Wat zij zegt!quote:
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Bad en loosjeerbed zijn weer vrijgezel trouwens Cat.
Denk dat ik vanmiddag weer es ff ga badderen
quote:
Linkje?quote:
+1quote:Op zondag 27 februari 2011 14:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Zelfs ik kan mij herinneren dat je dat ooit getypt hebt oh-oh
Alle poezels liggen hier in dromenland
Nee de daad moet nog volgen jonguhquote:Op zondag 27 februari 2011 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
oh-oh voegt gewoon daad bij het woord
Ja dat overkomt mij dus echt echt echt geen fucking twee keer hoor!quote:Op zondag 27 februari 2011 14:43 schreef Loveless85 het volgende:
misschien bakt hij er idd wel niks van, en zit je al aan 'm vast. Net als met Sjon
Nee ik luister geen radioquote:Op zondag 27 februari 2011 14:43 schreef oh-oh het volgende:
Had je gehoord dat de eerste Stockholm trip net gewonnen is Ll?
Ik ga m over 10 minuten uitzetten, en dan is het weer PJ Harvey tijd hierquote:
ja gister nog een paar van die met Thom, tis wel leuk maar niet echt mijn muziek zeg maar, maar kan het wel waarderen. Was plots weg op een gegeven moment dus weet niet wat je verder nog gepost had. Nu ben ik tot de 90s mix van DVM veroordeeld, dus geen PJ / Foo's / wiedanookquote:Op zondag 27 februari 2011 14:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga m over 10 minuten uitzetten, en dan is het weer PJ Harvey tijd hier![]()
Had je nog wat geluisterd?
Vrijdag ff met aankoopmakelaar wezen kijken, en waarschijnlijk wel ja, moet wel flink wat gebeuren dus momenteel proberen we een beetje een redelijk beeld van de kosten te krijgen. Wat natuurlijk weer lastig is omdat iedereen (logischerwijs) langs wil komen om ff te kieken, en dat net weer niet kanquote:
Oh crapquote:Op zondag 27 februari 2011 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja gister nog een paar van die met Thom, tis wel leuk maar niet echt mijn muziek zeg maar, maar kan het wel waarderen. Was plots weg op een gegeven moment dus weet niet wat je verder nog gepost had. Nu ben ik tot de 90s mix van DVM veroordeeld, dus geen PJ / Foo's / wiedanook
Spannend joh!quote:Op zondag 27 februari 2011 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vrijdag ff met aankoopmakelaar wezen kijken, en waarschijnlijk wel ja, moet wel flink wat gebeuren dus momenteel proberen we een beetje een redelijk beeld van de kosten te krijgen. Wat natuurlijk weer lastig is omdat iedereen (logischerwijs) langs wil komen om ff te kieken, en dat net weer niet kan![]()
Maar goed, de prijs die volgens aankoopmakelaar redelijk zou zijn laat nog wel wat ruimte voor verbouwing, maar er is ook aardig wat nodig
Spannenddd!quote:Op zondag 27 februari 2011 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vrijdag ff met aankoopmakelaar wezen kijken, en waarschijnlijk wel ja, moet wel flink wat gebeuren dus momenteel proberen we een beetje een redelijk beeld van de kosten te krijgen. Wat natuurlijk weer lastig is omdat iedereen (logischerwijs) langs wil komen om ff te kieken, en dat net weer niet kan![]()
Maar goed, de prijs die volgens aankoopmakelaar redelijk zou zijn laat nog wel wat ruimte voor verbouwing, maar er is ook aardig wat nodig
Heb je een Funda linkje?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We hebben geen kabel. Satelliet.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
Deutsche grundlichkeit hé, die kabel daar
Linkje?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh jezus fuck, Ramon heeft een carnavalsplaat gemaakt, met een geweldige titel![]()
Een beetje spuug doet wonderen, vooral van onderen !
Het zou zo een TT van ons kunnen zijn
Ja maar goed, de keuken en badkamer móet eigenlijk gewoon, verder gaat het om leidingwerk (waar je dan toch al aan het rommelen bent), en electra (die ook gewoon echt móet, is nu 2 stoppen zonder aardlek), en plafonds... wat eigenlijk ook wel zou moeten, tis nu zachtboard, wat fikt als een malle.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja maar schatteke, jullie hoeven toch niet alle klussen in 1 keer te laten doen?
Zonde om een onnozel hoge hypotheek te nemen, terwijl je het bijv. ook over 2 jaar kunt doen en dan van gespaard geld.
Is mijn mening dan he?![]()
Als de basics maar goed zijn (keuken, badkamer, goed in de verf)
Ik zat al te zoeken, hij staat niet op joeptjoepquote:
Jup, niet alles, maar een hoop wel.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:05 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja en Ll, ik had gevraagd of je van Queens of the Stone Age houdt![]()
Ken je niemand die daar een beetje handig mee is? Of heb je geen handige vader?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar goed, de keuken en badkamer móet eigenlijk gewoon, verder gaat het om leidingwerk (waar je dan toch al aan het rommelen bent), en electra (die ook gewoon echt móet, is nu 2 stoppen zonder aardlek), en plafonds... wat eigenlijk ook wel zou moeten, tis nu zachtboard, wat fikt als een malle.
Polly heeft ook met ze samengewerkt op de Desert Sessions:quote:Op zondag 27 februari 2011 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, niet alles, maar een hoop wel.
Josh Homme had trouwens laatst een bandje met Dave Grohl en John Paul Jones van Led Zep waar ze vorige zomer mee hebben getourt
Hij is enigquote:Op zondag 27 februari 2011 15:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh wacht, hij staat wel op de 3FM site, Ramon is een van die twee Kusjesmannen btw![]()
hiero
Die plafonds wel, en bv. het slopen van een muurtje of de oude keuken kunnen we wss zelf wel, plafonds staat nu ff voor de 'zekerheid' er ook gewoon bij. Verder is mn vader wel redelijk handig, maar geen expertise op het gebied van electra of waterwerk zeg maar, dus dan heb ik toch liever dat écht een professional de keuken en badkamer doet. Want zeker die badkamer is natuurlijk een megaklus, das gewoon echt muurtje breken en een hele slaapkamer omtoveren tot badkamer...quote:Op zondag 27 februari 2011 15:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ken je niemand die daar een beetje handig mee is? Of heb je geen handige vader?
Wij hadden idd het geluk dat mijn vader en onze beste vriend heel veel zelf kunnen, want als je alles laat doen ben je een kapitaal armer.
Plafond kun je met bijv. Agnesplaten heel snel en ook erg mooi afwerken.
ff wachten tot een bouwmarkt es een 20% kortingsactie heeft, dan ist niet eens zo duur.
Ik vind m echt grappig jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |