In het geval van Philip, zal "Iets met sport?" wel genoeg zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:25 schreef Barb_ het volgende:
Wat ik me nu afvraag he..als ze het geheim van Philip willen raden, moeten ze dan echt precies die zin zeggen vanne affaire met olympisch goud?! Want dat lukt ze toch noooiitt
Goeiemorgen zegquote:Op zondag 27 februari 2011 12:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
In het geval van Philip, zal "Iets met sport?" wel genoeg zijn.
In het geval van Laura, Guido en Serpico zal het letterlijke antwoord aangevuld meoten worden met hun sofi-nummer, bloedgroep en minimaal de helft van hun stamboom voor het goedgekeurd gaat worden!
I aim to please!quote:Op zondag 27 februari 2011 12:32 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Goeiemorgen zegGelijk de eerste lach
komt omdat guida en lauro nog een ander geheim hebbenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
In het geval van Philip, zal "Iets met sport?" wel genoeg zijn.
In het geval van Laura, Guido en Serpico zal het letterlijke antwoord aangevuld meoten worden met hun sofi-nummer, bloedgroep en minimaal de helft van hun stamboom voor het goedgekeurd gaat worden!
Mja echt heel interressant is het niet. Ze hebben gezamenlijk iets meer dan 5k.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:31 schreef woodyinthemix het volgende:
[..]
ben bang dat er zometeen gedrukt gaat worden op L & G
Lijkt me niet? Geraden is geraden.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:33 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
komt omdat guida en lauro nog een ander geheim hebben![]()
![]()
Dat bewaren ze voor later...
ja, maar het was ook een opdracht...quote:Op zondag 27 februari 2011 12:35 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Lijkt me niet? Geraden is geraden.
Nope, er was bij de kick-off duidelijk gezegd "Jullie krijgen een nieuw geheim"quote:Op zondag 27 februari 2011 12:35 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ja, maar het was ook een opdracht...
Nou, wat een sukkel dat hij het niet eens voor elkaar kreeg toen het er op aan kwamquote:Op zondag 27 februari 2011 12:36 schreef Barb_ het volgende:
Krijg echt de krrriebels van die Maik, alleen dat zwembroekje al en na z'n acties weer van vannacht
Ja hij heeft een bewusteloze Moniqueje gewoon bruut verkracht terwijl ze keihard nee riep en probeerde weg te komen! wat een viezerik!quote:Op zondag 27 februari 2011 12:36 schreef Barb_ het volgende:
Krijg echt de krrriebels van die Maik, alleen dat zwembroekje al en na z'n acties weer van vannacht
da's waar.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:37 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nope, er was bij de kick-off duidelijk gezegd "Jullie krijgen een nieuw geheim"
quote:Op zondag 27 februari 2011 12:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja hij heeft een bewusteloze Moniqueje gewoon bruut verkracht terwijl ze keihard nee riep en probeerde weg te komen! wat een viezerik!.
Precies, hier doelde ik eerder al op.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:37 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nope, er was bij de kick-off duidelijk gezegd "Jullie krijgen een nieuw geheim"
die is dyslectischquote:Op zondag 27 februari 2011 12:39 schreef Fok_Cobus het volgende:
[..]
Precies, hier doelde ik eerder al op.
Het 'oude' geheim van Guido weten we al een beetje. Maar wat is dan het 'oude' geheim van Laura?
Dat ze dyslectisch is. Dat heeft ze tegen Guido gezegd.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:39 schreef Fok_Cobus het volgende:
[..]
Het 'oude' geheim van Guido weten we al een beetje. Maar wat is dan het 'oude' geheim van Laura?
quote:Op zondag 27 februari 2011 12:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja hij heeft een bewusteloze Moniqueje gewoon bruut verkracht terwijl ze keihard nee riep en probeerde weg te komen! wat een viezerik!.
Ze is lesdictyschquote:Op zondag 27 februari 2011 12:39 schreef Fok_Cobus het volgende:
[..]
En daar moet jij om lachen?!quote:
en Alex heeft geholpenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |