Jij snapt het...quote:Op zondag 27 februari 2011 18:38 schreef asfalthooligan het volgende:
kijk ik snap het al niet meer ,maar als jullie het nog wel snappen dan hoor ik het ook te snappen als jullie snappen wat ik bedoel snappen jullie het nog ik snap het niet meer .
Het is gewoon niet meer te snappen hier
Ach, toe, je mag gerust die foto met die bruine handen nog eens posten hoor. Geeft niet, echt niet!quote:
Nee, tijd voor een nieuwe TTquote:Op zondag 27 februari 2011 18:39 schreef ElisaB het volgende:
Is de aandachtshioerenbijeenkomst al weer voorbij??
Ik heb oh-oh beloofd het drie weken niet meer te doenquote:Op zondag 27 februari 2011 18:42 schreef Pagan het volgende:
Ach, toe, je mag gerust die foto met die bruine handen nog eens posten hoor. Geeft niet, echt niet!
Fijn he, de ingebouwde automatische remquote:Op zondag 27 februari 2011 18:42 schreef Ynske het volgende:
navond
dood
migraine
shoot
geloof dat ik even op een gevalletje grens gekomen ben
Bluf!quote:Op zondag 27 februari 2011 18:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb oh-oh beloofd het drie weken niet meer te doen
Ik heb nog wel een foto van dito bruine tetten
Ik ben een heule lieve stagiairequote:Op zondag 27 februari 2011 18:25 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Nee hoor, niks aan de hand, oognip waardeer ik als de pepernoten want ga er maar aanstaan om die stage te doen en dit vak in te gaan. respect. Maar ik als ex-mantelzorger dus helaas (voor pap en mij dan) ook beetje ervaring met stagieres in verzorging en ook in de pg bedoel het juist opbouwend. Als "naaststaande" ervaringsdeskundige dan heb ik veel stagiaires pappa zien helpen, de één te bot voor woorden, de ander zó liefdevol. en die rapportages inzake die stages heb ik ook mogen meelezen als kind van die pap welke door stagieres mede werd verzorgd. dáár heb ik dus mijn "wijsheid" vandaan. Heb het dus zowel van mijn eigen kant (die rapportages dus, welke ze me lieten lezen) als van zijde van de proffessionele meiden. Dus daarom denk ik er een klein beetje beeld op te hebben. Was er elke dag uurtje of 4-5 dus heb best wel beetje visie, denk ik.
Beterschap.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:42 schreef Ynske het volgende:
navond
dood
migraine
shoot
geloof dat ik even op een gevalletje grens gekomen ben
Zien!quote:
Ieuw, door die AB zit ik al de hele dag op de WC, wil jij niet van die nare associaties maken.quote:
Smeerlapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
idd, hij had wel wat eerder mogen remmenquote:Op zondag 27 februari 2011 18:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Fijn he, de ingebouwde automatische rem
dat welquote:Op zondag 27 februari 2011 18:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Beterschap Yns let je goed jezelf?
Spiet mie donders. Ik dacht alleen maar dat iemand gefist wasquote:Op zondag 27 februari 2011 18:46 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ieuw, door die AB zit ik al de hele dag op de WC, wil jij niet van die nare associaties maken.
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Smeerlap
Maar ik mag 'm niet meer postenSnel kwooten en dan oh-oh bij haar Griek wegroepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Over deze heeft ze niets gezegdquote:Op zondag 27 februari 2011 18:47 schreef Pagan het volgende:
Snel kwooten en dan oh-oh bij haar Griek wegroepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |