Omdat wij weten wat bij de clues hoort hequote:Op zondag 27 februari 2011 12:08 schreef Joooo-pi het volgende:
Ze denken heel moeilijk bij de clues, maar de meeste zijn best wel simpel
ja, dat is waar.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:11 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Omdat wij weten wat bij de clues hoort he
quote:Op zondag 27 februari 2011 12:25 schreef mr.masters het volgende:
Zou Laura ook sokken dragen als ze geen voeten had? Pfff
Psies! Trouwens jij hebt Kelly ook gedaan terwijl ze...hij...het ..eurhm ... dronken was! Kudo's!quote:Op zondag 27 februari 2011 12:08 schreef dieenebart het volgende:
Ronkende krantekoppen?
En wat een gezeik over 'aanranding'. Als je geen sex wil met je dronken hoofd, moet je lekker thuis op de bank blijven hangen. Zo'n spelletje is er op ingericht. En dat is maar goed ook
Als ze maar raden dat ie een relatie heeft (gehad) met iemand die olympisch goud heeft gewonnen.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:25 schreef Barb_ het volgende:
Wat ik me nu afvraag he..als ze het geheim van Philip willen raden, moeten ze dan echt precies die zin zeggen vanne affaire met olympisch goud?! Want dat lukt ze toch noooiitt
Oke, nou dan moet het misschien enigszins haalbaar zijn!quote:Op zondag 27 februari 2011 12:27 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Als ze maar raden dat ie een relatie heeft (gehad) met iemand die olympisch goud heeft gewonnen.
Ze weten wel dat niemand van hun een gouden medaile heeft gewonnen. Lijkt me ...
Maar ze moeten volkslied nog aan gouden medaille koppelen. Da's misschien nog lastig...quote:Op zondag 27 februari 2011 12:28 schreef Barb_ het volgende:
[..]
Oke, nou dan moet het misschien enigszins haalbaar zijn!
Zolang het niet die van Laura en Guido is is het primaquote:Op zondag 27 februari 2011 12:30 schreef Barb_ het volgende:
Het zou in ieder geval leuk zijn als er eens een geheim werd geraden!!
ben bang dat er zometeen gedrukt gaat worden op L & Gquote:Op zondag 27 februari 2011 12:31 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Zolang het niet die van Laura en Guido is is het prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |