haha bothquote:Op zondag 27 februari 2011 11:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zegt dat dan iets over de hoge aanwezigheid van de alcohol of over de bedprestaties van Mike
(waar zijn de hoofdrolspelers eigenlijk?)
idd.. die 3 mogen van mij ook weg!quote:Op zondag 27 februari 2011 11:17 schreef Stability het volgende:
ja alledrie pleite ! maik, alex en servio
Terwijl het hier plenst van de regenquote:Op zondag 27 februari 2011 11:17 schreef soyChantal het volgende:
Oh wat is het weer lekker weer daar
nou ! ik zit hier met de verwarming aan !!quote:Op zondag 27 februari 2011 11:17 schreef soyChantal het volgende:
Oh wat is het weer lekker weer daar
Ja, en Philip en Karim....Behalve Geer, die gaat toch winnen. Is altijd zo, mensen die al bulken van de poen winnen dan.....quote:
ja ik hier ookquote:Op zondag 27 februari 2011 11:18 schreef Stability het volgende:
[..]
nou ! ik zit hier met de verwarming aan !!
Ja, leuk. Alleen van die Laura's over. Geen seks, geen ruzie, niks. Goede gesprekken over koffiekopjes, dat willen we horen.quote:
Dus alle mannen mogen weg, behalve Geer?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:18 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Ja, en Philip en Karim....Behalve Geer, die gaat toch winnen. Is altijd zo, mensen die al bulken van de poen winnen dan.....
OMG!quote:Op zondag 27 februari 2011 10:50 schreef Stability het volgende:
goeiemorgen allemaal .
nou ik heb het vannacht gezien. monique wilde zich een paar keer omdraaien om te gaan slapen,
maar maik bleef maar opdringerig doorgaan,en trok haar op een gegeven moment hard naar zich toe. daarna was hij niet meer te houden ! maik is echt een viezerik die van dronken/slapende meisjes profiteert , walgelijk gewoon
Tja, wat dragen die nou bij? Geen fak toch?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dus alle mannen mogen weg, behalve Geer?
klopt,ze was hem in het begin ook aan het playen, maar toen ze wilde gaan slapen, bleef hij opdringerig door gaan. en dat is nou net iets wat ik smerig vind. geintje is leuk, maar niet doorgaan als de ander niet wilquote:Op zondag 27 februari 2011 11:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
OMG!![]()
Hoe achterlijk is dit! Ze was hem zelfs aan het playen! Duidelijk te zien als je alle beelden van gisteren hebt gezien.. Eerst fappen, dan dekens eraf trekken om mensen de tent te laten zien, dan fappen en een elleboog op zijn harses.. toen iets wat voor fappen door kon gaan en toen kroop ze er met die baar heupen tegenaan!![]()
Tis godverdomme tegenwoordig een must om als vrouw verkrachting te roepen om je gezicht te redden!Tokkies!
![]()
En nee zelf nimmer last van gehad.. ws nog geen asociale vrouw tegengekomen!
Dan had ze uit bed moeten stappen en naast Joanne moeten gaan liggen... of naast Servio voor mijn part...quote:Op zondag 27 februari 2011 11:22 schreef Stability het volgende:
[..]
klopt,ze was hem in het begin ook aan het playen, maar toen ze wilde gaan slapen, bleef hij opdringerig door gaan. en dat is nou net iets wat ik smerig vind. geintje is leuk, maar niet doorgaan als de ander niet wil
Zij roept toch niks of wel?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
OMG!![]()
Hoe achterlijk is dit! Ze was hem zelfs aan het playen! Duidelijk te zien als je alle beelden van gisteren hebt gezien.. Eerst fappen, dan dekens eraf trekken om mensen de tent te laten zien, dan fappen en een elleboog op zijn harses.. toen iets wat voor fappen door kon gaan en toen kroop ze er met die baar heupen tegenaan!![]()
Tis godverdomme tegenwoordig een must om als vrouw verkrachting te roepen om je gezicht te redden!Tokkies!
![]()
En nee zelf nimmer last van gehad.. ws nog geen asociale vrouw tegengekomen!
Denk dat je de beelden nog eens nuchter moet bekijken, ze draaide namelijk terwijl hij tegen haar aan lag te rijden steeds haar harses om een speekselmonster af te geven!quote:Op zondag 27 februari 2011 11:22 schreef Stability het volgende:
[..]
klopt,ze was hem in het begin ook aan het playen, maar toen ze wilde gaan slapen, bleef hij opdringerig door gaan. en dat is nou net iets wat ik smerig vind. geintje is leuk, maar niet doorgaan als de ander niet wil
ja , dat had ze inderdaad moeten doen. ze is wel heel naief hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 11:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan had ze uit bed moeten stappen en naast Joanne moeten gaan liggen... of naast Servio voor mijn part...
ja, ik wil met hun ruillen. Lekker in me blote niksie nu in de zon zittenquote:Op zondag 27 februari 2011 11:18 schreef Olga het volgende:
[..]
Terwijl het hier plenst van de regen
Nee maar die knurft waar ik op reply wel... die zou het liefst via de rode telefoon justitie opdringen aan Moquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |