mmm klinkt meer als n beloningquote:Op zondag 27 februari 2011 11:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die las het net, en ik geloof dat ik een pak slaag krijg als de kinderen naar bed zijn
Ik hoop het ook!quote:
Och, nog zo'n tuinpak hoor!quote:Op zondag 27 februari 2011 11:55 schreef beaverhausen het volgende:
Ja. Hoi..
Nog verkrachtingen gemist verder?
Mauw niet muts, ik was het met je eens vannacht, remember?quote:
ja.. en ik voel me nu nog steeds viesch!quote:Op zondag 27 februari 2011 11:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mauw niet muts, ik was het met je eens vannacht, remember?.
Je bent dan ook een vies kind.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja.. en ik voel me nu nog steeds viesch!
Nee maar je zag wel steeds de slangen op haar hoofd kronkelen..quote:Op zondag 27 februari 2011 11:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je bent dan ook een vies kind..
Ennieweej, is Joanna vannacht nog in een vleermuis veranderd?
Wat is dan ook een RLS zonder een Medusa?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee maar je zag wel steeds de slangen op haar hoofd kronkelen..
[ afbeelding ]
Dat was de geheime kamer waar Jurrien 24 uur heeft gezeten toch?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:03 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Er kwam net een beeld langs met een tweepersoonsbed en een groot lcd scherm, dat is toch niet in 1 van de slaapkamers?
Daar moeten ze Guido en Laura heensturenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat was de geheime kamer waar Jurrien 24 uur heeft gezeten toch?
Owja dat zou best kunnen inderdaad, dat heb ik niet gezienquote:Op zondag 27 februari 2011 12:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat was de geheime kamer waar Jurrien 24 uur heeft gezeten toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |