Oh ja, dat was hetquote:Op zondag 27 februari 2011 15:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als die weer in de mode komen breekt in Huize Cat de pleuris uit
klere weer hier jaquote:Op zondag 27 februari 2011 15:57 schreef indaha het volgende:
[..]
Regent het nog steeds bij jullie, hier is het eindelijk droog.![]()
Is het ver van bij jou thuis naar Sneek.
Is opzetten niet een beetje erg drastisch?quote:
een griek opzetten? weet je wat dat kost? En hij lééft nogquote:Op zondag 27 februari 2011 16:10 schreef APK het volgende:
[..]
Is opzetten niet een beetje erg drastisch?
Kwartje is gevallen?quote:
Ik wist dat je er iets hilarisch over zei toen, maar wát het was, was ik ff kwijtquote:
Veel succes, ik zal duimen voor een zonnetje, maar weet niet of dat vandaag nog luktquote:Op zondag 27 februari 2011 16:13 schreef asfalthooligan het volgende:
Trekt nu de scooterbroek aan en regenpak en de rest van de uitrusting
In godsnaam geen zonnetje, dan zit ie voor lul op die scooter met zijn regenpak aan.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:14 schreef indaha het volgende:
[..]
Veel succes, ik zal duimen voor een zonnetje, maar weet niet of dat vandaag nog lukt
Klinkt echt als een lekker ochtendje weg Greys!quote:Op zondag 27 februari 2011 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeee-eeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Up above my head
I hear music in the airrrrrrrrrrrrr
Dat geloof ik wel,maar het was meer bedoeld voor de kleine jongen die geen regenpak aan heeftquote:Op zondag 27 februari 2011 16:17 schreef Lottekoekkie het volgende:
Asfalt is een die-hard, die smelt niet van een beetje nattigheid
Dat is een kind van zijn paps dus die is net zo goed een die-hard (regenpak regelen via FHF voor menneke???)quote:Op zondag 27 februari 2011 16:20 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel,maar het was meer bedoeld voor de kleine jongen die geen regenpak aan heeft
Ja, jij welquote:Op zondag 27 februari 2011 16:21 schreef Oognip het volgende:
Ik snapte ook al waar je het over had lk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |