Wat zij zegt!quote:
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Bad en loosjeerbed zijn weer vrijgezel trouwens Cat.
Denk dat ik vanmiddag weer es ff ga badderen
quote:
Linkje?quote:
+1quote:Op zondag 27 februari 2011 14:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Zelfs ik kan mij herinneren dat je dat ooit getypt hebt oh-oh
Alle poezels liggen hier in dromenland
Nee de daad moet nog volgen jonguhquote:Op zondag 27 februari 2011 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
oh-oh voegt gewoon daad bij het woord
Ja dat overkomt mij dus echt echt echt geen fucking twee keer hoor!quote:Op zondag 27 februari 2011 14:43 schreef Loveless85 het volgende:
misschien bakt hij er idd wel niks van, en zit je al aan 'm vast. Net als met Sjon
Nee ik luister geen radioquote:Op zondag 27 februari 2011 14:43 schreef oh-oh het volgende:
Had je gehoord dat de eerste Stockholm trip net gewonnen is Ll?
Ik ga m over 10 minuten uitzetten, en dan is het weer PJ Harvey tijd hierquote:
ja gister nog een paar van die met Thom, tis wel leuk maar niet echt mijn muziek zeg maar, maar kan het wel waarderen. Was plots weg op een gegeven moment dus weet niet wat je verder nog gepost had. Nu ben ik tot de 90s mix van DVM veroordeeld, dus geen PJ / Foo's / wiedanookquote:Op zondag 27 februari 2011 14:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga m over 10 minuten uitzetten, en dan is het weer PJ Harvey tijd hier![]()
Had je nog wat geluisterd?
Vrijdag ff met aankoopmakelaar wezen kijken, en waarschijnlijk wel ja, moet wel flink wat gebeuren dus momenteel proberen we een beetje een redelijk beeld van de kosten te krijgen. Wat natuurlijk weer lastig is omdat iedereen (logischerwijs) langs wil komen om ff te kieken, en dat net weer niet kanquote:
Oh crapquote:Op zondag 27 februari 2011 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja gister nog een paar van die met Thom, tis wel leuk maar niet echt mijn muziek zeg maar, maar kan het wel waarderen. Was plots weg op een gegeven moment dus weet niet wat je verder nog gepost had. Nu ben ik tot de 90s mix van DVM veroordeeld, dus geen PJ / Foo's / wiedanook
Spannend joh!quote:Op zondag 27 februari 2011 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vrijdag ff met aankoopmakelaar wezen kijken, en waarschijnlijk wel ja, moet wel flink wat gebeuren dus momenteel proberen we een beetje een redelijk beeld van de kosten te krijgen. Wat natuurlijk weer lastig is omdat iedereen (logischerwijs) langs wil komen om ff te kieken, en dat net weer niet kan![]()
Maar goed, de prijs die volgens aankoopmakelaar redelijk zou zijn laat nog wel wat ruimte voor verbouwing, maar er is ook aardig wat nodig
Spannenddd!quote:Op zondag 27 februari 2011 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vrijdag ff met aankoopmakelaar wezen kijken, en waarschijnlijk wel ja, moet wel flink wat gebeuren dus momenteel proberen we een beetje een redelijk beeld van de kosten te krijgen. Wat natuurlijk weer lastig is omdat iedereen (logischerwijs) langs wil komen om ff te kieken, en dat net weer niet kan![]()
Maar goed, de prijs die volgens aankoopmakelaar redelijk zou zijn laat nog wel wat ruimte voor verbouwing, maar er is ook aardig wat nodig
Heb je een Funda linkje?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We hebben geen kabel. Satelliet.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
Deutsche grundlichkeit hé, die kabel daar
Linkje?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh jezus fuck, Ramon heeft een carnavalsplaat gemaakt, met een geweldige titel![]()
Een beetje spuug doet wonderen, vooral van onderen !
Het zou zo een TT van ons kunnen zijn
Ja maar goed, de keuken en badkamer móet eigenlijk gewoon, verder gaat het om leidingwerk (waar je dan toch al aan het rommelen bent), en electra (die ook gewoon echt móet, is nu 2 stoppen zonder aardlek), en plafonds... wat eigenlijk ook wel zou moeten, tis nu zachtboard, wat fikt als een malle.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja maar schatteke, jullie hoeven toch niet alle klussen in 1 keer te laten doen?
Zonde om een onnozel hoge hypotheek te nemen, terwijl je het bijv. ook over 2 jaar kunt doen en dan van gespaard geld.
Is mijn mening dan he?![]()
Als de basics maar goed zijn (keuken, badkamer, goed in de verf)
Ik zat al te zoeken, hij staat niet op joeptjoepquote:
Jup, niet alles, maar een hoop wel.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:05 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja en Ll, ik had gevraagd of je van Queens of the Stone Age houdt![]()
Ken je niemand die daar een beetje handig mee is? Of heb je geen handige vader?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar goed, de keuken en badkamer móet eigenlijk gewoon, verder gaat het om leidingwerk (waar je dan toch al aan het rommelen bent), en electra (die ook gewoon echt móet, is nu 2 stoppen zonder aardlek), en plafonds... wat eigenlijk ook wel zou moeten, tis nu zachtboard, wat fikt als een malle.
Polly heeft ook met ze samengewerkt op de Desert Sessions:quote:Op zondag 27 februari 2011 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, niet alles, maar een hoop wel.
Josh Homme had trouwens laatst een bandje met Dave Grohl en John Paul Jones van Led Zep waar ze vorige zomer mee hebben getourt
Hij is enigquote:Op zondag 27 februari 2011 15:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh wacht, hij staat wel op de 3FM site, Ramon is een van die twee Kusjesmannen btw![]()
hiero
Die plafonds wel, en bv. het slopen van een muurtje of de oude keuken kunnen we wss zelf wel, plafonds staat nu ff voor de 'zekerheid' er ook gewoon bij. Verder is mn vader wel redelijk handig, maar geen expertise op het gebied van electra of waterwerk zeg maar, dus dan heb ik toch liever dat écht een professional de keuken en badkamer doet. Want zeker die badkamer is natuurlijk een megaklus, das gewoon echt muurtje breken en een hele slaapkamer omtoveren tot badkamer...quote:Op zondag 27 februari 2011 15:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ken je niemand die daar een beetje handig mee is? Of heb je geen handige vader?
Wij hadden idd het geluk dat mijn vader en onze beste vriend heel veel zelf kunnen, want als je alles laat doen ben je een kapitaal armer.
Plafond kun je met bijv. Agnesplaten heel snel en ook erg mooi afwerken.
ff wachten tot een bouwmarkt es een 20% kortingsactie heeft, dan ist niet eens zo duur.
Ik vind m echt grappig jaquote:
Oude kleertjes an en scheuren maarquote:Op zondag 27 februari 2011 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
En het nadeel met de plafonds is ook dat die ouwe shit er wel echt af moet, het is boven maar 2.20m hoog, dus het is zonde daar nog iets tegen te gaan plakken, en die zachtboard ellende schijnt te fikken als wat, dus dat moet er sowieso echt uit...
Ja dat willen we ook wel, maar je zit gewoon met een afweging en tijd en kunde die we zelf hebben of via vrienden/familie kunnen 'krijgen', en wat er écht gedaan moet worden.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:16 schreef Rewimo het volgende:
Zachtboard fikt goed jaDat moet er echt wel af. Je kunt natuurlijk wel zorgen dat je zelf zoveel mogelijk doet, sloopwerk en zo.
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:24 schreef Greys het volgende:
Of is dat jouw manier van aan de TT voldoen?
Het is wel zo'n 'vraag eens aan mij wat er scheelt'-opmerking jaquote:Op zondag 27 februari 2011 15:24 schreef Greys het volgende:
Of is dat jouw manier van aan de TT voldoen?
Hoer-ze!quote:Op zondag 27 februari 2011 15:27 schreef Oognip het volgende:
Deze aandachtshoer gaat weer weg en bij iemand anders aandachtshoer spelen
Ik heb verder vooralsnog ook niets te melden vandaagquote:Op zondag 27 februari 2011 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
Het is wel zo'n 'vraag eens aan mij wat er scheelt'-opmerking ja
Doe effe normaal johquote:Op zondag 27 februari 2011 15:31 schreef Greys het volgende:
Up above my head
I here music in the aihaihairrrrrrrrrr
Neeeeeeeeeeeeeeeee-eeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Niet dat we weten, maar zou kunnen... dus aan de ene kant is het toch wel een beetje 'haast maken', maar aan de andere kant willen we ook niet iets kopen en dat dan aan het einde van het geld er nog een halve verbouwing over is zeg maarquote:Op zondag 27 februari 2011 15:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Spannend LL.
zijn er nog meer kapers op de kust?
'here'quote:Op zondag 27 februari 2011 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeee-eeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Up above my head
I here music in the airrrrrrrrrrrrr
Je kan niet multitasken, dus je hebt de penis-stoornis.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:37 schreef Greys het volgende:
Oh
Ik zit tegelijk te youtuben op een ander nummer en daar staat Here in de titel, godver
Net als vroeger op school, moesten we een werkstuk over het Symphonie Orkest maken en ik had iets met Sinterklaas in mijn hoofd, dus overal waar Symphonie moest staan, stond Sinterklaas
Wat voor stoornis heb ik nu?
... en een aandachtshoer, hoezee!quote:Op zondag 27 februari 2011 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan niet multitasken, dus je hebt de penis-stoornis.
Gefeliciteerd; je bent een man
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan niet multitasken, dus je hebt de penis-stoornis.
Gefeliciteerd; je bent een man
Hersenverdraaing, een soort mentale polar shift.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:37 schreef Greys het volgende:
Oh
Ik zit tegelijk te youtuben op een ander nummer en daar staat Here in de titel, godver
Net als vroeger op school, moesten we een werkstuk over het Symphonie Orkest maken en ik had iets met Sinterklaas in mijn hoofd, dus overal waar Symphonie moest staan, stond Sinterklaas
Wat voor stoornis heb ik nu?
Oeh wacht, ik noteer het even.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:40 schreef APK het volgende:
[..]
Hersenverdraaing, een soort mentale polar shift.
Fóut, het is toet-toetquote:
Ik vind piempie leukerquote:
Gaat die manke nelis er ook nog een schepje bovenop doen, limbo-meutquote:
Was gewoon de waarheidquote:Op zondag 27 februari 2011 15:43 schreef Lottekoekkie het volgende:
Indaha, enorm bedankt voor je kaartje, was er zowaar helemaal beetje ontdaan van.
Erg lief, thanx
Nee hoor, ging over jouquote:Op zondag 27 februari 2011 15:44 schreef Greys het volgende:
Oh dat verbeteren ging weer over iets anders.
Klinkt eigenlijk wel lief, ik zal eens vragen of mijn man dat ook vindt, ik ben bang van nietquote:Op zondag 27 februari 2011 15:45 schreef Lottekoekkie het volgende:
Na ja, vind ieg piempie aardiger klinken dan lul, en heeft niks met het formaat te maken
Ah toe. Dat klinkt wel zó a-seks. Niet aan beginnen. Doe het voor mijquote:Op zondag 27 februari 2011 15:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk wel lief, ik zal eens vragen of mijn man dat ook vindt, ik ben bang van niet
HOUDEN ZO!quote:Op zondag 27 februari 2011 15:47 schreef Lottekoekkie het volgende:
Sterker nog, mijn lief weet het bestaan van het woord 'piempie" niet eens
Nee, dat zal me leren om twee dingen tegelijk te willen doenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:45 schreef APK het volgende:
[..]
Nee hoor, ging over jou![]()
Edit mijn quote dan ook gewoon even
Nou voor jou danquote:Op zondag 27 februari 2011 15:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah toe. Dat klinkt wel zó a-seks. Niet aan beginnen. Doe het voor mij
Het huis an sich vinden we ook erg leuk hoor, vandaar dat we nu ook uitzoeken of dit allemaal haalbaar is, en wat Ing zegt is ook zeker waar, alles hoeft niet direct. Al is de lijst met dingen die hier eigenlijk wél direct zou moeten nogal langquote:Op zondag 27 februari 2011 15:40 schreef Lottekoekkie het volgende:
LL, huis moet je, zodra je binnenloopt, passen als een warme jas, eerste gevoel is meestal het beste gevoel maar ja, dan moet het verstand ook even erbij blijven hè.
Wij hebben vóór he het kochten en het te koop kwam járen lopen azen op ons huisje. dus toen het eenmaal te koop kwam liepen we als kippen zonder kop rond en wasren verkócht (huis ook dus diezelfde dagInmiddels zijn we 17 jaar verder, benedenverdieping geheel verbouwd 1,5 jaar geleden en boven gaat het binnenkort op de schop en muv de enige vastzittende buren die echt étters zijn, nog steeds naar ons zin. Dus dat eerste gevoel blijkt nog steeds te kloppen 9op die buren ná dan maar goed, die hoor ik niet, binnen
Nu ff niet, ik zit Beyoncé te youtubenquote:
Daaaaaaaarom vind ik m juist zo leuk, voor jouquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nu ff niet, ik zit Beyoncé te youtuben
Het is wél een beeldig huisquote:Op zondag 27 februari 2011 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het huis an sich vinden we ook erg leuk hoor, vandaar dat we nu ook uitzoeken of dit allemaal haalbaar is, en wat Ing zegt is ook zeker waar, alles hoeft niet direct. Al is de lijst met dingen die hier eigenlijk wél direct zou moeten nogal langVandaar dat we dus ff kijken of het te betalen is.
Heeft Cat zulke grote voeten danquote:
Whoehoehoehoeeeequote:Op zondag 27 februari 2011 15:55 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Heeft Cat zulke grote voeten dan
Regent het nog steeds bij jullie, hier is het eindelijk droog.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:53 schreef asfalthooligan het volgende:
Zometeen weer op de scoot naar sneek ik een regenpak aan en de kleine man hehehehe
Dubbele broek en geen regenpak zijn ze vergeten te halen bij tjallinga hiem hahaha
Wat was daar ook alweer mee?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moest ineens weer denken aan de schoenen met de spitse punt.
Sorry Cat
Jaja, leuk.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoor dan![]()
![]()
Het truttigste nr, maar ik vind het zo mooi gezongen
quote:
Tha SC is not nice to me.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moest ineens weer denken aan de schoenen met de spitse punt.
Sorry Cat
Geen idee maar aarde trilde, of ik wiebeldequote:Op zondag 27 februari 2011 15:55 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Heeft Cat zulke grote voeten dan
Als die weer in de mode komen breekt in Huize Cat de pleuris uitquote:Op zondag 27 februari 2011 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat was daar ook alweer mee?
Wat zei ze daar nou over?
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:44 schreef Greys het volgende:
Ja, dat soort fouten doen echt pijn aan mijn ogen hoor
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als die weer in de mode komen breekt in Huize Cat de pleuris uit
Nou leef ik niet op al te grote voet, maar met die puntdingen verongeluk is nog al es als ik de trap op loop. Of struikelen over stoeprandenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Als ik met mijn moeder ga sjoppen wel ja.
Heb je dit soort dingen nou altijd over je ventquote:Op zondag 27 februari 2011 16:01 schreef Lottekoekkie het volgende:
Mag ik nog even heel vals vervelend doen? Beweert er één dat ze vandaag zijn gaan wandelen.......
het komt hier de Godganse dag al met bakken uit de hemel en aangezien mw al bang is voor een regendruppel of sneeuwvlok dacht ik ff héél erg lelijke dingen.
De leugens regeren? Tja...
Zie die vent écht niet een wandelingetje maken heur, zeker met dit weer dus niet![]()
En nou schei ik er over uit, is de irritatie niet waard
Ik heb geen grote voeten maar kan er ook niet mee overweg, mijn tenen zitten dan klemquote:Op zondag 27 februari 2011 16:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik krijg ook hele grote voeten in dat soort schoenen
pas met dat hol dan maar goed op met puntschoenenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |