Zij roept toch niks of wel?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
OMG!![]()
Hoe achterlijk is dit! Ze was hem zelfs aan het playen! Duidelijk te zien als je alle beelden van gisteren hebt gezien.. Eerst fappen, dan dekens eraf trekken om mensen de tent te laten zien, dan fappen en een elleboog op zijn harses.. toen iets wat voor fappen door kon gaan en toen kroop ze er met die baar heupen tegenaan!![]()
Tis godverdomme tegenwoordig een must om als vrouw verkrachting te roepen om je gezicht te redden!Tokkies!
![]()
En nee zelf nimmer last van gehad.. ws nog geen asociale vrouw tegengekomen!
Denk dat je de beelden nog eens nuchter moet bekijken, ze draaide namelijk terwijl hij tegen haar aan lag te rijden steeds haar harses om een speekselmonster af te geven!quote:Op zondag 27 februari 2011 11:22 schreef Stability het volgende:
[..]
klopt,ze was hem in het begin ook aan het playen, maar toen ze wilde gaan slapen, bleef hij opdringerig door gaan. en dat is nou net iets wat ik smerig vind. geintje is leuk, maar niet doorgaan als de ander niet wil
ja , dat had ze inderdaad moeten doen. ze is wel heel naief hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 11:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan had ze uit bed moeten stappen en naast Joanne moeten gaan liggen... of naast Servio voor mijn part...
ja, ik wil met hun ruillen. Lekker in me blote niksie nu in de zon zittenquote:Op zondag 27 februari 2011 11:18 schreef Olga het volgende:
[..]
Terwijl het hier plenst van de regen
Nee maar die knurft waar ik op reply wel... die zou het liefst via de rode telefoon justitie opdringen aan Moquote:
knurft ? me?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee maar die knurft waar ik op reply wel... die zou het liefst via de rode telefoon justitie opdringen aan Mo
Yeps.. jij bent degene die onterecht roept dat ze niet wilde.. Da's echt heel erg naar .. en dan druk ik me enorm diplomatiek uit!quote:
thanksquote:Op zondag 27 februari 2011 11:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps.. jij bent degene die onterecht roept dat ze niet wilde.. Da's echt heel erg naar .. en dan druk ik me enorm diplomatiek uit!
Ik onthou me van elk commentaar anders kan ik morgen uitleg gaan geven aan oom Agentquote:
Bij vrouwen is een nee toch altijd een ja?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps.. jij bent degene die onterecht roept dat ze niet wilde.. Da's echt heel erg naar .. en dan druk ik me enorm diplomatiek uit!
Psies! Dat bekende "Nee! Nee! Ik wil het zo graag! "quote:Op zondag 27 februari 2011 11:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Bij vrouwen is een nee toch altijd een ja?
dat dusquote:Op zondag 27 februari 2011 11:27 schreef Dutchdress het volgende:
Het is gewoon gevaarlijk om zoiets te zeggen Stability..
quote:Op zondag 27 februari 2011 11:28 schreef Tassie37 het volgende:
Denk dat ze heus wel wilde. Alleen niet zo'n halfzachte prakpoging. Ik zou ook zeggen, kom maar eens terug als je er een bierflesje op stuk kan slaan...
ok, sorry allemaal , nu weer vriendjes?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:27 schreef Dutchdress het volgende:
Het is gewoon gevaarlijk om zoiets te zeggen Stability..
Kijk en dat is nou een faal van Maik waar ze wel aangifte van mag doen! PEK EN VEREN!quote:Op zondag 27 februari 2011 11:29 schreef egmo het volgende:
Bij het tandenpoetsen voor het ontbijt zei Mo tegen Aafke: Hij wilde "het" wel en bleef het maar proberen, maar dat zij niet wilde en dat het hem niet gelukt was. Alleen een beetje met de handen
vertel! vertel!quote:Op zondag 27 februari 2011 11:04 schreef Joooo-pi het volgende:
Buiten was het ook gezellig, blijkbaar
Dan kegel je hem toch het nest uit.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:29 schreef egmo het volgende:
Bij het tandenpoetsen voor het ontbijt zei Mo tegen Aafke: Hij wilde "het" wel en bleef het maar proberen, maar dat zij niet wilde en dat het hem niet gelukt was. Alleen een beetje met de handen
Ze wil niet als hoer overkomen natuurlijkquote:Op zondag 27 februari 2011 11:29 schreef egmo het volgende:
Pff een vrouw moet weten dat na playen ook de daad moet komen, anders niet aan die man zitten.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:22 schreef Stability het volgende:
[..]
klopt,ze was hem in het begin ook aan het playen, maar toen ze wilde gaan slapen, bleef hij opdringerig door gaan. en dat is nou net iets wat ik smerig vind. geintje is leuk, maar niet doorgaan als de ander niet wil
Of tante agentquote:Op zondag 27 februari 2011 11:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik onthou me van elk commentaar anders kan ik morgen uitleg gaan geven aan oom Agent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |