helemaal waarquote:Op zondag 27 februari 2011 11:05 schreef Ireth het volgende:
Kijk, dit probleem zal "muurbloempje Laura" iig niet zo snel krijgen... Die mag dan volgens velen misschien erg ongezellig zijn op een feestje... maar die hoeft zich 's morgens iig niet af te vragen wat er in hemelsnaam op haar billen geplakt zit...
Idd en daarbij houd ze zich niet afzijdig op feestjes ze feest alleen niet op een ordinaire manier mee zoals bijvoorbeeld Aafke zo mooi kan.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:05 schreef Ireth het volgende:
Kijk, dit probleem zal "muurbloempje Laura" iig niet zo snel krijgen... Die mag dan volgens velen misschien erg ongezellig zijn op een feestje... maar die hoeft zich 's morgens iig niet af te vragen wat er in hemelsnaam op haar billen geplakt zit...
Tante Tasja?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:07 schreef D. het volgende:
[..]
Er was er ooit eentje, maar.....nooit meer wat van gehoord
Dan ben ik bij deze dus DE Tassie!quote:Op zondag 27 februari 2011 11:07 schreef D. het volgende:
[..]
Er was er ooit eentje, maar.....nooit meer wat van gehoord
Ze weet er weinig meer van denk ik.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:11 schreef Olga het volgende:
Zal Mo nog praten over vannacht met Maik vandaag of laat ze hem links liggen?
dunno......heeft ze het er trouwens al wel over gehad? dat heb ik ff niet meegekregenquote:Op zondag 27 februari 2011 11:11 schreef Olga het volgende:
ff met aafkequote:Op zondag 27 februari 2011 11:11 schreef Stability het volgende:
[..]
dunno......heeft ze het er trouwens al wel over gehad? dat heb ik ff niet meegekregen
ja, ze zei dat er niks gebeurd was. Beetje friemelen had ze het volgens mij wel over.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:11 schreef Stability het volgende:
[..]
dunno......heeft ze het er trouwens al wel over gehad? dat heb ik ff niet meegekregen
Of linksachterquote:Op zondag 27 februari 2011 11:11 schreef Olga het volgende:
Tante Tasja....Dat klinkt als iemand die in een Bollywoodfilm heeft gespeeld... Wasn't me.quote:
Dat merk je wel hoor. Of er moet een ghb-pil in je drank zijn gedaan en dat is hier niet gebeurdquote:Op zondag 27 februari 2011 11:13 schreef Stability het volgende:
onvoorstelbaar toch, dat ze er helemaal niets van gemerkt heeft dan ?
Hij gaat toch weg donderdagquote:Op zondag 27 februari 2011 11:10 schreef Darklight het volgende:
Alex zou ook eens een keer meehelpen met opruimen
Zegt dat dan iets over de hoge aanwezigheid van de alcohol of over de bedprestaties van Mikequote:Op zondag 27 februari 2011 11:13 schreef Stability het volgende:
onvoorstelbaar toch, dat ze er helemaal niets van gemerkt heeft dan ?
laat ie maike dan ook maar meenemenquote:
En servioquote:Op zondag 27 februari 2011 11:15 schreef Stability het volgende:
[..]
laat ie maike dan ook maar meenemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |