Oude kleertjes an en scheuren maarquote:Op zondag 27 februari 2011 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
En het nadeel met de plafonds is ook dat die ouwe shit er wel echt af moet, het is boven maar 2.20m hoog, dus het is zonde daar nog iets tegen te gaan plakken, en die zachtboard ellende schijnt te fikken als wat, dus dat moet er sowieso echt uit...
Ja dat willen we ook wel, maar je zit gewoon met een afweging en tijd en kunde die we zelf hebben of via vrienden/familie kunnen 'krijgen', en wat er écht gedaan moet worden.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:16 schreef Rewimo het volgende:
Zachtboard fikt goed jaDat moet er echt wel af. Je kunt natuurlijk wel zorgen dat je zelf zoveel mogelijk doet, sloopwerk en zo.
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:24 schreef Greys het volgende:
Of is dat jouw manier van aan de TT voldoen?
Het is wel zo'n 'vraag eens aan mij wat er scheelt'-opmerking jaquote:Op zondag 27 februari 2011 15:24 schreef Greys het volgende:
Of is dat jouw manier van aan de TT voldoen?
Hoer-ze!quote:Op zondag 27 februari 2011 15:27 schreef Oognip het volgende:
Deze aandachtshoer gaat weer weg en bij iemand anders aandachtshoer spelen
Ik heb verder vooralsnog ook niets te melden vandaagquote:Op zondag 27 februari 2011 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
Het is wel zo'n 'vraag eens aan mij wat er scheelt'-opmerking ja
Doe effe normaal johquote:Op zondag 27 februari 2011 15:31 schreef Greys het volgende:
Up above my head
I here music in the aihaihairrrrrrrrrr
Neeeeeeeeeeeeeeeee-eeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Niet dat we weten, maar zou kunnen... dus aan de ene kant is het toch wel een beetje 'haast maken', maar aan de andere kant willen we ook niet iets kopen en dat dan aan het einde van het geld er nog een halve verbouwing over is zeg maarquote:Op zondag 27 februari 2011 15:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Spannend LL.
zijn er nog meer kapers op de kust?
'here'quote:Op zondag 27 februari 2011 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeee-eeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Up above my head
I here music in the airrrrrrrrrrrrr
Je kan niet multitasken, dus je hebt de penis-stoornis.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:37 schreef Greys het volgende:
Oh
Ik zit tegelijk te youtuben op een ander nummer en daar staat Here in de titel, godver
Net als vroeger op school, moesten we een werkstuk over het Symphonie Orkest maken en ik had iets met Sinterklaas in mijn hoofd, dus overal waar Symphonie moest staan, stond Sinterklaas
Wat voor stoornis heb ik nu?
... en een aandachtshoer, hoezee!quote:Op zondag 27 februari 2011 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan niet multitasken, dus je hebt de penis-stoornis.
Gefeliciteerd; je bent een man
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan niet multitasken, dus je hebt de penis-stoornis.
Gefeliciteerd; je bent een man
Hersenverdraaing, een soort mentale polar shift.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:37 schreef Greys het volgende:
Oh
Ik zit tegelijk te youtuben op een ander nummer en daar staat Here in de titel, godver
Net als vroeger op school, moesten we een werkstuk over het Symphonie Orkest maken en ik had iets met Sinterklaas in mijn hoofd, dus overal waar Symphonie moest staan, stond Sinterklaas
Wat voor stoornis heb ik nu?
Oeh wacht, ik noteer het even.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:40 schreef APK het volgende:
[..]
Hersenverdraaing, een soort mentale polar shift.
Fóut, het is toet-toetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |