Oh ja, dat was hetquote:Op zondag 27 februari 2011 15:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als die weer in de mode komen breekt in Huize Cat de pleuris uit
klere weer hier jaquote:Op zondag 27 februari 2011 15:57 schreef indaha het volgende:
[..]
Regent het nog steeds bij jullie, hier is het eindelijk droog.![]()
Is het ver van bij jou thuis naar Sneek.
Is opzetten niet een beetje erg drastisch?quote:
een griek opzetten? weet je wat dat kost? En hij lééft nogquote:Op zondag 27 februari 2011 16:10 schreef APK het volgende:
[..]
Is opzetten niet een beetje erg drastisch?
Kwartje is gevallen?quote:
Ik wist dat je er iets hilarisch over zei toen, maar wát het was, was ik ff kwijtquote:
Veel succes, ik zal duimen voor een zonnetje, maar weet niet of dat vandaag nog luktquote:Op zondag 27 februari 2011 16:13 schreef asfalthooligan het volgende:
Trekt nu de scooterbroek aan en regenpak en de rest van de uitrusting
In godsnaam geen zonnetje, dan zit ie voor lul op die scooter met zijn regenpak aan.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:14 schreef indaha het volgende:
[..]
Veel succes, ik zal duimen voor een zonnetje, maar weet niet of dat vandaag nog lukt
Klinkt echt als een lekker ochtendje weg Greys!quote:Op zondag 27 februari 2011 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeee-eeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Up above my head
I hear music in the airrrrrrrrrrrrr
Dat geloof ik wel,maar het was meer bedoeld voor de kleine jongen die geen regenpak aan heeftquote:Op zondag 27 februari 2011 16:17 schreef Lottekoekkie het volgende:
Asfalt is een die-hard, die smelt niet van een beetje nattigheid
Dat is een kind van zijn paps dus die is net zo goed een die-hard (regenpak regelen via FHF voor menneke???)quote:Op zondag 27 februari 2011 16:20 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel,maar het was meer bedoeld voor de kleine jongen die geen regenpak aan heeft
Ja, jij welquote:Op zondag 27 februari 2011 16:21 schreef Oognip het volgende:
Ik snapte ook al waar je het over had lk
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:21 schreef Oognip het volgende:
Ik snapte ook al waar je het over had lk
Ben jij ook als stiekum aan het gluren wanneer er iets komt![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:21 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Dat is een kind van zijn paps dus die is net zo goed een die-hard (regenpak regelen via FHF voor menneke???)
Ik vraag het hem! Mag ie je zelf even antwoorden!quote:
Ik heb misschien ook een toverzolder, we kunnen ook samen toverenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:24 schreef Lottekoekkie het volgende:
(weet ik toch niet, heet niet voor niks de toverzolder)
Oh ik denk dat ik het ergste wel heb gehad. Koortsvrij, geen stem en nog erg hoesten. Maar het komt goed los gelukkig. Gaat je rug een beetje beter?quote:
Naar omstandigheden prima.quote:
Laat maar weten als ik mee moet toverenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik volg het idd, uit interesse en ook uit nieuwgierigheid.
En een gezamelijke toverzolder is wel erg bijzonder![]()
Maar de mijne is nog niet helemaal leeg
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:29 schreef asfalthooligan het volgende:
top pagan
en weg tot na 18.00 uur
Nou, mijn zolder heeft nog een luikje waar een fietsenmeneer vást nog een hoekje heeftquote:Op zondag 27 februari 2011 16:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Laat maar weten als ik mee moet toveren
Fijn dat de koorts over is. Geen stem en erg hoesten is wel vervelend, maar fijn dat het loskomt. Ik ben ook al een week erg verkouden maar dat gaat gelukkig wel al beter. Mijn rug is nog hetzelfde en ben heel er benieuwd hoe het morgen op stage gaat. Ik ben iig niet van plan om morgen veel tilwerk te gaan doen.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:27 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh ik denk dat ik het ergste wel heb gehad. Koortsvrij, geen stem en nog erg hoesten. Maar het komt goed los gelukkig. Gaat je rug een beetje beter?
Noh, arm kindquote:Op zondag 27 februari 2011 15:53 schreef asfalthooligan het volgende:
Zometeen weer op de scoot naar sneek ik een regenpak aan en de kleine man hehehehe
Dubbele broek en geen regenpak zijn ze vergeten te halen bij tjallinga hiem hahaha
Beterschap LKquote:Op zondag 27 februari 2011 16:47 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ga even de bank van dichtbij bekijken, barstende koppijn dus heb een uurtje vóór ik de keuken weer ga mishandelen.
Moet nodig mijn hydro weer hebben, dat begint tegen de tijd dat ik "te laat" ben met koppijn, ijverige poetsbui en de dag erna met een pokke-slechte zin en boel lelijk doen.
En daar lief morgen vrij heeft dus gelijk morgen dierenhuisarts ff bellen
Nee, eerst aan je zelf denken. Je rug moet nog heel wat jaartjes mee!quote:Op zondag 27 februari 2011 16:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Fijn dat de koorts over is. Geen stem en erg hoesten is wel vervelend, maar fijn dat het loskomt. Ik ben ook al een week erg verkouden maar dat gaat gelukkig wel al beter. Mijn rug is nog hetzelfde en ben heel er benieuwd hoe het morgen op stage gaat. Ik ben iig niet van plan om morgen veel tilwerk te gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |