeken, hij staat niet op joeptjoepquote:
Jup, niet alles, maar een hoop wel.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:05 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja en Ll, ik had gevraagd of je van Queens of the Stone Age houdt![]()
Ken je niemand die daar een beetje handig mee is? Of heb je geen handige vader?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar goed, de keuken en badkamer móet eigenlijk gewoon, verder gaat het om leidingwerk (waar je dan toch al aan het rommelen bent), en electra (die ook gewoon echt móet, is nu 2 stoppen zonder aardlek), en plafonds... wat eigenlijk ook wel zou moeten, tis nu zachtboard, wat fikt als een malle.
Polly heeft ook met ze samengewerkt op de Desert Sessions:quote:Op zondag 27 februari 2011 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, niet alles, maar een hoop wel.
Josh Homme had trouwens laatst een bandje met Dave Grohl en John Paul Jones van Led Zep waar ze vorige zomer mee hebben getourt
Hij is enigquote:Op zondag 27 februari 2011 15:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh wacht, hij staat wel op de 3FM site, Ramon is een van die twee Kusjesmannen btw![]()
hiero
Die plafonds wel, en bv. het slopen van een muurtje of de oude keuken kunnen we wss zelf wel, plafonds staat nu ff voor de 'zekerheid' er ook gewoon bij. Verder is mn vader wel redelijk handig, maar geen expertise op het gebied van electra of waterwerk zeg maar, dus dan heb ik toch liever dat écht een professional de keuken en badkamer doet. Want zeker die badkamer is natuurlijk een megaklus, das gewoon echt muurtje breken en een hele slaapkamer omtoveren tot badkamer...quote:Op zondag 27 februari 2011 15:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ken je niemand die daar een beetje handig mee is? Of heb je geen handige vader?
Wij hadden idd het geluk dat mijn vader en onze beste vriend heel veel zelf kunnen, want als je alles laat doen ben je een kapitaal armer.
Plafond kun je met bijv. Agnesplaten heel snel en ook erg mooi afwerken.
ff wachten tot een bouwmarkt es een 20% kortingsactie heeft, dan ist niet eens zo duur.
Ik vind m echt grappig jaquote:
Oude kleertjes an en scheuren maarquote:Op zondag 27 februari 2011 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
En het nadeel met de plafonds is ook dat die ouwe shit er wel echt af moet, het is boven maar 2.20m hoog, dus het is zonde daar nog iets tegen te gaan plakken, en die zachtboard ellende schijnt te fikken als wat, dus dat moet er sowieso echt uit...
Ja dat willen we ook wel, maar je zit gewoon met een afweging en tijd en kunde die we zelf hebben of via vrienden/familie kunnen 'krijgen', en wat er écht gedaan moet worden.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:16 schreef Rewimo het volgende:
Zachtboard fikt goed jaDat moet er echt wel af. Je kunt natuurlijk wel zorgen dat je zelf zoveel mogelijk doet, sloopwerk en zo.
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:24 schreef Greys het volgende:
Of is dat jouw manier van aan de TT voldoen?
Het is wel zo'n 'vraag eens aan mij wat er scheelt'-opmerking jaquote:Op zondag 27 februari 2011 15:24 schreef Greys het volgende:
Of is dat jouw manier van aan de TT voldoen?
Hoer-ze!quote:Op zondag 27 februari 2011 15:27 schreef Oognip het volgende:
Deze aandachtshoer gaat weer weg en bij iemand anders aandachtshoer spelen
Ik heb verder vooralsnog ook niets te melden vandaagquote:Op zondag 27 februari 2011 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
Het is wel zo'n 'vraag eens aan mij wat er scheelt'-opmerking ja
Doe effe normaal johquote:Op zondag 27 februari 2011 15:31 schreef Greys het volgende:
Up above my head
I here music in the aihaihairrrrrrrrrr
Neeeeeeeeeeeeeeeee-eeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Niet dat we weten, maar zou kunnen... dus aan de ene kant is het toch wel een beetje 'haast maken', maar aan de andere kant willen we ook niet iets kopen en dat dan aan het einde van het geld er nog een halve verbouwing over is zeg maarquote:Op zondag 27 februari 2011 15:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Spannend LL.
zijn er nog meer kapers op de kust?
'here'quote:Op zondag 27 februari 2011 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeee-eeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Up above my head
I here music in the airrrrrrrrrrrrr
Je kan niet multitasken, dus je hebt de penis-stoornis.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:37 schreef Greys het volgende:
Oh
Ik zit tegelijk te youtuben op een ander nummer en daar staat Here in de titel, godver
Net als vroeger op school, moesten we een werkstuk over het Symphonie Orkest maken en ik had iets met Sinterklaas in mijn hoofd, dus overal waar Symphonie moest staan, stond Sinterklaas
Wat voor stoornis heb ik nu?
... en een aandachtshoer, hoezee!quote:Op zondag 27 februari 2011 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan niet multitasken, dus je hebt de penis-stoornis.
Gefeliciteerd; je bent een man
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan niet multitasken, dus je hebt de penis-stoornis.
Gefeliciteerd; je bent een man
Hersenverdraaing, een soort mentale polar shift.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:37 schreef Greys het volgende:
Oh
Ik zit tegelijk te youtuben op een ander nummer en daar staat Here in de titel, godver
Net als vroeger op school, moesten we een werkstuk over het Symphonie Orkest maken en ik had iets met Sinterklaas in mijn hoofd, dus overal waar Symphonie moest staan, stond Sinterklaas
Wat voor stoornis heb ik nu?
Oeh wacht, ik noteer het even.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:40 schreef APK het volgende:
[..]
Hersenverdraaing, een soort mentale polar shift.
Fóut, het is toet-toetquote:
Ik vind piempie leukerquote:
Gaat die manke nelis er ook nog een schepje bovenop doen, limbo-meutquote:
Was gewoon de waarheidquote:Op zondag 27 februari 2011 15:43 schreef Lottekoekkie het volgende:
Indaha, enorm bedankt voor je kaartje, was er zowaar helemaal beetje ontdaan van.
Erg lief, thanx
Nee hoor, ging over jouquote:Op zondag 27 februari 2011 15:44 schreef Greys het volgende:
Oh dat verbeteren ging weer over iets anders.
Klinkt eigenlijk wel lief, ik zal eens vragen of mijn man dat ook vindt, ik ben bang van nietquote:Op zondag 27 februari 2011 15:45 schreef Lottekoekkie het volgende:
Na ja, vind ieg piempie aardiger klinken dan lul, en heeft niks met het formaat te maken
Ah toe. Dat klinkt wel zó a-seks. Niet aan beginnen. Doe het voor mijquote:Op zondag 27 februari 2011 15:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk wel lief, ik zal eens vragen of mijn man dat ook vindt, ik ben bang van niet
HOUDEN ZO!quote:Op zondag 27 februari 2011 15:47 schreef Lottekoekkie het volgende:
Sterker nog, mijn lief weet het bestaan van het woord 'piempie" niet eens
Nee, dat zal me leren om twee dingen tegelijk te willen doenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:45 schreef APK het volgende:
[..]
Nee hoor, ging over jou![]()
Edit mijn quote dan ook gewoon even
Nou voor jou danquote:Op zondag 27 februari 2011 15:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah toe. Dat klinkt wel zó a-seks. Niet aan beginnen. Doe het voor mij
Het huis an sich vinden we ook erg leuk hoor, vandaar dat we nu ook uitzoeken of dit allemaal haalbaar is, en wat Ing zegt is ook zeker waar, alles hoeft niet direct. Al is de lijst met dingen die hier eigenlijk wél direct zou moeten nogal langquote:Op zondag 27 februari 2011 15:40 schreef Lottekoekkie het volgende:
LL, huis moet je, zodra je binnenloopt, passen als een warme jas, eerste gevoel is meestal het beste gevoel maar ja, dan moet het verstand ook even erbij blijven hè.
Wij hebben vóór he het kochten en het te koop kwam járen lopen azen op ons huisje. dus toen het eenmaal te koop kwam liepen we als kippen zonder kop rond en wasren verkócht (huis ook dus diezelfde dagInmiddels zijn we 17 jaar verder, benedenverdieping geheel verbouwd 1,5 jaar geleden en boven gaat het binnenkort op de schop en muv de enige vastzittende buren die echt étters zijn, nog steeds naar ons zin. Dus dat eerste gevoel blijkt nog steeds te kloppen 9op die buren ná dan maar goed, die hoor ik niet, binnen
Nu ff niet, ik zit Beyoncé te youtubenquote:
Daaaaaaaarom vind ik m juist zo leuk, voor jouquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nu ff niet, ik zit Beyoncé te youtuben
Het is wél een beeldig huisquote:Op zondag 27 februari 2011 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het huis an sich vinden we ook erg leuk hoor, vandaar dat we nu ook uitzoeken of dit allemaal haalbaar is, en wat Ing zegt is ook zeker waar, alles hoeft niet direct. Al is de lijst met dingen die hier eigenlijk wél direct zou moeten nogal langVandaar dat we dus ff kijken of het te betalen is.
Heeft Cat zulke grote voeten danquote:
Whoehoehoehoeeeequote:Op zondag 27 februari 2011 15:55 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Heeft Cat zulke grote voeten dan
Regent het nog steeds bij jullie, hier is het eindelijk droog.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:53 schreef asfalthooligan het volgende:
Zometeen weer op de scoot naar sneek ik een regenpak aan en de kleine man hehehehe
Dubbele broek en geen regenpak zijn ze vergeten te halen bij tjallinga hiem hahaha
Wat was daar ook alweer mee?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moest ineens weer denken aan de schoenen met de spitse punt.
Sorry Cat
Jaja, leuk.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoor dan![]()
![]()
Het truttigste nr, maar ik vind het zo mooi gezongen
quote:
Tha SC is not nice to me.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moest ineens weer denken aan de schoenen met de spitse punt.
Sorry Cat
Geen idee maar aarde trilde, of ik wiebeldequote:Op zondag 27 februari 2011 15:55 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Heeft Cat zulke grote voeten dan
Als die weer in de mode komen breekt in Huize Cat de pleuris uitquote:Op zondag 27 februari 2011 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat was daar ook alweer mee?
Wat zei ze daar nou over?
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:44 schreef Greys het volgende:
Ja, dat soort fouten doen echt pijn aan mijn ogen hoor
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als die weer in de mode komen breekt in Huize Cat de pleuris uit
Nou leef ik niet op al te grote voet, maar met die puntdingen verongeluk is nog al es als ik de trap op loop. Of struikelen over stoeprandenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Als ik met mijn moeder ga sjoppen wel ja.
Heb je dit soort dingen nou altijd over je ventquote:Op zondag 27 februari 2011 16:01 schreef Lottekoekkie het volgende:
Mag ik nog even heel vals vervelend doen? Beweert er één dat ze vandaag zijn gaan wandelen.......
het komt hier de Godganse dag al met bakken uit de hemel en aangezien mw al bang is voor een regendruppel of sneeuwvlok dacht ik ff héél erg lelijke dingen.
De leugens regeren? Tja...
Zie die vent écht niet een wandelingetje maken heur, zeker met dit weer dus niet![]()
En nou schei ik er over uit, is de irritatie niet waard
Ik heb geen grote voeten maar kan er ook niet mee overweg, mijn tenen zitten dan klemquote:Op zondag 27 februari 2011 16:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik krijg ook hele grote voeten in dat soort schoenen
pas met dat hol dan maar goed op met puntschoenenquote:
Oh ja, dat was hetquote:Op zondag 27 februari 2011 15:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als die weer in de mode komen breekt in Huize Cat de pleuris uit
klere weer hier jaquote:Op zondag 27 februari 2011 15:57 schreef indaha het volgende:
[..]
Regent het nog steeds bij jullie, hier is het eindelijk droog.![]()
Is het ver van bij jou thuis naar Sneek.
Is opzetten niet een beetje erg drastisch?quote:
een griek opzetten? weet je wat dat kost? En hij lééft nogquote:Op zondag 27 februari 2011 16:10 schreef APK het volgende:
[..]
Is opzetten niet een beetje erg drastisch?
Kwartje is gevallen?quote:
Ik wist dat je er iets hilarisch over zei toen, maar wát het was, was ik ff kwijtquote:
Veel succes, ik zal duimen voor een zonnetje, maar weet niet of dat vandaag nog luktquote:Op zondag 27 februari 2011 16:13 schreef asfalthooligan het volgende:
Trekt nu de scooterbroek aan en regenpak en de rest van de uitrusting
In godsnaam geen zonnetje, dan zit ie voor lul op die scooter met zijn regenpak aan.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:14 schreef indaha het volgende:
[..]
Veel succes, ik zal duimen voor een zonnetje, maar weet niet of dat vandaag nog lukt
Klinkt echt als een lekker ochtendje weg Greys!quote:Op zondag 27 februari 2011 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeee-eeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Up above my head
I hear music in the airrrrrrrrrrrrr
Dat geloof ik wel,maar het was meer bedoeld voor de kleine jongen die geen regenpak aan heeftquote:Op zondag 27 februari 2011 16:17 schreef Lottekoekkie het volgende:
Asfalt is een die-hard, die smelt niet van een beetje nattigheid
Dat is een kind van zijn paps dus die is net zo goed een die-hard (regenpak regelen via FHF voor menneke???)quote:Op zondag 27 februari 2011 16:20 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel,maar het was meer bedoeld voor de kleine jongen die geen regenpak aan heeft
Ja, jij welquote:Op zondag 27 februari 2011 16:21 schreef Oognip het volgende:
Ik snapte ook al waar je het over had lk
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:21 schreef Oognip het volgende:
Ik snapte ook al waar je het over had lk
Ben jij ook als stiekum aan het gluren wanneer er iets komt![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:21 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Dat is een kind van zijn paps dus die is net zo goed een die-hard (regenpak regelen via FHF voor menneke???)
Ik vraag het hem! Mag ie je zelf even antwoorden!quote:
Ik heb misschien ook een toverzolder, we kunnen ook samen toverenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:24 schreef Lottekoekkie het volgende:
(weet ik toch niet, heet niet voor niks de toverzolder)
Oh ik denk dat ik het ergste wel heb gehad. Koortsvrij, geen stem en nog erg hoesten. Maar het komt goed los gelukkig. Gaat je rug een beetje beter?quote:
Naar omstandigheden prima.quote:
Laat maar weten als ik mee moet toverenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik volg het idd, uit interesse en ook uit nieuwgierigheid.
En een gezamelijke toverzolder is wel erg bijzonder![]()
Maar de mijne is nog niet helemaal leeg
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:29 schreef asfalthooligan het volgende:
top pagan
en weg tot na 18.00 uur
Nou, mijn zolder heeft nog een luikje waar een fietsenmeneer vást nog een hoekje heeftquote:Op zondag 27 februari 2011 16:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Laat maar weten als ik mee moet toveren
Fijn dat de koorts over is. Geen stem en erg hoesten is wel vervelend, maar fijn dat het loskomt. Ik ben ook al een week erg verkouden maar dat gaat gelukkig wel al beter. Mijn rug is nog hetzelfde en ben heel er benieuwd hoe het morgen op stage gaat. Ik ben iig niet van plan om morgen veel tilwerk te gaan doen.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:27 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh ik denk dat ik het ergste wel heb gehad. Koortsvrij, geen stem en nog erg hoesten. Maar het komt goed los gelukkig. Gaat je rug een beetje beter?
Noh, arm kindquote:Op zondag 27 februari 2011 15:53 schreef asfalthooligan het volgende:
Zometeen weer op de scoot naar sneek ik een regenpak aan en de kleine man hehehehe
Dubbele broek en geen regenpak zijn ze vergeten te halen bij tjallinga hiem hahaha
Beterschap LKquote:Op zondag 27 februari 2011 16:47 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ga even de bank van dichtbij bekijken, barstende koppijn dus heb een uurtje vóór ik de keuken weer ga mishandelen.
Moet nodig mijn hydro weer hebben, dat begint tegen de tijd dat ik "te laat" ben met koppijn, ijverige poetsbui en de dag erna met een pokke-slechte zin en boel lelijk doen.
En daar lief morgen vrij heeft dus gelijk morgen dierenhuisarts ff bellen
Nee, eerst aan je zelf denken. Je rug moet nog heel wat jaartjes mee!quote:Op zondag 27 februari 2011 16:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Fijn dat de koorts over is. Geen stem en erg hoesten is wel vervelend, maar fijn dat het loskomt. Ik ben ook al een week erg verkouden maar dat gaat gelukkig wel al beter. Mijn rug is nog hetzelfde en ben heel er benieuwd hoe het morgen op stage gaat. Ik ben iig niet van plan om morgen veel tilwerk te gaan doen.
(op toverzolder gaat anders vd week weer vast een luikje openquote:Op zondag 27 februari 2011 16:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Noh, arm kindHeb je geen reservepak?
*bijna te klein regenpak van Christan zal bewaren voor Asfaltjunior*
Beterschap!quote:Op zondag 27 februari 2011 16:47 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ga even de bank van dichtbij bekijken, barstende koppijn dus heb een uurtje vóór ik de keuken weer ga mishandelen.
Moet nodig mijn hydro weer hebben, dat begint tegen de tijd dat ik "te laat" ben met koppijn, ijverige poetsbui en de dag erna met een pokke-slechte zin en boel lelijk doen.
En daar lief morgen vrij heeft dus gelijk morgen dierenhuisarts ff bellen
anders heeft lief geen leven (al kan ik het wel inhouden hoor maar toch\)
Doet je TV/zaadontvanger het al weer?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Noh, arm kindHeb je geen reservepak?
*bijna te klein regenpak van Christan zal bewaren voor Asfaltjunior*
thanks!quote:Op zondag 27 februari 2011 17:28 schreef LekkerApart het volgende:
De zelfstandige naamwoorden begin en eind (einde) kunnen worden gebruikt in bijwoordelijke bepalingen van tijd. Begin kan worden voorafgegaan door het voorzetsel in of aan, einde door aan of tegen. Beide woorden worden dan gevolgd door een voorzetselgroep die bestaat uit van en een tijdsaanduiding (dag, week, maand, herfst, jaar, eeuw en dergelijke). Voorbeelden: in het begin van de winter, aan het begin van vorig jaar, aan het eind van de dag, tegen het einde van de negentiende eeuw.
Bron Taaladvies.net
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:33 schreef Lottekoekkie het volgende:
"in het begin van" en "aan het begin van" kan beiden. ik als gevoelsdoos vind het eerste ergens beter klinken, nederlands-technisch is "aan" beter. Maar is eigenlijk peanuts. Denk dat jouw betrokkenheid tijdens je stage de aandacht al volkomen af zal leiden van wat grammaticaal juist is.
En zolang jij maar aan je rug denkt zal het mij wordt wezen, je hebt last "in" of "aan" je rug![]()
Kijk, ik ben voor geen gat te vangen (dus je hebt geen mallemoer aan mij)
Is dat nou een belediging of een complimentquote:Op zondag 27 februari 2011 17:38 schreef Oognip het volgende:
[..]Sorry maar ik moest lachen
Wat kun jij slap lullen
Ik snap niet wat je bedoelt, wel dat jij het blijkbaar voelt maar ik voel het niet in dit geval. Ik ben ook zo'n gevoelloos mensquote:Op zondag 27 februari 2011 17:40 schreef Lottekoekkie het volgende:
Even voorbeeldje
In het begin van mijn stage (vul het even vrij aan) voelde ik al betrokkenheid met de bewoners
tegen:
Aan het begin van mijn stage wist ik nog niet hoe mijn betrok.enheid mbt de bewoners zou zijn
Ik vóel het verschil
Snap je wat ik bedoel? Dus dat verschil kun jij enkel invullen en dat bepaald ook dat ene woordje, althans, in mijn optiek.
Geen van beide. Ik moest alleen heel hard lachen van jouw verhaal met je gevoel terwijl ik er weinig van snaptequote:Op zondag 27 februari 2011 17:41 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Is dat nou een belediging of een compliment
O'jeequote:Op zondag 27 februari 2011 17:48 schreef Lottekoekkie het volgende:
Blijkt dus dat je mij niet kent![]()
Ik leg het even uit maar in een pb
Nee, die doet nog steeds niks. Gelukkig vond Sopcast een stream dus heb ik toch nog kunnen kijken.quote:
doe nou es ff niet zo gemee-heeenquote:
Da's niet gemeen bedoeld hoor, maar het was gewoon grappig hoe het er stondquote:Op zondag 27 februari 2011 18:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
doe nou es ff niet zo gemee-heeen![]()
Wat lief van je, Rewimoquote:Op zondag 27 februari 2011 18:04 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga Christans huidige regenpak van de week even opzoeken. Althans het jack, waar de broek is weet ik (aan de waslijn). Dan kan dat naar Asfalt Junior, ik heb toch al een grotere voor Christan. En Junior hobbelt prachtig achter Christan aan qua maat
Het is ook een beetje de blinde die de dove wat uitlegt als je zo terugleestquote:Op zondag 27 februari 2011 18:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
doe nou es ff niet zo gemee-heeen![]()
Is dat zo?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is ook een beetje de blinde die de dove wat uitlegt als je zo terugleest
Reboot de ontvanger eens, stroom er helemaal af (voedingskabel lostrekken) en een paar minuten wachten, dan de stroom er weer op en herstarten laten.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, die doet nog steeds niks. Gelukkig vond Sopcast een stream dus heb ik toch nog kunnen kijken.
Ik zal het doorgeven aan de baasquote:Op zondag 27 februari 2011 18:14 schreef Pagan het volgende:
Reboot de ontvanger eens, stroom er helemaal af (voedingskabel lostrekken) en een paar minuten wachten, dan de stroom er weer op en herstarten laten.
Kijk je via CanalDigitaal? Vraag een heractiveringspuls op.
http://canaldigitaal.nl/k(...)rd-heractiveren.aspx
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:16 schreef Loveless85 het volgende:
Dat klinkt lekker erotisch, zo'n heractiveringspuls.
Dat kan je ook 's avonds bij je vriendin proberen, zo'n puls dat ze ineens weer geheractiveerd wordt en schreeuwend wakker wordt
Geen probleem hoor, van de zomer als Asfalt komt kan ie hier ook mooi even "shoppen" voor Junior. Christan groeit toch maar overal uitquote:
Zijn jullie nog een beetje droog overgekomen?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:17 schreef asfalthooligan het volgende:
Leest weer mee en niet veel gemist zie ik wel![]()
![]()
Nee hoor, niks aan de hand, oognip waardeer ik als de pepernoten want ga er maar aanstaan om die stage te doen en dit vak in te gaan. respect. Maar ik als ex-mantelzorger dus helaas (voor pap en mij dan) ook beetje ervaring met stagieres in verzorging en ook in de pg bedoel het juist opbouwend. Als "naaststaande" ervaringsdeskundige dan heb ik veel stagiaires pappa zien helpen, de één te bot voor woorden, de ander zó liefdevol. en die rapportages inzake die stages heb ik ook mogen meelezen als kind van die pap welke door stagieres mede werd verzorgd. dáár heb ik dus mijn "wijsheid" vandaan. Heb het dus zowel van mijn eigen kant (die rapportages dus, welke ze me lieten lezen) als van zijde van de proffessionele meiden. Dus daarom denk ik er een klein beetje beeld op te hebben. Was er elke dag uurtje of 4-5 dus heb best wel beetje visie, denk ik.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:11 schreef Loveless85 het volgende:
Of het zo is laat ik in het midden, maar dat is hoe ik het ervaar
Ben jij doof of blindquote:Op zondag 27 februari 2011 18:11 schreef Loveless85 het volgende:
Of het zo is laat ik in het midden, maar dat is hoe ik het ervaar
quote:
Klopt, dat is een soort roze knopje, een beetje weggestopt midden voor aan de onderkant zeg maar.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:16 schreef Loveless85 het volgende:
Dat klinkt lekker erotisch, zo'n heractiveringspuls.
Dat kan je ook 's avonds bij je vriendin proberen, zo'n puls dat ze ineens weer geheractiveerd wordt en schreeuwend wakker wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verwarrendquote:
Verwarrend he?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Verwarrend
Verwarrend!
Verwarrend
Ik weet zelfs niet of ik verwarrend nou leuk vind of niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh-oh nog gesignaleerd?
Jij snapt het...quote:Op zondag 27 februari 2011 18:38 schreef asfalthooligan het volgende:
kijk ik snap het al niet meer ,maar als jullie het nog wel snappen dan hoor ik het ook te snappen als jullie snappen wat ik bedoel snappen jullie het nog ik snap het niet meer .
Het is gewoon niet meer te snappen hier
Ach, toe, je mag gerust die foto met die bruine handen nog eens posten hoor. Geeft niet, echt niet!quote:
Nee, tijd voor een nieuwe TTquote:Op zondag 27 februari 2011 18:39 schreef ElisaB het volgende:
Is de aandachtshioerenbijeenkomst al weer voorbij??
Ik heb oh-oh beloofd het drie weken niet meer te doenquote:Op zondag 27 februari 2011 18:42 schreef Pagan het volgende:
Ach, toe, je mag gerust die foto met die bruine handen nog eens posten hoor. Geeft niet, echt niet!
Fijn he, de ingebouwde automatische remquote:Op zondag 27 februari 2011 18:42 schreef Ynske het volgende:
navond
dood
migraine
shoot
geloof dat ik even op een gevalletje grens gekomen ben
Bluf!quote:Op zondag 27 februari 2011 18:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb oh-oh beloofd het drie weken niet meer te doen
Ik heb nog wel een foto van dito bruine tetten
Ik ben een heule lieve stagiairequote:Op zondag 27 februari 2011 18:25 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Nee hoor, niks aan de hand, oognip waardeer ik als de pepernoten want ga er maar aanstaan om die stage te doen en dit vak in te gaan. respect. Maar ik als ex-mantelzorger dus helaas (voor pap en mij dan) ook beetje ervaring met stagieres in verzorging en ook in de pg bedoel het juist opbouwend. Als "naaststaande" ervaringsdeskundige dan heb ik veel stagiaires pappa zien helpen, de één te bot voor woorden, de ander zó liefdevol. en die rapportages inzake die stages heb ik ook mogen meelezen als kind van die pap welke door stagieres mede werd verzorgd. dáár heb ik dus mijn "wijsheid" vandaan. Heb het dus zowel van mijn eigen kant (die rapportages dus, welke ze me lieten lezen) als van zijde van de proffessionele meiden. Dus daarom denk ik er een klein beetje beeld op te hebben. Was er elke dag uurtje of 4-5 dus heb best wel beetje visie, denk ik.
Beterschap.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:42 schreef Ynske het volgende:
navond
dood
migraine
shoot
geloof dat ik even op een gevalletje grens gekomen ben
Zien!quote:
Ieuw, door die AB zit ik al de hele dag op de WC, wil jij niet van die nare associaties maken.quote:
Smeerlapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
idd, hij had wel wat eerder mogen remmenquote:Op zondag 27 februari 2011 18:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Fijn he, de ingebouwde automatische rem
dat welquote:Op zondag 27 februari 2011 18:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Beterschap Yns let je goed jezelf?
Spiet mie donders. Ik dacht alleen maar dat iemand gefist wasquote:Op zondag 27 februari 2011 18:46 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ieuw, door die AB zit ik al de hele dag op de WC, wil jij niet van die nare associaties maken.
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Smeerlap
Maar ik mag 'm niet meer postenSnel kwooten en dan oh-oh bij haar Griek wegroepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Over deze heeft ze niets gezegdquote:Op zondag 27 februari 2011 18:47 schreef Pagan het volgende:
Snel kwooten en dan oh-oh bij haar Griek wegroepen.
Vond nog wat van jou paganquote:Op zondag 27 februari 2011 18:46 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ieuw, door die AB zit ik al de hele dag op de WC, wil jij niet van die nare associaties maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik. Antonie Kamerling had geen tetten
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:50 schreef asfalthooligan het volgende:
[..]
Vond nog wat van jou pagan
KuusjSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Das nog van ergens rond de hunebedtijd dan zeker elies deze fotoquote:Op zondag 27 februari 2011 18:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik. Antonie Kamerling had geen tetten
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:50 schreef asfalthooligan het volgende:
[..]
Vond nog wat van jou pagan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had zo gehoopt op een weekend zonder
![]()
Ik dacht dat Strega bruin was in de zomer, maar dit zie eruit alsof je aan een smeerseltje voor bodybuilders hebt gezeten.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Over deze heeft ze niets gezegd
[ afbeelding ]
Ow, irri is dat. Volgens mij huisarts moet je dan vitamine B tabletten slikken. Geen idee wat daar de bedoeling van is, maar dat schijnt te helpen tegen de leegloopquote:Op zondag 27 februari 2011 18:46 schreef Pagan het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:53 schreef Pagan het volgende:
Ik dacht dat Strega bruin was in de zomer, maar dit zie eruit alsof je aan een smeerseltje voor bodybuilders hebt gezeten.![]()
[ afbeelding ]
Hippequote:Op zondag 27 februari 2011 18:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Over deze heeft ze niets gezegd
[ afbeelding ]
Paintqueen.quote:
Slap als een natte krant door de eerder genoemde AB, maar verder prima. Veel minder pijn deze keer.quote:
fijn, die minder pijn he, niet die natte krantquote:Op zondag 27 februari 2011 18:56 schreef Pagan het volgende:
[..]
Slap als een natte krant door de eerder genoemde AB, maar verder prima. Veel minder pijn deze keer.
Kan ook geen kwaad.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oostindisch doof, op gezette tijden
Ik lachte meer om de rare opmerking dan dat je er op lijkt hoor.quote:
Dan is het goed en dan zeg ik nixquote:Op zondag 27 februari 2011 18:59 schreef Greys het volgende:
Ik lachte meer om de rare opmerking dan dat je er op lijkt hoor.
Maar niet tegen Yns zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |