FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
quote:Op zondag 27 februari 2011 10:33 schreef versabommie het volgende:
En wie zit er weer niet aan het ontbijt? Cynthia!!!![]()
![]()
![]()
En hij heeft juist wel wat eitjes nodig!quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 10:33 schreef versabommie het volgende:
En wie zit er weer niet aan het ontbijt? Cynthia!!!![]()
![]()
![]()
Wie is Mennoquote:Op zondag 27 februari 2011 10:29 schreef versabommie het volgende:
[gastonmode]
GOEEEEEEEEEEEEEEEEEEDEMORGUUUUUUUUUUUUUH!!!
[/gastonmode]
[ afbeelding ]
Hij voelt de bui al hangen, Mo gaat van hem de nieuwe Menno maken... als ze dat doet is het trouwens een kudthoer!
Ohja was ik vergeten..quote:Op zondag 27 februari 2011 10:33 schreef marky het volgende:
[..]
Karim heeft geen geld genoeg en het spoor waar hij opzit is niet goed.
Dat was er ook een uit BB die de lul werd door de regie. Vervolgens ging de chick die met hem foezelde ook nog eens zeggen dat hij dat in een dronken bui van haar had gedaan en dus misbruik. Die miep wilde bij de groep aansluiten en ineens was hij een dateraper en werd helemaal stukgemaakt in dat huis..quote:
filmpje http://videarn.com/video.php?id=67982quote:Op zondag 27 februari 2011 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Owjah ik weet het weer
Btw, mo en maik hebben dus sex gehad????
Yeps al schijnt het allemaal niet afgemaakt te zijn.. Maik ws te dronken?quote:Op zondag 27 februari 2011 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Owjah ik weet het weer
Btw, mo en maik hebben dus sex gehad????
Ze zitten veel te veel op het spoor dat dit een relatie was van voor sst dus denk niet dat het gaat helpen.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:34 schreef soyChantal het volgende:
[..]
Ohja was ik vergeten..
Maar het spoor is opzich wel goed toch?hij denkt iig door over de relatie
Ok.... Dat is niet het hele filmpje? Of doen ze een bepaald standje?quote:Op zondag 27 februari 2011 10:37 schreef Olga het volgende:
[..]
filmpje http://videarn.com/video.php?id=67982
ik zou t niet weten, kwam hem hier in het forum tegenquote:Op zondag 27 februari 2011 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok.... Dat is niet het hele filmpje? Of doen ze een bepaald standje?
Ik ben benieuwd wat de stem zal antwoorden als ze gokken op een relatie. Toen Laura daarnaar informeerde kon de stem haar geen antwoord geven dus time will tell...quote:Op zondag 27 februari 2011 10:39 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zitten veel te veel op het spoor dat dit een realtie was van voor sst dus denk niet dat het gaat helpen.
Heupbewegingen van Maik zeggen genoeg, lijkt mequote:Op zondag 27 februari 2011 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok.... Dat is niet het hele filmpje? Of doen ze een bepaald standje?
Je let op haar eetgedrag?quote:Op zondag 27 februari 2011 10:43 schreef Dark het volgende:
Mo heeft na 1 boterham jam genoeg?
Gisteravond ook al niet gegeten, gaat niet goed
Maik was ook bezorgd en wilde haar voorzien van de nodige eiwitten en proteïnes !quote:Op zondag 27 februari 2011 10:43 schreef Dark het volgende:
Mo heeft na 1 boterham jam genoeg?
Gisteravond ook al niet gegeten, gaat niet goed
quote:Op zondag 27 februari 2011 10:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maik was ook bezorgd en wilde haar voorzien van de nodige eiwitten en proteïnes !
whahahaquote:Op zondag 27 februari 2011 10:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maik was ook bezorgd en wilde haar voorzien van de nodige eiwitten en proteïnes !
Wat énorm lief!quote:
Sluit ik me helemaal bij aanquote:Ik denk dat het voor Alex beter is als hij een donderdag vertrekt.
mmm Mo is een aantal keer uit bed gestapt (wc) en daarna weer in pecies dezelfde houding terug in bed gekropen, hoor!quote:Op zondag 27 februari 2011 10:50 schreef Stability het volgende:
goeiemorgen allemaal .
nou ik heb het vannacht gezien. monique wilde zich een paar keer omdraaien om te gaan slapen,
maar maik bleef maar opdringerig doorgaan,en trok haar op een gegeven moment hard naar zich toe. daarna was hij niet meer te houden ! maik is echt een viezerik die van dronken/slapende meisjes profiteert , walgelijk gewoon
quote:Op zondag 27 februari 2011 10:50 schreef Stability het volgende:
goeiemorgen allemaal .
nou ik heb het vannacht gezien. monique wilde zich een paar keer omdraaien om te gaan slapen,
maar maik bleef maar opdringerig doorgaan,en trok haar op een gegeven moment hard naar zich toe. daarna was hij niet meer te houden ! maik is echt een viezerik die van dronken/slapende meisjes profiteert , walgelijk gewoon
ja dat was ook zo'n viezert, wat was dat ook al weer met dat kopje water?quote:Op zondag 27 februari 2011 10:55 schreef Mylene het volgende:
Brian van DGK kon er ook wat van met zijn kopje water.
Hoiquote:Op zondag 27 februari 2011 10:58 schreef Tassie37 het volgende:
Geloven jullie nou echt dat Mo zich in real life na een avondje stappen nooit in een one-night-stand heeft laten volblaffen? Moet ze er nou ook geen "ding" van maken, heur! Ze had ook gewoon uit bed kunnen stappen en naar de ladies room kunnen gaan.
By the way, ik ben Tassie! Aangenaam.
De Tassie, of een Tassie?quote:Op zondag 27 februari 2011 10:58 schreef Tassie37 het volgende:
Geloven jullie nou echt dat Mo zich in real life na een avondje stappen nooit in een one-night-stand heeft laten volblaffen? Moet ze er nou ook geen "ding" van maken, heur! Ze had ook gewoon uit bed kunnen stappen en naar de ladies room kunnen gaan.
hoezo, ken je haar van zo'n avondje?quote:Op zondag 27 februari 2011 10:58 schreef Tassie37 het volgende:
Compleet uitgewoond is wat overdreven....2x heen en weer met de heupenquote:Op zondag 27 februari 2011 10:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat énorm lief!![]()
En nu is ze ook al compleet uitgewoond en misbruikt door die Brandsteder.
Mjah dat dus. Mike hing al dagen rondom Mo (sinds het vorige feest) en andersom ook. Ze had dit ook van te voren al kunnen uittekenen dat als er weer drank naar binnen zou komen dat dit kon gebeuren. Dan had ze haar eigen nest maar op moeten zoeken.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:58 schreef Tassie37 het volgende:
Goedemorgen. Mo kon na Andre Hazes al niet meer 2 stappen lopen zonder om te vallen. Ik oordeel niet maar ik vraag me af wat de wetgever van de situatie vindt.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:58 schreef Tassie37 het volgende:
Wel 2 hele seconden misbruikt. OPEN UW OGEN MENSUH!!!quote:Op zondag 27 februari 2011 11:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Compleet uitgewoond is wat overdreven....2x heen en weer met de heupen
en meten slapen, dat was al.
Dan hadden ze Mike daar weg moeten sturen...quote:Op zondag 27 februari 2011 10:59 schreef Darklight het volgende:
[..]
Hoi
Ze lag in de ladies roomMaik ook
ja en ze gaan het zien. ze doet het toch echt zelf hoor. ze is bijna 30 ,dus dan moet ze maar niet zoquote:Op zondag 27 februari 2011 11:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
Monique zal kapot gaan aan de gedachte dat haar ouders dit zullen zien
Nnndus...dat noem ik mijn "mensenkennis".quote:Op zondag 27 februari 2011 10:59 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
hoezo, ken je haar van zo'n avondje?
Vrouwen doen wel voor minder aangifte!quote:Op zondag 27 februari 2011 11:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Wel 2 hele seconden misbruikt. OPEN UW OGEN MENSUH!!!
We kunnen iig afstrepen dat ze hoogbegaafd isquote:Op zondag 27 februari 2011 11:04 schreef Stability het volgende:
[..]
ja en ze gaan het zien. ze doet het toch echt zelf hoor. ze is bijna 30 ,dus dan moet ze maar niet zo
naief doen.
inderdaad, ik denk zelf overigens dat het karim is ,die hoogbegaafd is.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:04 schreef Olga het volgende:
[..]
We kunnen iig afstrepen dat ze hoogbegaafd is
Users ook wel, gok ik zo.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:04 schreef Mokum020 het volgende:
Vrouwen doen wel voor minder aangifte!
helemaal waarquote:Op zondag 27 februari 2011 11:05 schreef Ireth het volgende:
Kijk, dit probleem zal "muurbloempje Laura" iig niet zo snel krijgen... Die mag dan volgens velen misschien erg ongezellig zijn op een feestje... maar die hoeft zich 's morgens iig niet af te vragen wat er in hemelsnaam op haar billen geplakt zit...
Idd en daarbij houd ze zich niet afzijdig op feestjes ze feest alleen niet op een ordinaire manier mee zoals bijvoorbeeld Aafke zo mooi kan.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:05 schreef Ireth het volgende:
Kijk, dit probleem zal "muurbloempje Laura" iig niet zo snel krijgen... Die mag dan volgens velen misschien erg ongezellig zijn op een feestje... maar die hoeft zich 's morgens iig niet af te vragen wat er in hemelsnaam op haar billen geplakt zit...
Tante Tasja?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:07 schreef D. het volgende:
[..]
Er was er ooit eentje, maar.....nooit meer wat van gehoord
Dan ben ik bij deze dus DE Tassie!quote:Op zondag 27 februari 2011 11:07 schreef D. het volgende:
[..]
Er was er ooit eentje, maar.....nooit meer wat van gehoord
Ze weet er weinig meer van denk ik.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:11 schreef Olga het volgende:
Zal Mo nog praten over vannacht met Maik vandaag of laat ze hem links liggen?
dunno......heeft ze het er trouwens al wel over gehad? dat heb ik ff niet meegekregenquote:Op zondag 27 februari 2011 11:11 schreef Olga het volgende:
ff met aafkequote:Op zondag 27 februari 2011 11:11 schreef Stability het volgende:
[..]
dunno......heeft ze het er trouwens al wel over gehad? dat heb ik ff niet meegekregen
ja, ze zei dat er niks gebeurd was. Beetje friemelen had ze het volgens mij wel over.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:11 schreef Stability het volgende:
[..]
dunno......heeft ze het er trouwens al wel over gehad? dat heb ik ff niet meegekregen
Of linksachterquote:Op zondag 27 februari 2011 11:11 schreef Olga het volgende:
Tante Tasja....Dat klinkt als iemand die in een Bollywoodfilm heeft gespeeld... Wasn't me.quote:
Dat merk je wel hoor. Of er moet een ghb-pil in je drank zijn gedaan en dat is hier niet gebeurdquote:Op zondag 27 februari 2011 11:13 schreef Stability het volgende:
onvoorstelbaar toch, dat ze er helemaal niets van gemerkt heeft dan ?
Hij gaat toch weg donderdagquote:Op zondag 27 februari 2011 11:10 schreef Darklight het volgende:
Alex zou ook eens een keer meehelpen met opruimen
Zegt dat dan iets over de hoge aanwezigheid van de alcohol of over de bedprestaties van Mikequote:Op zondag 27 februari 2011 11:13 schreef Stability het volgende:
onvoorstelbaar toch, dat ze er helemaal niets van gemerkt heeft dan ?
laat ie maike dan ook maar meenemenquote:
En servioquote:Op zondag 27 februari 2011 11:15 schreef Stability het volgende:
[..]
laat ie maike dan ook maar meenemen
haha bothquote:Op zondag 27 februari 2011 11:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zegt dat dan iets over de hoge aanwezigheid van de alcohol of over de bedprestaties van Mike
(waar zijn de hoofdrolspelers eigenlijk?)
idd.. die 3 mogen van mij ook weg!quote:Op zondag 27 februari 2011 11:17 schreef Stability het volgende:
ja alledrie pleite ! maik, alex en servio
Terwijl het hier plenst van de regenquote:Op zondag 27 februari 2011 11:17 schreef soyChantal het volgende:
Oh wat is het weer lekker weer daar
nou ! ik zit hier met de verwarming aan !!quote:Op zondag 27 februari 2011 11:17 schreef soyChantal het volgende:
Oh wat is het weer lekker weer daar
Ja, en Philip en Karim....Behalve Geer, die gaat toch winnen. Is altijd zo, mensen die al bulken van de poen winnen dan.....quote:
ja ik hier ookquote:Op zondag 27 februari 2011 11:18 schreef Stability het volgende:
[..]
nou ! ik zit hier met de verwarming aan !!
Ja, leuk. Alleen van die Laura's over. Geen seks, geen ruzie, niks. Goede gesprekken over koffiekopjes, dat willen we horen.quote:
Dus alle mannen mogen weg, behalve Geer?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:18 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Ja, en Philip en Karim....Behalve Geer, die gaat toch winnen. Is altijd zo, mensen die al bulken van de poen winnen dan.....
OMG!quote:Op zondag 27 februari 2011 10:50 schreef Stability het volgende:
goeiemorgen allemaal .
Tja, wat dragen die nou bij? Geen fak toch?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dus alle mannen mogen weg, behalve Geer?
klopt,ze was hem in het begin ook aan het playen, maar toen ze wilde gaan slapen, bleef hij opdringerig door gaan. en dat is nou net iets wat ik smerig vind. geintje is leuk, maar niet doorgaan als de ander niet wilquote:Op zondag 27 februari 2011 11:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
OMG!![]()
Hoe achterlijk is dit! Ze was hem zelfs aan het playen! Duidelijk te zien als je alle beelden van gisteren hebt gezien.. Eerst fappen, dan dekens eraf trekken om mensen de tent te laten zien, dan fappen en een elleboog op zijn harses.. toen iets wat voor fappen door kon gaan en toen kroop ze er met die baar heupen tegenaan!![]()
Tis godverdomme tegenwoordig een must om als vrouw verkrachting te roepen om je gezicht te redden!Tokkies!
![]()
En nee zelf nimmer last van gehad.. ws nog geen asociale vrouw tegengekomen!
Dan had ze uit bed moeten stappen en naast Joanne moeten gaan liggen... of naast Servio voor mijn part...quote:Op zondag 27 februari 2011 11:22 schreef Stability het volgende:
[..]
klopt,ze was hem in het begin ook aan het playen, maar toen ze wilde gaan slapen, bleef hij opdringerig door gaan. en dat is nou net iets wat ik smerig vind. geintje is leuk, maar niet doorgaan als de ander niet wil
Zij roept toch niks of wel?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
OMG!![]()
Hoe achterlijk is dit! Ze was hem zelfs aan het playen! Duidelijk te zien als je alle beelden van gisteren hebt gezien.. Eerst fappen, dan dekens eraf trekken om mensen de tent te laten zien, dan fappen en een elleboog op zijn harses.. toen iets wat voor fappen door kon gaan en toen kroop ze er met die baar heupen tegenaan!![]()
Tis godverdomme tegenwoordig een must om als vrouw verkrachting te roepen om je gezicht te redden!Tokkies!
![]()
En nee zelf nimmer last van gehad.. ws nog geen asociale vrouw tegengekomen!
Denk dat je de beelden nog eens nuchter moet bekijken, ze draaide namelijk terwijl hij tegen haar aan lag te rijden steeds haar harses om een speekselmonster af te geven!quote:Op zondag 27 februari 2011 11:22 schreef Stability het volgende:
[..]
klopt,ze was hem in het begin ook aan het playen, maar toen ze wilde gaan slapen, bleef hij opdringerig door gaan. en dat is nou net iets wat ik smerig vind. geintje is leuk, maar niet doorgaan als de ander niet wil
ja , dat had ze inderdaad moeten doen. ze is wel heel naief hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 11:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan had ze uit bed moeten stappen en naast Joanne moeten gaan liggen... of naast Servio voor mijn part...
ja, ik wil met hun ruillen. Lekker in me blote niksie nu in de zon zittenquote:Op zondag 27 februari 2011 11:18 schreef Olga het volgende:
[..]
Terwijl het hier plenst van de regen
Nee maar die knurft waar ik op reply wel... die zou het liefst via de rode telefoon justitie opdringen aan Moquote:
knurft ? me?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee maar die knurft waar ik op reply wel... die zou het liefst via de rode telefoon justitie opdringen aan Mo
Yeps.. jij bent degene die onterecht roept dat ze niet wilde.. Da's echt heel erg naar .. en dan druk ik me enorm diplomatiek uit!quote:
thanksquote:Op zondag 27 februari 2011 11:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps.. jij bent degene die onterecht roept dat ze niet wilde.. Da's echt heel erg naar .. en dan druk ik me enorm diplomatiek uit!
Ik onthou me van elk commentaar anders kan ik morgen uitleg gaan geven aan oom Agentquote:
Bij vrouwen is een nee toch altijd een ja?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps.. jij bent degene die onterecht roept dat ze niet wilde.. Da's echt heel erg naar .. en dan druk ik me enorm diplomatiek uit!
Psies! Dat bekende "Nee! Nee! Ik wil het zo graag! "quote:Op zondag 27 februari 2011 11:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Bij vrouwen is een nee toch altijd een ja?
dat dusquote:Op zondag 27 februari 2011 11:27 schreef Dutchdress het volgende:
Het is gewoon gevaarlijk om zoiets te zeggen Stability..
quote:Op zondag 27 februari 2011 11:28 schreef Tassie37 het volgende:
Denk dat ze heus wel wilde. Alleen niet zo'n halfzachte prakpoging. Ik zou ook zeggen, kom maar eens terug als je er een bierflesje op stuk kan slaan...
ok, sorry allemaal , nu weer vriendjes?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:27 schreef Dutchdress het volgende:
Het is gewoon gevaarlijk om zoiets te zeggen Stability..
Kijk en dat is nou een faal van Maik waar ze wel aangifte van mag doen! PEK EN VEREN!quote:Op zondag 27 februari 2011 11:29 schreef egmo het volgende:
Bij het tandenpoetsen voor het ontbijt zei Mo tegen Aafke: Hij wilde "het" wel en bleef het maar proberen, maar dat zij niet wilde en dat het hem niet gelukt was. Alleen een beetje met de handen
vertel! vertel!quote:Op zondag 27 februari 2011 11:04 schreef Joooo-pi het volgende:
Buiten was het ook gezellig, blijkbaar
Dan kegel je hem toch het nest uit.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:29 schreef egmo het volgende:
Bij het tandenpoetsen voor het ontbijt zei Mo tegen Aafke: Hij wilde "het" wel en bleef het maar proberen, maar dat zij niet wilde en dat het hem niet gelukt was. Alleen een beetje met de handen
Ze wil niet als hoer overkomen natuurlijkquote:Op zondag 27 februari 2011 11:29 schreef egmo het volgende:
Pff een vrouw moet weten dat na playen ook de daad moet komen, anders niet aan die man zitten.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:22 schreef Stability het volgende:
[..]
Of tante agentquote:Op zondag 27 februari 2011 11:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik onthou me van elk commentaar anders kan ik morgen uitleg gaan geven aan oom Agent
Oh.. liggen ze weer samenquote:Op zondag 27 februari 2011 11:33 schreef Darklight het volgende:
Laura ligt naast guido, achterin de tuin
Psies! Je trekt ook niet de pin uit een handgranaat om daarna te zeiken dat je niet opgeblazen wil worden!quote:Op zondag 27 februari 2011 11:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Pff een vrouw moet weten dat na playen ook de daad moet komen, anders niet aan die man zitten.
Voor de wetgever is dit een lastige. Vooropgesteld dat een nee ook nee moet zijn en die vraag kan alleen Mo beantwoorden, ik heb het niet gehoord, maar had ook niet altijd het geluid aan staan. Ze vraagt of hij bij haar komt liggen, als hij zegt dat hij zich gaat gedragen, dan zegt zij "ik niet". Even later als hij erbij ligt grijpt ze hem waarschijnlijk bij zijn gashendel, waarop hij zegt, als je zo door gaat gedraag ik mij niet. Joanne de beschermengel van Mo zegt tegen Maike als jullie allebei nuchter zijn, dan heb ik er geen probleem mee, maar niet als Mo half bewusteloos is. Later gaat Joanne dan ook buiten slapen, zoals de hele (?) vrouwenkamer, was dit op verzoek van Mo?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Goedemorgen. Mo kon na Andre Hazes al niet meer 2 stappen lopen zonder om te vallen. Ik oordeel niet maar ik vraag me af wat de wetgever van de situatie vindt.
moet?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Pff een vrouw moet weten dat na playen ook de daad moet komen, anders niet aan die man zitten.
GEIL!quote:
Ja moet ja.quote:
Nee, natuurlijk niet. Nu bedoel ik eigenlijk ja, dat snap je wel hè. Vrouw! *maakt vuistquote:
Ik kan t niet zienquote:Op zondag 27 februari 2011 11:35 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Zijn ze wel een beetje goed bezig?
Ik vond ze gisteren goed bezig in elk gevalquote:Op zondag 27 februari 2011 11:35 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Zijn ze wel een beetje goed bezig?
quote:Op zondag 27 februari 2011 11:34 schreef HappyH het volgende:
Maar het belangrijkste voor nu vind ik, hoe heeft Mo het hele gebeuren ervaren en hierbij doet niet terzake of dit vaker is gebeurd na een one night stand, want dat is niet met infrarood gefilmd. Als ze het prima vind, dan is er geen discussie.
Oh.. boringquote:Op zondag 27 februari 2011 11:38 schreef Olga het volgende:
[..]
Ze liggen gewoon ieder op hun eigen zonnestoelding
Hm nee niet echt. Ik vond Laura een beetje te vaak weglopen.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:37 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik vond ze gisteren goed bezig in elk geval
Het lichtknopje bij haar hart uitzetten. Aafke's gave denkt tenminste wel aan het milieu.quote:
Ja, net alsof ze vies was van wat olie (of wat er ook op guido zn buik zat)quote:Op zondag 27 februari 2011 11:40 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Hm nee niet echt. Ik vond Laura een beetje te vaak weglopen.
Het was toch echt guido die tweemaal naar de wc ging hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 11:40 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Hm nee niet echt. Ik vond Laura een beetje te vaak weglopen.
Deze redenering hoor ik ook vaak als een vrouw een korte rok draagtquote:Op zondag 27 februari 2011 11:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies! Je trekt ook niet de pin uit een handgranaat om daarna te zeiken dat je niet opgeblazen wil worden!
ik had het over het etentjequote:Op zondag 27 februari 2011 11:41 schreef soyChantal het volgende:
[..]
Ja, net alsof ze vies was van wat olie (of wat er ook op guido zn buik zat)
Moeten = dwangquote:Op zondag 27 februari 2011 11:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja moet ja.
Je gaat niet een pistool laden om er vervolgens niet mee te schieten.
Een korte rok is voor mij niet hetzelfde als dat er een vrouw de hele tijd je stramme max ligt te poetsen!quote:Op zondag 27 februari 2011 11:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Deze redenering hoor ik ook vaak als een vrouw een korte rok draagt
Daar houden vrouwen toch van? allemaal toch ?quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 11:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daar houden vrouwen toch van? allemaal toch ?
Toen had ik de streams al uitgezetquote:Op zondag 27 februari 2011 11:44 schreef soyChantal het volgende:
[..]
oh ik had het over de striptease
Zwijgen is instemmen! Ik bedoel vrouwen zijn er om te pleasen! En om te koken en te baren!quote:
Gezocht: iemand die wil happenquote:Op zondag 27 februari 2011 11:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zwijgen is instemmen! Ik bedoel vrouwen zijn er om te pleasen! En om te koken en te baren!
Dit gaf me 4 jaar geleden nog met gemak 3 volle topics.. tegenwoordig slaat het niet meer aan ..quote:
Ach wie weet komt het nogquote:Op zondag 27 februari 2011 11:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dit gaf me 4 jaar geleden nog met gemak 3 volle topics.. tegenwoordig slaat het niet meer aan ..
Ohw dan mag hij erop!quote:
NeeOK. Het is alleen wel een bietenbrug die je op gaat.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Een korte rok is voor mij niet hetzelfde als dat er een vrouw de hele tijd je stramme max ligt te poetsen!
laat de vrouw t maar niet horenquote:Op zondag 27 februari 2011 11:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zwijgen is instemmen! Ik bedoel vrouwen zijn er om te pleasen! En om te koken en te baren!
Kan ie weer lekker belangrijk over doen als ie donderdag thuis komt.quote:
Die las het net, en ik geloof dat ik een pak slaag krijg als de kinderen naar bed zijnquote:
neequote:Op zondag 27 februari 2011 11:51 schreef Olga het volgende:
Oh en Guido is met Aafke aan het frisbeen. Dat mag zeker ook niet?
DATERAPE!quote:Op zondag 27 februari 2011 11:51 schreef Olga het volgende:
Oh en Guido is met Aafke aan het frisbeen. Dat mag zeker ook niet?
mmm klinkt meer als n beloningquote:Op zondag 27 februari 2011 11:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die las het net, en ik geloof dat ik een pak slaag krijg als de kinderen naar bed zijn
Ik hoop het ook!quote:
Och, nog zo'n tuinpak hoor!quote:Op zondag 27 februari 2011 11:55 schreef beaverhausen het volgende:
Ja. Hoi..
Nog verkrachtingen gemist verder?
Mauw niet muts, ik was het met je eens vannacht, remember?quote:
ja.. en ik voel me nu nog steeds viesch!quote:Op zondag 27 februari 2011 11:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mauw niet muts, ik was het met je eens vannacht, remember?.
Je bent dan ook een vies kind.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja.. en ik voel me nu nog steeds viesch!
Nee maar je zag wel steeds de slangen op haar hoofd kronkelen..quote:Op zondag 27 februari 2011 11:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je bent dan ook een vies kind..
Ennieweej, is Joanna vannacht nog in een vleermuis veranderd?
Wat is dan ook een RLS zonder een Medusa?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee maar je zag wel steeds de slangen op haar hoofd kronkelen..
[ afbeelding ]
Dat was de geheime kamer waar Jurrien 24 uur heeft gezeten toch?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:03 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Er kwam net een beeld langs met een tweepersoonsbed en een groot lcd scherm, dat is toch niet in 1 van de slaapkamers?
Daar moeten ze Guido en Laura heensturenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat was de geheime kamer waar Jurrien 24 uur heeft gezeten toch?
Owja dat zou best kunnen inderdaad, dat heb ik niet gezienquote:Op zondag 27 februari 2011 12:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat was de geheime kamer waar Jurrien 24 uur heeft gezeten toch?
Omdat wij weten wat bij de clues hoort hequote:Op zondag 27 februari 2011 12:08 schreef Joooo-pi het volgende:
Ze denken heel moeilijk bij de clues, maar de meeste zijn best wel simpel
ja, dat is waar.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:11 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Omdat wij weten wat bij de clues hoort he
quote:Op zondag 27 februari 2011 12:25 schreef mr.masters het volgende:
Zou Laura ook sokken dragen als ze geen voeten had? Pfff
Psies! Trouwens jij hebt Kelly ook gedaan terwijl ze...hij...het ..eurhm ... dronken was! Kudo's!quote:Op zondag 27 februari 2011 12:08 schreef dieenebart het volgende:
Ronkende krantekoppen?
En wat een gezeik over 'aanranding'. Als je geen sex wil met je dronken hoofd, moet je lekker thuis op de bank blijven hangen. Zo'n spelletje is er op ingericht. En dat is maar goed ook
Als ze maar raden dat ie een relatie heeft (gehad) met iemand die olympisch goud heeft gewonnen.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:25 schreef Barb_ het volgende:
Wat ik me nu afvraag he..als ze het geheim van Philip willen raden, moeten ze dan echt precies die zin zeggen vanne affaire met olympisch goud?! Want dat lukt ze toch noooiitt
Oke, nou dan moet het misschien enigszins haalbaar zijn!quote:Op zondag 27 februari 2011 12:27 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Als ze maar raden dat ie een relatie heeft (gehad) met iemand die olympisch goud heeft gewonnen.
Ze weten wel dat niemand van hun een gouden medaile heeft gewonnen. Lijkt me ...
Maar ze moeten volkslied nog aan gouden medaille koppelen. Da's misschien nog lastig...quote:Op zondag 27 februari 2011 12:28 schreef Barb_ het volgende:
[..]
Oke, nou dan moet het misschien enigszins haalbaar zijn!
Zolang het niet die van Laura en Guido is is het primaquote:Op zondag 27 februari 2011 12:30 schreef Barb_ het volgende:
Het zou in ieder geval leuk zijn als er eens een geheim werd geraden!!
ben bang dat er zometeen gedrukt gaat worden op L & Gquote:Op zondag 27 februari 2011 12:31 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Zolang het niet die van Laura en Guido is is het prima
In het geval van Philip, zal "Iets met sport?" wel genoeg zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:25 schreef Barb_ het volgende:
Wat ik me nu afvraag he..als ze het geheim van Philip willen raden, moeten ze dan echt precies die zin zeggen vanne affaire met olympisch goud?! Want dat lukt ze toch noooiitt
Goeiemorgen zegquote:Op zondag 27 februari 2011 12:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
In het geval van Philip, zal "Iets met sport?" wel genoeg zijn.
In het geval van Laura, Guido en Serpico zal het letterlijke antwoord aangevuld meoten worden met hun sofi-nummer, bloedgroep en minimaal de helft van hun stamboom voor het goedgekeurd gaat worden!
I aim to please!quote:Op zondag 27 februari 2011 12:32 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Goeiemorgen zegGelijk de eerste lach
komt omdat guida en lauro nog een ander geheim hebbenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
In het geval van Philip, zal "Iets met sport?" wel genoeg zijn.
In het geval van Laura, Guido en Serpico zal het letterlijke antwoord aangevuld meoten worden met hun sofi-nummer, bloedgroep en minimaal de helft van hun stamboom voor het goedgekeurd gaat worden!
Mja echt heel interressant is het niet. Ze hebben gezamenlijk iets meer dan 5k.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:31 schreef woodyinthemix het volgende:
[..]
ben bang dat er zometeen gedrukt gaat worden op L & G
Lijkt me niet? Geraden is geraden.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:33 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
komt omdat guida en lauro nog een ander geheim hebben![]()
![]()
Dat bewaren ze voor later...
ja, maar het was ook een opdracht...quote:Op zondag 27 februari 2011 12:35 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Lijkt me niet? Geraden is geraden.
Nope, er was bij de kick-off duidelijk gezegd "Jullie krijgen een nieuw geheim"quote:Op zondag 27 februari 2011 12:35 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ja, maar het was ook een opdracht...
Nou, wat een sukkel dat hij het niet eens voor elkaar kreeg toen het er op aan kwamquote:Op zondag 27 februari 2011 12:36 schreef Barb_ het volgende:
Krijg echt de krrriebels van die Maik, alleen dat zwembroekje al en na z'n acties weer van vannacht
Ja hij heeft een bewusteloze Moniqueje gewoon bruut verkracht terwijl ze keihard nee riep en probeerde weg te komen! wat een viezerik!quote:Op zondag 27 februari 2011 12:36 schreef Barb_ het volgende:
Krijg echt de krrriebels van die Maik, alleen dat zwembroekje al en na z'n acties weer van vannacht
da's waar.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:37 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nope, er was bij de kick-off duidelijk gezegd "Jullie krijgen een nieuw geheim"
quote:Op zondag 27 februari 2011 12:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja hij heeft een bewusteloze Moniqueje gewoon bruut verkracht terwijl ze keihard nee riep en probeerde weg te komen! wat een viezerik!.
Precies, hier doelde ik eerder al op.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:37 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nope, er was bij de kick-off duidelijk gezegd "Jullie krijgen een nieuw geheim"
die is dyslectischquote:Op zondag 27 februari 2011 12:39 schreef Fok_Cobus het volgende:
[..]
Precies, hier doelde ik eerder al op.
Het 'oude' geheim van Guido weten we al een beetje. Maar wat is dan het 'oude' geheim van Laura?
Dat ze dyslectisch is. Dat heeft ze tegen Guido gezegd.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:39 schreef Fok_Cobus het volgende:
[..]
Het 'oude' geheim van Guido weten we al een beetje. Maar wat is dan het 'oude' geheim van Laura?
[..]
Ja hij heeft een bewusteloze Moniqueje gewoon bruut verkracht terwijl ze keihard nee riep en probeerde weg te komen! wat een viezerik!.
Ze is lesdictyschquote:Op zondag 27 februari 2011 12:39 schreef Fok_Cobus het volgende:
[..]
En daar moet jij om lachen?!quote:
en Alex heeft geholpenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
Of dat hij hem alleen omhoog kan krijgen bij dr als hij genoeg drank op heeft.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou, wat een sukkel dat hij het niet eens voor elkaar kreeg toen het er op aan kwam
KOM DANNN! NUUU! LILLEKE KUT!quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 12:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
KOM DANNN! NUUU! LILLEKE KUT!
Ja. Ook hoi dus..
En net zat ze met de jongens over aanwijzingen in het huis te praten. En over het 'whatch' op de muur zei ze: "Dat moet wel iemand gedaan hebben die heel erg dyslectisch is"quote:Op zondag 27 februari 2011 12:39 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dat ze dyslectisch is. Dat heeft ze tegen Guido gezegd.
Ohja ze weten niet dat het gehalveerd is inderdaad.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:42 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Waar de rest denk dat Laura 7,500 heeft.
Dan zou ik nog eens kijkenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou, wat een sukkel dat hij het niet eens voor elkaar kreeg toen het er op aan kwam
Aan de beelden van gisteravond te zien hebben ze gewoon gebatst hoor. Monique heeft alleen geen zin om dat toe te geven denk ik.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Of dat hij hem alleen omhoog kan krijgen bij dr als hij genoeg drank op heeft.
waarom zouden ze een clue in het huis stoppen voor een geheim dat niet meetelt...quote:Op zondag 27 februari 2011 12:42 schreef batesmotel het volgende:
[..]
En net zat ze met de jongens over aanwijzingen in het huis te praten. En over het 'whatch' op de muur zei ze: "Dat moet wel iemand gedaan hebben die heel erg dyslectisch is"
Dat was idd vast bedoeld als aanwijzing voor het orginele geheim van Laura.
En hij stonkte!quote:
Ze kregen toch pas een ander geheim toen ze aankwamen, hadden ze toen de muur moeten slopen?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:44 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
waarom zouden ze een clue in het huis stoppen voor een geheim dat niet meetelt...
Tuurlijk. Je zag hem op het einde zelfs onder de dekens kijken en rotzooien om het condoom eraf te halen.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:43 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Aan de beelden van gisteravond te zien hebben ze gewoon gebatst hoor. Monique heeft alleen geen zin om dat toe te geven denk ik.
gerard?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:44 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Ze kregen toch pas een ander geheim toen ze aankwamen, hadden ze toen de muur moeten slopen?
ja hoor, ze hadden pas op het laatste moment bedacht dat ze 2 bewoners een nieuw geheim zouden gevenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:44 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Ze kregen toch pas een ander geheim toen ze aankwamen, hadden ze toen de muur moeten slopen?
Bewijs het tegendeel!quote:Op zondag 27 februari 2011 12:45 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ja hoor, ze hadden pas op het laatste moment bedacht dat ze 2 bewoners een nieuw geheim zouden geven
No shit Sherlockquote:
Ja en dat terwijl hij keihard op haar hoofd stond te hengsten terwijl hij keihard riep: "wie is je papa? wie is je papa?" .. om vervolgens het hele huis over Monique heen te laten gaan en uiteindelijk in haar gezicht te spugen! Het was TE ergquote:Op zondag 27 februari 2011 12:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is inderdaad wat vreemd, maar het feit is wel dat er 'whatch' op de muur staat en dat is wel behoorlijk fout zegmaar.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:45 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ja hoor, ze hadden pas op het laatste moment bedacht dat ze 2 bewoners een nieuw geheim zouden geven
En Monique deed gewoon vrijwillig mee. Met d'r getease. Ze wilde d'r mossel gewoon gevuld hebbenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:44 schreef batesmotel het volgende:
[..]
Tuurlijk. Je zag hem op het einde zelfs onder de dekens kijken en rotzooien om het condoom eraf te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |