Oh.. liggen ze weer samenquote:Op zondag 27 februari 2011 11:33 schreef Darklight het volgende:
Laura ligt naast guido, achterin de tuin
Psies! Je trekt ook niet de pin uit een handgranaat om daarna te zeiken dat je niet opgeblazen wil worden!quote:Op zondag 27 februari 2011 11:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Pff een vrouw moet weten dat na playen ook de daad moet komen, anders niet aan die man zitten.
Voor de wetgever is dit een lastige. Vooropgesteld dat een nee ook nee moet zijn en die vraag kan alleen Mo beantwoorden, ik heb het niet gehoord, maar had ook niet altijd het geluid aan staan. Ze vraagt of hij bij haar komt liggen, als hij zegt dat hij zich gaat gedragen, dan zegt zij "ik niet". Even later als hij erbij ligt grijpt ze hem waarschijnlijk bij zijn gashendel, waarop hij zegt, als je zo door gaat gedraag ik mij niet. Joanne de beschermengel van Mo zegt tegen Maike als jullie allebei nuchter zijn, dan heb ik er geen probleem mee, maar niet als Mo half bewusteloos is. Later gaat Joanne dan ook buiten slapen, zoals de hele (?) vrouwenkamer, was dit op verzoek van Mo?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Goedemorgen. Mo kon na Andre Hazes al niet meer 2 stappen lopen zonder om te vallen. Ik oordeel niet maar ik vraag me af wat de wetgever van de situatie vindt.
moet?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Pff een vrouw moet weten dat na playen ook de daad moet komen, anders niet aan die man zitten.
GEIL!quote:
Ja moet ja.quote:
Nee, natuurlijk niet. Nu bedoel ik eigenlijk ja, dat snap je wel hè. Vrouw! *maakt vuistquote:
Ik kan t niet zienquote:Op zondag 27 februari 2011 11:35 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Zijn ze wel een beetje goed bezig?
Ik vond ze gisteren goed bezig in elk gevalquote:Op zondag 27 februari 2011 11:35 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Zijn ze wel een beetje goed bezig?
quote:Op zondag 27 februari 2011 11:34 schreef HappyH het volgende:
Maar het belangrijkste voor nu vind ik, hoe heeft Mo het hele gebeuren ervaren en hierbij doet niet terzake of dit vaker is gebeurd na een one night stand, want dat is niet met infrarood gefilmd. Als ze het prima vind, dan is er geen discussie.
Oh.. boringquote:Op zondag 27 februari 2011 11:38 schreef Olga het volgende:
[..]
Ze liggen gewoon ieder op hun eigen zonnestoelding
Hm nee niet echt. Ik vond Laura een beetje te vaak weglopen.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:37 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik vond ze gisteren goed bezig in elk geval
Het lichtknopje bij haar hart uitzetten. Aafke's gave denkt tenminste wel aan het milieu.quote:
Ja, net alsof ze vies was van wat olie (of wat er ook op guido zn buik zat)quote:Op zondag 27 februari 2011 11:40 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Hm nee niet echt. Ik vond Laura een beetje te vaak weglopen.
Het was toch echt guido die tweemaal naar de wc ging hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 11:40 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Hm nee niet echt. Ik vond Laura een beetje te vaak weglopen.
Deze redenering hoor ik ook vaak als een vrouw een korte rok draagtquote:Op zondag 27 februari 2011 11:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies! Je trekt ook niet de pin uit een handgranaat om daarna te zeiken dat je niet opgeblazen wil worden!
ik had het over het etentjequote:Op zondag 27 februari 2011 11:41 schreef soyChantal het volgende:
[..]
Ja, net alsof ze vies was van wat olie (of wat er ook op guido zn buik zat)
Moeten = dwangquote:Op zondag 27 februari 2011 11:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja moet ja.
Je gaat niet een pistool laden om er vervolgens niet mee te schieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |