Een korte rok is voor mij niet hetzelfde als dat er een vrouw de hele tijd je stramme max ligt te poetsen!quote:Op zondag 27 februari 2011 11:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Deze redenering hoor ik ook vaak als een vrouw een korte rok draagt
Daar houden vrouwen toch van? allemaal toch ?quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 11:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daar houden vrouwen toch van? allemaal toch ?
Toen had ik de streams al uitgezetquote:Op zondag 27 februari 2011 11:44 schreef soyChantal het volgende:
[..]
oh ik had het over de striptease
Zwijgen is instemmen! Ik bedoel vrouwen zijn er om te pleasen! En om te koken en te baren!quote:
Gezocht: iemand die wil happenquote:Op zondag 27 februari 2011 11:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zwijgen is instemmen! Ik bedoel vrouwen zijn er om te pleasen! En om te koken en te baren!
Dit gaf me 4 jaar geleden nog met gemak 3 volle topics.. tegenwoordig slaat het niet meer aan ..quote:
Ach wie weet komt het nogquote:Op zondag 27 februari 2011 11:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dit gaf me 4 jaar geleden nog met gemak 3 volle topics.. tegenwoordig slaat het niet meer aan ..
Ohw dan mag hij erop!quote:
NeeOK. Het is alleen wel een bietenbrug die je op gaat.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Een korte rok is voor mij niet hetzelfde als dat er een vrouw de hele tijd je stramme max ligt te poetsen!
laat de vrouw t maar niet horenquote:Op zondag 27 februari 2011 11:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zwijgen is instemmen! Ik bedoel vrouwen zijn er om te pleasen! En om te koken en te baren!
Kan ie weer lekker belangrijk over doen als ie donderdag thuis komt.quote:
Die las het net, en ik geloof dat ik een pak slaag krijg als de kinderen naar bed zijnquote:
neequote:Op zondag 27 februari 2011 11:51 schreef Olga het volgende:
Oh en Guido is met Aafke aan het frisbeen. Dat mag zeker ook niet?
DATERAPE!quote:Op zondag 27 februari 2011 11:51 schreef Olga het volgende:
Oh en Guido is met Aafke aan het frisbeen. Dat mag zeker ook niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |