Regent het nog steeds bij jullie, hier is het eindelijk droog.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:53 schreef asfalthooligan het volgende:
Zometeen weer op de scoot naar sneek ik een regenpak aan en de kleine man hehehehe
Dubbele broek en geen regenpak zijn ze vergeten te halen bij tjallinga hiem hahaha
Wat was daar ook alweer mee?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moest ineens weer denken aan de schoenen met de spitse punt.
Sorry Cat
Jaja, leuk.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoor dan![]()
![]()
Het truttigste nr, maar ik vind het zo mooi gezongen
quote:
Tha SC is not nice to me.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moest ineens weer denken aan de schoenen met de spitse punt.
Sorry Cat
Geen idee maar aarde trilde, of ik wiebeldequote:Op zondag 27 februari 2011 15:55 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Heeft Cat zulke grote voeten dan
Als die weer in de mode komen breekt in Huize Cat de pleuris uitquote:Op zondag 27 februari 2011 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat was daar ook alweer mee?
Wat zei ze daar nou over?
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:44 schreef Greys het volgende:
Ja, dat soort fouten doen echt pijn aan mijn ogen hoor
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als die weer in de mode komen breekt in Huize Cat de pleuris uit
Nou leef ik niet op al te grote voet, maar met die puntdingen verongeluk is nog al es als ik de trap op loop. Of struikelen over stoeprandenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Als ik met mijn moeder ga sjoppen wel ja.
Heb je dit soort dingen nou altijd over je ventquote:Op zondag 27 februari 2011 16:01 schreef Lottekoekkie het volgende:
Mag ik nog even heel vals vervelend doen? Beweert er één dat ze vandaag zijn gaan wandelen.......
het komt hier de Godganse dag al met bakken uit de hemel en aangezien mw al bang is voor een regendruppel of sneeuwvlok dacht ik ff héél erg lelijke dingen.
De leugens regeren? Tja...
Zie die vent écht niet een wandelingetje maken heur, zeker met dit weer dus niet![]()
En nou schei ik er over uit, is de irritatie niet waard
Ik heb geen grote voeten maar kan er ook niet mee overweg, mijn tenen zitten dan klemquote:Op zondag 27 februari 2011 16:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik krijg ook hele grote voeten in dat soort schoenen
pas met dat hol dan maar goed op met puntschoenenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |