Zoals hij toen hij naar ajax kwam AZ plunderde?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:29 schreef Smoofie het volgende:
Van Geel. Als hij Roda plundert mag Feyenoord van mij echt naar de tering gaan, sorry.
Je manier van doen hier. Zo negatief.quote:
Ach, hou toch op.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:29 schreef Smoofie het volgende:
Van Geel. Als hij Roda plundert mag Feyenoord van mij echt naar de tering gaan, sorry.
Dat hoort gewoon niet, vond ik toen als Ajax supporter ook niet kunnen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zoals hij toen hij naar ajax kwam AZ plunderde?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat hoort gewoon niet, vond ik toen als Ajax supporter ook niet kunnen.
Dat soort kinderachtige artikelen zijn pas negatief.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Je manier van doen hierachter. Zo negatief.
1 speler ofzo mag hij wel meenemen, 2 ook nog wel. Maar als hij bijvoorbeeld 4 spelers zou meenemen was het echt een plundering. Maar als hij alle contracten heeft verlengd en zelf zegt dat het niet gebeurt zal het dan ook wel niet gebeuren.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Hij heeft al die contracten verlengt en wij zijn nog steeds fucking broke. [ afbeelding ]
Nja als die spelers zelf zouden willen en er wordt gewoon netjes een bedrag betaald voor die gasten who cares toch??quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
1 speler ofzo mag hij wel meenemen, 2 ook nog wel. Maar als hij bijvoorbeeld 4 spelers zou meenemen was het echt een plundering. Maar als hij alle contracten heeft verlengd en zelf zegt dat het niet gebeurt zal het dan ook wel niet gebeuren.
Ja, maar omdat Feyenoord geen geld heeft zou het creatief moeten dus gratis dmv contractkennis die hij heeftquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nja als die spelers zelf zouden willen en er wordt gewoon netjes een bedrag betaald voor die gasten who cares toch??
Genoeg spelers van ons dit jaar weggekaapt voor een schijntje door clubs met een grotere reputatie of meer geld.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
1 speler ofzo mag hij wel meenemen, 2 ook nog wel. Maar als hij bijvoorbeeld 4 spelers zou meenemen was het echt een plundering. Maar als hij alle contracten heeft verlengd en zelf zegt dat het niet gebeurt zal het dan ook wel niet gebeuren.
Inderdaa, de halve jeugdopleiding wordt voor een schijntje leeggeroofd en dat moet Feyenoord zich ineens 'hoffelijk' gaan gedragen? Al willen ze het hele basisteam kopen, als Roda JC er een marktconforme vergoeding voor krijgt is er niks aan de hand, zo gaan zaken nou eenmaal.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nja als die spelers zelf zouden willen en er wordt gewoon netjes een bedrag betaald voor die gasten who cares toch??
Genoeg spelers van ons dit jaar weggekaapt voor een schijntje door clubs met een grotere reputatie of meer geld.
De opleidingsvergoeding is meen ik 5% voor de 10 jaar tijd tussen het 12e en 22e jaar.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:33 schreef Stokstaart het volgende:
Weet iemand hoeveel % wij krijgen als V Persie (bijvoorbeeld) voor 30 miljoen naar Inter zou verkassen.
Alsof je ineens spelers gratis kan krijgen omdat je de contracten kent?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar omdat Feyenoord geen geld heeft zou het creatief moeten dus gratis dmv contractkennis die hij heeftOid.
El Hamdaoui? Was pas later. Jaliens denk ik ook.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:50 schreef Chewbalhaar het volgende:
Zolang er een nette prijs wordt betaald is het geen probleem, maar het plunderen van je vorige werkgever vind ik ook niet tof. Dergelijke jodenstreken laat ik liever aan die joden over.
Heeft hij overigens volgens mij wel geflikt toen hij van Willem 2 naar AZ ging (Dembele, Agustien en ik meen nog een jong talent)
Elg flauw.quote:
Loopt dus nog genoeg talent rond.quote:Feyenoord Academy is hofleverancier van de nationale jeugdselecties van de KNVB. In de vijf nationale jeugdselecties van Schaduwteam onder 15 tot en met Oranje onder 19 is Feyenoord met in totaal zeventien spelers vertegenwoordigd. Dat blijkt uit een overzicht dat is opgesteld door de KNVB aan de hand van de definitieve selecties voor de meest recente wedstrijden van de verschillende nationale jeugdelftallen. In totaal behoren 91 spelers tot de vijf nationale jeugdselecties, wat betekent dat het aandeel van Feyenoord bijna negentien procent is.
Feyenoord is naast Ajax, AZ en PSV één van de vier clubs die tenminste één speler levert voor elk van de vijf jeugdselecties. Feyenoord is hofleverancier van Oranje onder 16 met zes spelers. Na Feyenoord zijn Ajax (15 spelers) en PSV (10 spelers) het best vertegenwoordigd in de nationale jeugdselecties.
Tja... enkel op doelsaldo. Ondertussen pakken De Graafschap en Heracles wel punten...quote:
Doen wij ook morgen. Gaan we over de Graafschap heen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:52 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Tja... enkel op doelsaldo. Ondertussen pakken De Graafschap en Heracles wel punten...
Haha, vermakelijk. Zonder hoeren en drugs zou de stad nergens zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:30 schreef PIETR het volgende:
Van Lunatic:
Only pedophiles and rapists
Gepubliceerd op 26 februari 2011 - 09:00
Lachen, gieren, brullen: in 1986 eindigde Amsterdam in Lausanne op de laatste plaats bij de verkiezing voor de Olympische Spelen van 1992. Logisch, want iedereen wist dat deze naar Barcelona zouden gaan. Iedereen. Behalve die arrogante Amsterdammers, die gooiden doodleuk 23 miljoen gulden over de balk voor een zinloze campagne. Hilarische quote uit de Volkskrant van 1998: Anton Geesink deed pro forma ook mee, maar hij was als protegé van Samaranch de enige die al bij voorbaat wist hoe Amsterdam door het IOC werd gebruikt: als het kansloze stumperdje dat de triomf van Barcelona glans mocht geven.
Afijn, na de kansloze missie het WK voetbal in 2018 naar Nederland te halen, wordt nu getracht de Olympische Spelen van 2028 binnen te halen. Wordt weer lachen natuurlijk. Is het eigenlijk al. Neem nu de volgende uitspraak van ene Robert Geerlings, voorzitter van de Sportraad in Amsterdam: Geen Nederlander die met droge ogen kan betogen dat we met Rotterdam net zoveel kans hebben op het binnenhalen van de Spelen.
Kunnen we wel een hele tirade over dat arrogante volk afsteken, maar dat kan Jules Deelder veel beter. Wij volstaan met de vraag aan die Robert Geerlings waar de finale van Euro 2000 ook al weer gespeeld werd?
Robert gaat overigens vrolijk verder:
Dat ligt niet aan de kunde of onkunde van deze en andere Nederlandse steden, integendeel, maar iedereen heeft het op vakantie wel eens aan den lijve ondervonden. Where are you from? The Netherlands. Huh? Holland! Aah, Amsterdam. Of je nou een taxichauffeur uit Delhi spreekt, een lanchakapitein uit Guatemala of een van de IOC-leden die straks de Spelen toe moeten wijzen: Amsterdam spreekt tot de verbeelding. Rotterdam, vermoeden veel buitenlanders, is een verspreking voor Amsterdam. Om te kunnen concurreren met de voor het IOC enorm interessante groeimarkten zullen we als Nederland al onze traditioneel sterke punten volledig moeten benutten. Het merk Amsterdam is er daar één van.
Hahaha, wat een treurige man, die Geerlings. Speciaal voor hem citeren wij met alle plezier die Engelsman die een delegatie van Lunatic News laatst in een vage pub in Carlisle ontmoette:
Holland? Ah. Not Amsterdam, right? Rotterdam? Good. Only pedophiles and rapists come from Amsterdam.
Amen!
quote:'Peter van Vossen-imitatie bij Feyenoord'
Column - De grootste matennaaier van de Eredivisie speelt bij PSV. Ola Toivonen kreeg veel over zich heen de laatste dagen. Omdat hij zijn tegenstander een kaart aansmeerde.
Het vergrootglas van pers, publiek en tuchtcommissie is zondag gericht op Toivonen. Nog zo'n grapje en het executiepeloton staat klaar om te straffen. Ik lees of zie het later allemaal wel. Sorry, mijn aandacht ligt zondag om half drie niet bij de kraker PSV-Ajax. Ik ga op dat tijdstip kijken bij Feyenoord-FC Groningen. Daar, in de Kuip, ben ik gefixeerd op Diego Biseswar.
Dat heeft met afgelopen zondag te maken. In Den Haag zag ik Diego tegen ADO driftig met de armen gebaren richting het uitvak. Hij deed dat meerdere keren. Jammer dat er geen verslaggever was die hem vroeg naar het waarom. Nu blijft het gissen. Of hij wilde de fans wakker schudden, wat overbodig was gezien het spektakel. Of hij wilde meer steun krijgen vanaf de tribunes.
Eind vorige eeuw was er een Feyenoorder die altijd zocht naar die steun. Zijn naam was Peter van Vossen. Hij was dertig plus toen hij in de Kuip arriveerde. Zijn populariteit was niet om over naar huis te schrijven, maar de twee eerdere dienstjaren bij Ajax werden hem ook niet al te zwaar aangerekend. Want bij Peter kreeg je altijd wel iets te zien wat beviel. Een oogverblindende dribbel of goal.
Dat was niet het belangrijkste. Peter was vooral een stimulator.
Ik overdrijf niet. Vele Feyenoord-fans kunnen dat beamen. In de helft dat Feyenoord in die tijd richting de fanatieke aanhang speelde, kwam de Peter-factor bovendrijven. Als hij een schot had gelost, een hoekschop had versierd of aan de basis stond van een kans, bleven tienduizenden ogen daarna op hem gericht. Dan voelde je dat er een wild armgebaar aanstaande was, om de fans nog eens extra op te jutten. Alsof alleen hij bepaalde wanneer ze los mochten gaan.
En daar komt het briljante: Peter van Vossen deed vaak helemaal niks.
Hij koos zijn moment. Vaak één keer per wedstrijd. Als hij dan eindelijk in woord en gebaar los ging voor het publiek, dan was de interactie bijna magisch. Het bracht een orkaan aan geluid teweeg, juist door het incidentele karakter. Peter van Vossen creëerde zo de perfecte twaalfde man. Hij deed dat door timing te combineren met intelligentie en inlevingsvermogen.
Diego Biseswar probeerde het zondag in Den Haag te kopiëren. Hij deed het in een opwelling, dat zag je aan zijn lichaamshouding. De belangrijkste graadmeter, de magere respons vanuit het publiek, bevestigden dat de Van Vossen-imitatie volledig mislukte.
Toch vind ik de poging dapper. Diego zou het alleen wat serieuzer moeten nemen. Er even over nadenken voor de wedstrijd, Van Vossen eens bellen om advies, dat soort dingen. Zondag hoop ik dat hij ons wel de perfecte Van Vossen-imitatie laat zien. Daar laat ik PSV-Ajax graag voor schieten.
Als Biseswar ook maar een procent zou hebben van de drive van Van Vossen, dan lag ik aan zijn voeten. Niet de kop laten hangen als het drie keer niet lukt, pootje nooit intrekken en je het snot voor de ogen werken voor de rest. We hadden het in die tijd over een "Van Vossen-bal" oftewel een bal die eigenlijk bij voorbaat kansloos was en niet te halen viel. En toch liep ie erop.quote:
Je kan een online stream proberen.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:03 schreef TheGreatHooD het volgende:
Godverdomme, wat een gezeik weer. Natuurlijk wordt Feyenoord - Groningen weer op EL3 of 4 uitgezonden, valt precies buiten Digitenne. Ik vraag me af, want k moet nu een kijkcode kopen, of ik niet wat ertegen kan doen. Ik bedoel ik betaal feiteljik alleen voor Feyenoord. En die kan ik nu niet kijken...
Wel grappig inderdaad, het enige wat ik me herinner aan Van Vossen is zijn gebaren tegen het publiek eigenlijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:45 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Als Biseswar ook maar een procent zou hebben van de drive van Van Vossen, dan lag ik aan zijn voeten. Niet de kop laten hangen als het drie keer niet lukt, pootje nooit intrekken en je het snot voor de ogen werken voor de rest. We hadden het in die tijd over een "Van Vossen-bal" oftewel een bal die eigenlijk bij voorbaat kansloos was en niet te halen viel. En toch liep ie erop.
Heb je er een voor me danquote:Op zondag 27 februari 2011 14:04 schreef dakraam het volgende:
[..]
Je kan een online stream proberen.
Nou is de Bies nog lang geen van Vossen hoor, maar die procent is er de laatste weken wel. Mooiste voorbeelden zijn z'n assist op de 1-0 van Miyaichi tegen Heracles en z'n reactie afgelopen week toen Miyaichi de tering in gebeukt werd door ammi.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:45 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Als Biseswar ook maar een procent zou hebben van de drive van Van Vossen, dan lag ik aan zijn voeten. Niet de kop laten hangen als het drie keer niet lukt, pootje nooit intrekken en je het snot voor de ogen werken voor de rest. We hadden het in die tijd over een "Van Vossen-bal" oftewel een bal die eigenlijk bij voorbaat kansloos was en niet te halen viel. En toch liep ie erop.
quote:Biseswar: "Linkerrijtje zeker niet uit zicht"
ROTTERDAM - Diego Biseswar verwacht dat Feyenoord dit seizoen in het linkerrijtje eindigt. De buitenspeler put vertrouwen uit de laatste wedstrijden.
"De laatste weken spelen wij steeds beter voetbal", zegt Biseswar in Feyenoord Magazine. "Iedereen weet wat hij moet doen, waar het om draait tijdens de wedstrijden. Er staat een team, iedereen gaat voor elkaar door het vuur. Je voelt op het veld dat het vertrouwen binnen het elftal groeit. Ons spel gaat zich in de laatste fase van het seizoen zeker uitbetalen in punten. Het linkerrijtje is daarom zeker niet uit zicht. Als wij twee of drie keer achter elkaar winnen, staan we zo weer in de buurt van de negende plaats."
Om die negende plaats te bewerkstelligen zullen er snel punten gehaald moeten worden. Te beginnen vanmiddag tegen FC Groningen. Biseswar ziet de tegenstander van vanmiddag niet als titelkandidaat. "Laat ik voorpstellen dat Groningen een goede ploeg heeft. Ze opereren als team en hebben in Tim Matavz een goede spits dit makkelijk scoort. Maar om mee te doen om het kampioenschap is meer nodig."
"Ik denk dat de selectie van Groningen niet breed genoeg is om tot het einde mee te strijden. In de eindfase van het seizoen krijgt elke ploeg te maken met blessures en schorsingen en dat moet je wel op kunnen vangen met kwalitatief gelijkwaardige vervangers."
Check PMquote:
Kunnen we die niet verleiden met een gegarandeerde basisplaats?quote:Didier Drogba is ontevreden bij Chelsea. De Ivoriaan zit meer op de bank dan dat de speler zelf zou willen en dreigt met een eventueel vertrek bij de Londense topploeg.
De Ivoriaan zit naar eigen zeggen te vaak op de bank en zal, mits hij geen basisplaats krijgt tijdens de topwedstrijd tegen koploper Manchester United, volgens The Daily Mail wellicht vertrekken bij Chelsea.
De boosdoener is Fernando Torres. Sinds de recordaankoop voor The Blues speelt verkiest oefenmeester Carlo Ancelotti de Spanjaard. Nicolas Anelka, die de Engelse club in de Champions League met twee doelpunten voorbij FC Kopenhagen schoot, staat naast de Spaanse aanvaller.
En nu is een keer oprotten.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Krijgen we nou Feyenoord. Jullie beginnen ineens goed te voetballen!Netjes hoor
Goed.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:42 schreef Wiebeldak het volgende:
Hoe speelt Miyaichi?
Hopen dat ze dit vast kunnen houden en waarom heb ik geen eredivisie live meer...
De Meeuw moet blijvenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:57 schreef Hamilcar het volgende:
Ik begrijp de kritiek op Meeuwis echt niet, als je hem vandaag weer ziet spelen dan zie je gewoon dat Feyenoord precies een speler zoals hem mistte eerder dit seizoen. Fer is er nog niet klaar voor om zo te spelen, daarvoor is hij nog veelste onstuimig.
Wees gewoon blij dat we geen nacompetitie hoeven te spelen.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:22 schreef Chewbalhaar het volgende:
Zou het nog kunnen:
4 punten meer dan NEC
6 punten meer dan NAC
7 punten meer dan Heerenveen
en 9 punten meer dan Utrecht
In 9 wedstrijden...
Met AZ en PSV nog te gaan zie ik het net niet meer gebeuren
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wees gewoon blij dat we geen nacompetitie hoeven te spelen.
Wat? Ik neem aan dat lijfsbehoud belangrijker is dan Europees voetbal.quote:
Het leek me wel duidelijk dat we geen nacompetitie zouden gaan spelen.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat? Ik neem aan dat lijfsbehoud belangrijker is dan Europees voetbal.
Nou mij niet, als je vandaag had verloren stond je drie punten boven de streep.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:34 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Het leek me wel duidelijk dat we geen nacompetitie zouden gaan spelen.
Alsquote:Op zondag 27 februari 2011 16:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nou mij niet, als je vandaag had verloren stond je drie punten boven de streep.
Tot vandaag was er dus maar drie punten verschil, ik snap niet hoe het duidelijk kan zijn dat je geen nacompetitie gaat spelen als je maar drie punten boven de streep staat met nog 10 wedstrijden te gaan.quote:
Ben ik ook. En geen klein beetje ook. Al is zelfs dat nog geen 100% zekerheidje qua punten, maar wel qua spel. Toch is het zonde: als je na de winterstop inderdaad net iets effectiever speel tegen Twente/Ado/Vitesse/De Graafschap, waar kansen genoeg voor waren, sta je vlak bij de plaatsen op Europees voetbal. Ben bang dat we nu NET iets te laat komen daarvoor.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wees gewoon blij dat we geen nacompetitie hoeven te spelen.
Ik hoop dat ze die gaan winnen, maar uit wil het vooralsnog niet echt lukken met Feyenoord. Dit seizoen heeft Feyenoord nog niet gewonnen. De laatste uitoverwinning was bijna een jaar geleden bij Roda.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:50 schreef dakraam het volgende:
Als we volgende week van Heerenveen winnen staan we op 3 punten afstand van heerenveen
Ach ja, het moet er toch een keer van komen, dus waarom niet volgende week.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die gaan winnen, maar uit wil het vooralsnog niet echt lukken met Feyenoord. Dit seizoen heeft Feyenoord nog niet gewonnen. De laatste uitoverwinning was bijna een jaar geleden bij Roda.
Dat klopt, maar tegen ADO en Vitesse hadden we gewoon 3 punten moeten pakken. Dus er is een positieve tendens in uitwedstrijden.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die gaan winnen, maar uit wil het vooralsnog niet echt lukken met Feyenoord. Dit seizoen heeft Feyenoord nog niet gewonnen. De laatste uitoverwinning was bijna een jaar geleden bij Roda.
Dat was mooi inderdaad, ze maakt er een show van. Ryo met twee scharen, Biseswar die zich niet wilde laten kennen die er ook twee probeerde en toen een strafschop versierde.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mooiste moment vond ik toch wel dat eerst Ryo met meerdere scharen iemand dolde en vervolgens Biseswar een penalty kreeg na die geniale schijnbeweging
Klopt en ook al speelde Luc niet zijn beste wedstrijd, je ziet wel dat hij ook beter wordt als hij goed bediend wordt en de mensen om hem heen ook lekker spelen zodat hij meer zijn eigen ding kan doen.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:28 schreef Hamilcar het volgende:
Biseswar speelde als een baas. Het is dat de doelpunten op naam zijn gekomen van Wijnaldum, maar het was het tandem Ryo-Biseswar dat Groningen omver heeft geblazen.
Nee. Dan moet je weer 1000 play-offs spelen en als je die haalt verlies je uiteindelijk van Gent ofzo...quote:Op zondag 27 februari 2011 17:38 schreef PIETR het volgende:
Toch wel zonde dat we nu pas een beetje op gang beginnen te komen. Er had echt zoveel meer ingezeten dit seizoen. Europees voetbal bijvoorbeeld.
Heb je opzich een punt mee, maar anderzijds zullen spelers als vlaar wel eerder bijtekenen als je zicht op Europees voetbal hebt...quote:Op zondag 27 februari 2011 17:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee. Dan moet je weer 1000 play-offs spelen en als je die haalt verlies je uiteindelijk van Gent ofzo...
Dit seizoen zat er gewoon niet meer in. Liever met een positief gevoel 9e eindigen en met een goed gevoel het nieuwe seizoen (en contractbesprekingen) in gaan dan met pijn en moeite om Europees voetbal spelen om vervolgens tegen teleurstelling na teleurstelling aan te lopen.
Nu is het lekker rustig, als we deze lijn vast houden zal niemand na 34 wedstrijden tevreden zijn met dit seizoen maar men zal toch redelijk optimistisch zijn.
Die gaat Manolev helemaal kapot spelenquote:Op zondag 27 februari 2011 18:18 schreef Happel het volgende:
Mooie pot vandaag, maar ik ga nog niet euforisch doen. Laat ze dit eerst maar eens vasthouden de komende wedstrijden. Wat een geweldenaar is die Jap trouwens. Genieten zo een speler.
Jij bent sowieso nogal irritant. Niet iedereen heeft zo'n blinde haat voor andere clubs.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:25 schreef Nitrouz het volgende:
Die Ajacieden in dit topic irriteren mij.
Lang geleden dat ik zo'n complete speler heb gezien. Heeft alles in huis om een hele grote te worden.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:27 schreef Haaruitval het volgende:
Ruzie maken doe je maar ergens anders.
Die Ryo, was een geweldenaar is dat! Hij loopt zijn tegenstanders met het grootste gemak voorbij!
Inderdaad, ben wel benieuw hoe hij het doet tegen een van de topclubs. Aangezien dat toch altijd anders is. (en ik Groningen nou niet echt een topclub vind, alhoewel ze 4e staan.)quote:Op zondag 27 februari 2011 18:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik zo'n complete speler heb gezien. Heeft alles in huis om een hele grote te worden.
Tja als hij het tegen PSV weer doet is het weer dat Manolev niet geweldig is.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Inderdaad, ben wel benieuw hoe hij het doet tegen een van de topclubs. Aangezien dat toch altijd anders is. (en ik Groningen nou niet echt een topclub vind, alhoewel ze 4e staan.)
Dankje. Ik heb geen blinde haat, ik ben haatdragend.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij bent sowieso nogal irritant. Niet iedereen heeft zo'n blinde haat voor andere clubs.
Aan het einde van het seizoen pas. Beter wordt het dan 11-0quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:52 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Als jij is een keer op rot. 24 april trouwens.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:32 schreef Ragboer het volgende:
Posts van Nitrouz zijn inhoudelijk altijd sterk.
De Cler dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:53 schreef Paul-89 het volgende:
Meeuwis speelde trouwens ook erg lekker.
Mwah vond Wijnaldum nog niet eens zo geweldig spelen, leuk natuurlijk die goals en ook maar het is nu wel zaak om het door te trekken. Maar misschien is er bij hem nu wel een bepaalde last afgevallen. Laten we het hopen.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:58 schreef Stokstaart het volgende:
Wijnaldum speelde ook goed he.![]()
Goed rendement ook, of niet Paultjuh???
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:52 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Als jij is een keer op rot. 24 april trouwens.
Kwam vooral door biseswar en ryo. Alhoewel dat goal van hem waar die handsball van ryo aan voorafging wel prachtig was.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mwah vond Wijnaldum nog niet eens zo geweldig spelen, leuk natuurlijk die goals en ook maar het is nu wel zaak om het door te trekken. Maar misschien is er bij hem nu wel een bepaalde last afgevallen. Laten we het hopen.
Die jongen heeft het in ieder geval goed naar zijn zin bij Feyenoord. En sinds hij erin staat zijn we nog ongeslagen. Het mooiste ervan vind ik nog om die onmacht te zien bij de verdedigers van de tegenpartij. In de samenvatting bij de Nos hadden ze maar weinig Ryo momentjes.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:05 schreef Stokstaart het volgende:
Wijnaldum was gewoon fantastisch. 4 goals in een wedstrijd door een Feyenoorder is bijzonder lang geleden .![]()
Hopen dat Ryo volgend jaar ook nog bij ons speelt![]()
Hopen voor ons dat ze die jongen niet speelgerechtigd krijgen.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die jongen heeft het in ieder geval goed naar zijn zin bij Feyenoord. En sinds hij erin staat zijn we nog ongeslagen. Het mooiste ervan vind ik nog om die onmacht te zien bij de verdedigers van de tegenpartij. In de samenvatting bij de Nos hadden ze maar weinig Ryo momentjes.
Dit is gewoon van tevoren besloten. Zo'n penalty nemen is nog best moeilijk aangezien er zoveel druk op je staat. Daarom is het gewoon het best om je aan de van te voren bepaalde lijst te houden, die speler is er tenminste op voorbereid.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:19 schreef Merkie het volgende:
Vonden jullie het eigenlijk niet een beetje arrogant dat Wijnaldum die penalties wilde nemen? Ik wel eigenlijk. Hij maakte vier goals nu, prima hoor, maar Biseswar en Miyaichi speelde minstens zo goed als Wijnaldum. Een beetje teamspeler gunt een penalty dan aan z'n medespelers.
Hij moet eerst een x aantal interlands spelen voor Japan. (Dat gaat hij dit jaar niet meer redden)quote:Op zondag 27 februari 2011 20:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hopen voor ons dat ze die jongen niet speelgerechtigd krijgen.
Denk dat hij in de PL moeiteloos mee kan komen volgend jaar.
Bruins is normaal de eerste die hem neemt, Gini de 2e.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:19 schreef Merkie het volgende:
Vonden jullie het eigenlijk niet een beetje arrogant dat Wijnaldum die penalties wilde nemen? Ik wel eigenlijk. Hij maakte vier goals nu, prima hoor, maar Biseswar en Miyaichi speelde minstens zo goed als Wijnaldum. Een beetje teamspeler gunt een penalty dan aan z'n medespelers.
Ach, nu heeft er iemand 4! keer gescoord in een wedstrijd. Dat is toch mooier dan 1 iemand 3x en 2 1x lijkt mij!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Bruins is normaal de eerste die hem neemt, Gini de 2e.
Maar hij had van mij de 2e pingel ook wel iemand anders mogen gunnen, ik herinner me de thuiswedstrijd tegen Vitesse nog toen Gini die bal gewoon afpakte van Bruins.
Ik denk dat het nog wel eens kan tegenvallen.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hopen voor ons dat ze die jongen niet speelgerechtigd krijgen.
Denk dat hij in de PL moeiteloos mee kan komen volgend jaar.
Goed voor zijn transferwaarde.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ach, nu heeft er iemand 4! keer gescoord in een wedstrijd. Dat is toch mooier dan 1 iemand 3x en 2 1x lijkt mij!
Suarez kreeg hem ook altijd mee, dus denk dat hij m ook mee heeft gekregen.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:25 schreef Stuurver het volgende:
Heeft Wijnaldum eigelijk de wedstrijdbal nog meegekregen of doen ze daar niet aan in Nederland?
Ik had liever Ryo en Biseswar een goaltje zien scoren, hadden ze wel verdiend.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ach, nu heeft er iemand 4! keer gescoord in een wedstrijd. Dat is toch mooier dan 1 iemand 3x en 2 1x lijkt mij!
Goede zaak.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:25 schreef Happel het volgende:
Fer gaat het trouwens nog moeilijk krijgen om zich in de basis te spelen. Leerdam doet het goed.
Zijn belangrijkste wapen is zijn snelheid. Al vergelijken mensen hem eerder met Messi dan met C Ronaldo. Argument voor Ronaldo is dat hij het OOK in de PL heeft waargemaakt en Messi nooit. Fysiek is die jongen natuurlijk niks (net als Messi).quote:Op zondag 27 februari 2011 20:24 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel eens kan tegenvallen.
Dat is misschien wel waar, maar zeker die tweede had hij iemand imo wel mogen laten nemenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dit is gewoon van tevoren besloten. Zo'n penalty nemen is nog best moeilijk aangezien er zoveel druk op je staat. Daarom is het gewoon het best om je aan de van te voren bepaalde lijst te houden, die speler is er tenminste op voorbereid.
Jaartje of 20 geloof ik uit mijn hoofd te weten. Harry vd Laan tegen ik meen MVV.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:05 schreef Stokstaart het volgende:
Wijnaldum was gewoon fantastisch. 4 goals in een wedstrijd door een Feyenoorder is bijzonder lang geleden .![]()
Hopen dat Ryo volgend jaar ook nog bij ons speelt![]()
Hij doet mij een beetje aan Marc Overmars denkenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zijn belangrijkste wapen is zijn snelheid. Al vergelijken mensen hem eerder met Messi dan met C Ronaldo. Argument voor Ronaldo is dat hij het OOK in de PL heeft waargemaakt en Messi nooit. Fysiek is die jongen natuurlijk niks (net als Messi).
Ja, 6-0 in 1990, stond onderaan in beeld tijdens de wedstrijdquote:Op zondag 27 februari 2011 20:29 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Jaartje of 20 geloof ik uit mijn hoofd te weten. Harry vd Laan tegen ik meen MVV.
Meer details zal ik opzoeken
Slechte vergelijking.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:30 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Hij doet mij een beetje aan Marc Overmars denken
Fer liep ook zichtbaar geïrriteerd direct naar de spelerstunnel na het fluitsignaal.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:25 schreef Happel het volgende:
Fer gaat het trouwens nog moeilijk krijgen om zich in de basis te spelen. Leerdam doet het goed.
Ik heb niks live gezien vandaag, alleen LdL aan gehad, vanwege een verhuizing.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, 6-0 in 1990, stond onderaan in beeld tijdens de wedstrijd.
Laat hem maar lekker knokken voor zn plekkie. Nog geen reet laten zien heel dit seizoen niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:32 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Fer liep ook zichtbaar geïrriteerd direct naar de spelerstunnel na het fluitsignaal.
Kans is groot dat hij bij Arsenal niet mag spelen dus niet zo negatief.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ben echt bang dat we Ryo gaan verliezen aan het eind van het seizoen.![]()
![]()
Ze zullen hem wel niet weer gratis uitlenen, maar als wij wat kunnen betalen en het gaat goed met zijn ontwikkeling is het wel mogelijk. Hij zal toch nog geen werkvergunning krijgen in Engeland hoor, en dat betekent dus dat hij ook niet binnen Engeland kan worden verhuurd volgens mij.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
![]()
Nou duimen dan maar.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Kans is groot dat hij bij Arsenal niet mag spelen dus niet zo negatief.
We hebben aardig wat extra geld om te besteden aangezien De Cler volgend jaar weg is, dus daarvan een deel in miyachi investeren zou niet verkeerd zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ze zullen hem wel niet weer gratis uitlenen, maar als wij wat kunnen betalen en het gaat goed met zijn ontwikkeling is het wel mogelijk. Hij zal toch nog geen werkvergunning krijgen in Engeland hoor, en dat betekent dus dat hij ook niet binnen Engeland kan worden verhuurd volgens mij.
3-1 was nog niet safe genoeg. Wat mij betreft bij zo'n stand niet fucken met penalties, maar gewoon laten nemen door degene die daar voor aangewezen is.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Bruins is normaal de eerste die hem neemt, Gini de 2e.
Maar hij had van mij de 2e pingel ook wel iemand anders mogen gunnen, ik herinner me de thuiswedstrijd tegen Vitesse nog toen Gini die bal gewoon afpakte van Bruins.
Dat was idd een mooi wtf-momentje. Moest hardop lachen. Heerlijk!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
![]()
De vierdubbele schaar van Miyaichi en meteen daarna de vierdubbele schaar en schijnbeweging + penalty van Biseswar was het hoogtepunt van de wedstrijd. Heb ik de afgelopen seizoenen niet eerder gezien.
Investeren is het niet echt natuurlijk, maar als je zo'n jongen voor 4 ton een jaar in de Kuip kunt houden moet je dat gewoon doen natuurlijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:46 schreef dakraam het volgende:
[..]
We hebben aardig wat extra geld om te besteden aangezien De Cler volgend jaar weg is, dus daarvan een deel in miyachi investeren zou niet verkeerd zijn.
Hoe staat het eigenlijk met Fernandez?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:37 schreef Paul-89 het volgende:
Ik hoop dat er in de jeugd nog een leuke rechtsback rondloopt kan die volgend jaar mooi als back-up fungeren van Fernandez. Want die Swerts.Type de Cler.
Zullen wel in de fanshop liggenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:48 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
Waar kan je die poncho's halen?
Belangrijk is het dus om een band met die jongen te kweken als club, en te zorgen dat hij zich thuis voelt bij Feyenoord. Zodat Ryo zelf niet zo'n behoefte heeft om voor één seizoen nog weer naar een andere club te verkassen voordat hij bij Arsenal begint.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Investeren is het niet echt natuurlijk, maar als je zo'n jongen voor 4 ton een jaar in de Kuip kunt houden moet je dat gewoon doen natuurlijk.
Wat is het probleem? Waarom zouden ze dat niet mogen doen? Of is daar een regel voor als je 13e staat dat je geen gallery play mag doen? Ryo en Biseswar hebben daar de kwaliteiten voor dus waarom niet?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:53 schreef ufopiloot het volgende:
Kansloos die Feyenoorders vandaag. Zodra het 3-1 is beginnen ze allemaal zesdubbele scharen te doen met arrogante passjes en gallery playHallo, jullie staan nog gewoon 13e hoor
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:55 schreef H.M.Murdock het volgende:
De Cler moet je gewoon een verminderd salaris aanbieden. Hij speelt misschien de laatste twee wedstrijden niet super. Maar daarvoor was hij zeker één van de betere zo niet de beste.
Hij had wel een tijd terug gezegd dat hij bereid was om in te leveren.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:55 schreef H.M.Murdock het volgende:
De Cler moet je gewoon een verminderd salaris aanbieden. Hij speelt misschien de laatste twee wedstrijden niet super. Maar daarvoor was hij zeker één van de betere zo niet de beste. Bovendien is Martins Indi nog lang niet klaar om linksback te spelen.
Misplaatste arrogantie.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:56 schreef dakraam het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Waarom zouden ze dat niet mogen doen? Of is daar een regel voor als je 13e staat dat je geen gallery play mag doen? Ryo en Biseswar hebben daar de kwaliteiten voor dus waarom niet?
Euh nee?quote:
Onzin, maandenlang ploeteren en zonder vertrouwen voetballen die jonkies en nu viel alles op z'n plaats en als je dan bij een voorsprong die 45.000 mensen op de tribune als buitenspeler - waarvan men acties verwacht - trakteert op wat mooie bewegingen is daar toch niets mis mee.quote:
Ik denk dat de Cler gewoon de beste linksback is die je op dit moment in je selectie hebt. Daarbij maakt hij inderdaad fouten, maar wie niet in de verdediging van Feyenoord? Over de doelman maar te zwijgen.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:00 schreef Stokstaart het volgende:
De Cler is en blijft gewoon een bijzonder zwakke schakel. Heb je je jaren lopen ergeren aan die vent en dan wil je dat hij blijft na 3 wedstrijden zonder cruciale fout...
Wat deze man zegt.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:03 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Onzin, maandenlang ploeteren en zonder vertrouwen voetballen die jonkies en nu viel alles op z'n plaats en als je dan bij een voorsprong die 45.000 mensen op de tribune als buitenspeler - waarvan men acties verwacht - trakteert op wat mooie bewegingen is daar toch niets mis mee.
Moeten ze dan maar weer een balletje terugspelen of opzij leggen omdat we 13e staan terwijl ze juist op de zijlijn geplakt worden om een actie te maken?
Ga maar WOW spelen, je hebt hier duidelijk geen kaas van gegeten.quote:
Mulder moet nog een hoop leren dat bleek vandaag wel weer.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:06 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ik denk dat de Cler gewoon de beste linksback is die je op dit moment in je selectie hebt. Daarbij maakt hij inderdaad fouten, maar wie niet in de verdediging van Feyenoord? Over de doelman maar te zwijgen.
Dat viel ook wel weer mee.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:10 schreef Tha_Duck het volgende:
Netjes hoor!
Het werd gevierd alsof de CL gewonnen was, mooi om te zien.
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:53 schreef ufopiloot het volgende:
Kansloos die Feyenoorders vandaag. Zodra het 3-1 is beginnen ze allemaal zesdubbele scharen te doen met arrogante passjes en gallery playHallo, jullie staan nog gewoon 13e hoor
Daar traint ie dan weer wel op.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:15 schreef Stokstaart het volgende:
http://www.fr-fanatic.com/2011/02/27/29683/
Wist niet Mario zo goed kon golfen
quote:Vlaar: Transfer naar het buitenland slaat nergens op
In een interview met Eredivisielive na de 5-1 overwinning op FC Groningen werd Ron Vlaar geconfronteerd met de vraag wat er van waar is van het gerucht dat hij een voorkeur zou hebben om in de Bundesliga te gaan spelen en met een transfer bezig zou zijn.
Volgens Vlaar is het interview in Nusport uit zijn verband gerukt en op verkeerde manier op internet terecht gekomen, men moet dat interview maar eens goed nalezen. Er werd mij gevraagd in welke competitie ik het beste zou passen als ik ooit eens naar het buitenland zou gaan en toen heb ik gezegd dat mijn voorkeur de Duitse competitie zou zijn. Het slaat helemaal nergens op dat ik met een transfer bezig ben, aldus Ron Vlaar.
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:33 schreef dakraam het volgende:
[..]
http://www.eredivisie.nl/(...)rd-fc_groningen.html
Nou, dan wordt de spoeling nog dunner.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:53 schreef Paul-89 het volgende:
Schone niet, contract is met één jaar verlengd.
Haha, ik las dit verkeerd. Dacht dat je bedoelde dat je dacht dat Bahia vandaag naast De Vrij had gespeeld.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:09 schreef Sportex het volgende:
De VrijGoede zaak van Mario om Bahia er naast te zetten.
Janmaat vergeet nog weleens te verdedigen, dus ik denk dat Ryo wederom een topdag heeftquote:Op zondag 27 februari 2011 22:27 schreef heiden6 het volgende:
Heerenveen is ook rijp voor de slacht!
Dat is inderdaad mooi. Ik sluit niet uit dat het dubbeltje nu langzaam weer onze kant op gaat vallen en we ineens 6 wedstrijden van de 9 gaan winnen.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:15 schreef Paul-89 het volgende:
Tegenstanders gaan weer rekening met ons houden, en dat is een goede zaak.
Een paar maanden terug keek elke ploeg ernaar uit om dat murw geslagen Feyenoord nog eens een tik te geven maar nu zullen tegenstanders langzaamaan weer ontzag krijgen.
Zover ga ik niet vooruit kijken, gewoon wedstrijd per wedstrijd zoals al het hele seizoen. Het zal toch wisselvallig blijven denk ik en zo'n Ryo gaat ook heus nog wel een aantal mindere wedstrijden spelen. Maar het is in elk geval goed dat er weer echt concurrentie is binnen het team, dat zorgt voor een goede drive bij de spelers.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mooi. Ik sluit niet uit dat het dubbeltje nu langzaam weer onze kant op gaat vallen en we ineens 6 wedstrijden van de 9 gaan winnen.
Ryo zal wel dubbele dekking gaan krijgen of zoiets dergelijks.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:33 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Janmaat vergeet nog weleens te verdedigen, dus ik denk dat Ryo wederom een topdag heeft
Daar heeft die jongen schijt aan en daarbij komt er dan meer ruimte in het centrum voor Luc of Gini.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:23 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ryo zal wel dubbele dekking gaan krijgen of zoiets dergelijks.
Zou kunnen, maar je kan niet met 12 man gaan spelen dus dat is hoe dan ook het in voordeel van Feyenoord.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:23 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ryo zal wel dubbele dekking gaan krijgen of zoiets dergelijks.
Nou ja, na 2 goede wedstrijden zal dat wel mee vallen. Maar wel iets meer ontzag ja. Maar het kan altijd nog plotseling omslaan hé.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:15 schreef Paul-89 het volgende:
Tegenstanders gaan weer rekening met ons houden, en dat is een goede zaak.
Een paar maanden terug keek elke ploeg ernaar uit om dat murw geslagen Feyenoord nog eens een tik te geven maar nu zullen tegenstanders langzaamaan weer ontzag krijgen.
Alles kan, maar reken er maar op dat Heerenveen ons nu niet heel graag ontvangt.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, na 2 goede wedstrijden zal dat wel mee vallen. Maar wel iets meer ontzag ja. Maar het kan altijd nog plotseling omslaan hé.
Slechter moment kan er niet zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 00:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Alles kan, maar reken er maar op dat Heerenveen ons nu niet heel graag ontvangt.
Maar Heerenveen verliest zelfs van W2 momenteel. Dus denk dat die uberhaupt liever niemand treffenquote:Op maandag 28 februari 2011 00:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Alles kan, maar reken er maar op dat Heerenveen ons nu niet heel graag ontvangt.
''Revanche'' of ''Revenge'', geen ''Revange''..quote:Op maandag 28 februari 2011 01:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Ben benieuwd hoe ze het veld opgaan tegen PSV en of ze revange nemen.
Lol wat.quote:Op maandag 28 februari 2011 07:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
''Revanche'' of ''Revenge'', geen ''Revange''..![]()
Al denk ik dat Feyenoord gisteren ook niet had ondergedaan voor Ajax, PSV of Twente.
De ranglijst zeg iets anders, maar ik zeg dat Feyenoord nog steeds van binnen een topclub is.
Zooo héél erg slecht zijn ze ook weer niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:12 schreef ShaoliN het volgende:
Er zit wel weer wat leven in Feyenoord. Wat leuk is. Maar die verdedigers.Ik zou nog liever 2 kamerplanten opstellen dan de Cler en Swerts. Wat een prutsers zijn dat.
Zo slecht zijn ze echt wel. Centrum is prima maar Swerts en De Cler zijn echt hopeloos.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:45 schreef Haaruitval het volgende:
[..]
Zooo héél erg slecht zijn ze ook weer niet.
Swerts heeft veel dreiging vooruit, en de Cler is uiteraard niet de beste voetballer maar werkt wel voor iedere bal.
En de pass op Ryo waar de 2 - 0 uit kwamquote:Op maandag 28 februari 2011 11:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo slecht zijn ze echt wel. Centrum is prima maar Swerts en De Cler zijn echt hopeloos.
Tegen Vitesse oliedomme overtreding waardoor ze gelijk maken en gisteren geeft hij zomaar de 1-2 kado.
Wat simplistisch gedacht.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo slecht zijn ze echt wel. Centrum is prima maar Swerts en De Cler zijn echt hopeloos.
Tegen Vitesse oliedomme overtreding waardoor ze gelijk maken en gisteren geeft hij zomaar de 1-2 kado.
Lag dat aan Ryo of die pass?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En de pass op Ryo waar de 2 - 0 uit kwam
Was een prachtige pass waaruit een doelpunt onstond dus Swerts had zeker een aandeel in die goal ja.quote:
quote:Wijnaldum lovend over Marcel Meeuwis
Georginio Wijnaldum vindt dat de komst van middenvelder Marcel Meeuwis heeft bijgedragen aan de ommekeer in de Kuip. Hij praat heel veel in de kleedkamer, zet de organisatie beter neer dan voorheen en is daardoor belangrijk voor veel jonge gasten.
De komst van Ryo Miyaichi in de aanval van Feyenoord haalde na de winterstop alle aandacht bij Wijnaldum weg en het is geen toeval dat hij nu, op de nummer 10-positie, weer excelleert. Zondag tegen Groningen scoorde hij vier keer.
"Het komt niet alleen door Ryo, zei de man van de wedstrijd, die met een bos bloemen, de wedstrijdbal en een fles champagne in zijn handen vol trots naar huis ging. Ik heb dit ook te danken aan het spel van Diego (Biseswar, red.). Hij en Ryo zorgen samen voor zoveel dreiging en hebben op de vleugels zoveel individuele klasse, dat ik als nummer tien altijd de bal kwijt kan.
quote:Biseswar: 'Ryo is heel de dag vrolijk'
Diego Biseswar zette de Kuip in de slotfase op zijn kop toen hij na een driedubbele schaar van Ryo Miyaichi de bal kreeg toegespeeld van de Japanner en er á la Ryo ook een driedubbele schaar uitgooide. Bijna 43.000 fans vonden het prachtig, maar nog mooier was de actie die erop volgde en leidde tot een tweede penalty voor Feyenoord.
Biseswar: Het was de truc van Ryo die ik nadeed. Maar het was wel functioneel. We gaan niet zomaar lopen showen. Er is op dit moment een heerlijke klik met Ryo. Als hij naar binnenkomt met zijn snelheid speelt hij mij zo snel in, dat ik daardoor vrij ben en de actie kan maken. Op die manier laten we zien dat Feyenoord weer de baas is in eigen huis. Dat Gini daardoor vier keer scoort, vinden Ryo, de andere jongens en ik alleen maar prachtig.
Volgens Biseswar acclimatiseert Ryo Miyaichi in recordtempo in Rotterdam. Ik hou zelf van gekkigheid en sfeer in de kleedkamer. Ryo moet overal om lachen. Ook al kan hij niet alles verstaan. Maar hij is heel de dag vrolijk. Echt, die gozer lacht elke dag. Maar hij is vooral leergierig en dat vinden we met zn allen zo leuk aan hem. Na een dag wist hij al wat kaatsen was. En zo pikt hij elke dag meer op. Het plezier dat we nu weer met zn allen hebben, is zo heerlijk voor de ploeg.
Waar Miyaichi (voor Jerson Cabral) en Luc Castaignos (voor Sören Larsen) in de slotfase onder luid applaus werden gewisseld, mocht Biseswar van Mario Been negentig minuten blijven staan.
Beter compliment kun je als aanvaller volgens mij niet krijgen...quote:ROTTERDAM - In de eerste helft van dit seizoen vond Maikel Kieftenbeld het bijna elke maandag een feest om de dvd van de wedstrijd terug te zien bij de nabespreking. Vandaag, zo voorspelde hij na afloop van de dik verloren partij tegen Feyenoord, zit hij met een klotegevoel voor het scherm. "Het wordt geen feest om dit terug te zien. Maar het zal wel moeten, omdat we hiervan moeten leren, sprak de international van Jong Oranje.
Volgens Kieftenbeld heerste er grote woede in de kleedkamer van FC Groningen. "We balen hier verschrikkelijk van. We hebben er ook geen verklaring voor. We hadden niets in te brengen tegen Feyenoord."
De rechtsback beleefde persoonlijk een nachtmerrie tegen het Japanse wonderkind Ryo Miyaichi. "De trainer had duidelijk gemaakt dat hij levensgevaarlijk is als hij binnendoor komt. Daarom zat Danny Holla steeds dicht in de buurt om de binnenkant af te dekken. Maar buitenom is hij met zijn andere been net zo snel en net zo gevaarlijk. Hij is lastig, heel lastig om te dekken. Ik was niet de eerste en ik zal ook niet de laatste zijn die het zwaar tegen hem heeft.
Kieftenbeld kreeg geel toen hij Miyaichi tackelde in het strafschopgebied. "Het ging zo snel. Ik was er nota bene zelf van overtuigd dat ik hem niet had geraakt. Maar terug in de kleedkamer zeiden ze dat ik hem wel had geraakt. Na 73 minuten kwam er een einde aan het optreden van Kieftenbeld in De Kuip, toen hij werd afgelost door Tom Hiariej.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die scharen van Biseswar waren echt mooi. Overigens was het wel zeer vernederend om dat te moeten aanschouwen als Groningen-supporter denk ik zo.quote:
Achja boeiend, als ik nu ergens niet aan denk is het wel aan de supporters van de tegenpartij. als er iemand dit jaar vernederd is dan zijn wij het wel.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die scharen van Biseswar waren echt mooi. Overigens was het wel zeer vernederend om dat te moeten aanschouwen als Groningen-supporter denk ik zo.
Klopt, daarom is het alleen maar mooi.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Achja boeiend, als ik nu ergens niet aan denk is het wel aan de supporters van de tegenpartij. als er iemand deed jaar vernederd is dan zijn wij het wel.
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:50 schreef Paul-89 het volgende:
Zijn er hier mensen die afgelopen week die 2 shirts voor ¤35,- hebben besteld ?
Er staat bij : Verzending binnen 24 uur, ik heb Donderdag besteld en meteen betaald maar tot op heden niet veel meer dan een bevestigingsmail ontvangen.
Ja ze zeggen wel meer, mijn hotelpak liet ook 3 a 4 dagen op zich wachten, met deze shirts zal het wel hetzelfde gaan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twee keer te weinig.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:12 schreef Paul-89 het volgende:
Luc gaat morgen gepresenteerd worden bij inter, hij is nu in Milaan. Volgens Krabbendam voor een bedrag tegen de 4 miljoen aan.
Jep, 90% zal wel Jap zijn, in zo'n land kan het echt snel met je gaan.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:28 schreef TC03 het volgende:
Ryo is echt populair op YouTube.Kijk al die filmpjes van hem en al die views...
400k views
1,1 miljoen views
Klopt.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep, 90% zal wel Jap zijn, in zo'n land kan het echt snel met je gaan.
Massaal aan het YouTuben op hun telefoontjes daar in Japanquote:First view from a mobile device 274,636
Idd, had je niet naar god kunnen bidden dat Feyenoord niet zo ver weg zo zakken.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:21 schreef Hamilcar het volgende:
Wijnaldum met z'n 'God heeft mijn gebeden verhoord'. Pleurt toch een eind op joh
Feyenoord basisopstelling gisteren : 9 NL'ers 1 Jap en 1 Belg.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:11 schreef Rickazio het volgende:
Wel leuk die Japanner in jullie team, anders bestaat het ook alleen maar uit Afrikanen!![]()
Succes tegen Heerenveen, ik gun jullie de overwinning uiteraard.
gr,
Groningen-supporter
Anti 020.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Even tussendoor hé, maar wie nemen jullie dan achterop je shirt als je een shirt met bedrukking neemt? Want echte iconen van Feyenoord zitten er niet bij momenteel
Maar uit de mond van een Groningen supporter waar er vorig jaar 1 Nederlander in de basis speelde en dit jaar 2 is het nog dommerquote:Op maandag 28 februari 2011 16:22 schreef Merkie het volgende:
Sommige mensen zijn van mening dat je alleen Nederlander bent als je blond haar en blauwe ogen hebt.
Dat is dat ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Is dit een chart van dat filmpje of wat?
Niks. Spelers zijn maar passanten.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Even tussendoor hé, maar wie nemen jullie dan achterop je shirt als je een shirt met bedrukking neemt? Want echte iconen van Feyenoord zitten er niet bij momenteel
Sluit ik me bij aan. Wilde eerst nog wel misschien Castaignos achterop zetten, maar hij heeft me laten inzien dat spelers echt allemaal passanten zijn en verder niks!quote:Op maandag 28 februari 2011 16:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Niks. Spelers zijn maar passanten.
Staat zo'n knopje met een grafiekje rechtsonder de video, daar op klikken en dan krijg je allemaal statistieken te zien.quote:
Zo hey, dat was me nooit opgevallen. Thanksquote:Op maandag 28 februari 2011 16:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Staat zo'n knopje met een grafiekje rechtsonder de video, daar op klikken en dan krijg je allemaal statistieken te zien.
Eigen naam met rugnummerquote:Op maandag 28 februari 2011 16:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik hoor het vaker.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sympathieke vent ben jij altijd.
maar hij stond er welquote:Op maandag 28 februari 2011 17:45 schreef Smoofie het volgende:
Hopelijk trekt het japanse investeerders aan. Eerst Honda en nu Myachi. Over honda gesproken, ik zag hem niet in de basis bij CSKA
Belachelijk als dat bedrag klopt.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:12 schreef Paul-89 het volgende:
Luc gaat morgen gepresenteerd worden bij inter, hij is nu in Milaan. Volgens Krabbendam voor een bedrag tegen de 4 miljoen aan.
Tsja, dat weet en vindt iedereen, maar op de een of andere manier wilden ze de gok niet wagen. Liever nu snel wat miljoentjes dan later of misschien het 4 of 5 dubbele of niks...quote:Op maandag 28 februari 2011 19:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Belachelijk als dat bedrag klopt.
Iemand is daar toch verantwoordelijk voor?? Leo Beenhakker bijvoorbeeld....quote:Op maandag 28 februari 2011 19:10 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Tsja, dat weet en vindt iedereen, maar op de een of andere manier wilden ze de gok niet wagen. Liever nu snel wat miljoentjes dan later of misschien het 4 of 5 dubbele of niks...
http://www.feyenoordnet.n(...)d&utm_medium=twitterquote:Op maandag 28 februari 2011 19:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Iemand is daar toch verantwoordelijk voor?? Leo Beenhakker bijvoorbeeld....
Een contract dat niet rechtsgeldig is kan je in dit geval zomaar 15 miljoen kosten. Plus je bent je spits kwijt die zich prima ontwikkelt.
Maar mensen zijn allang blij.... 4 miljoen is beter dan niks....![]()
Club mag wel eens ventileren hoe het nou precies zit en waarom wij (Legioen) alweer afscheid moeten nemen van een van de grootste talenten. Die 4 miljoen is trouwens ook maar een 'gerucht'. Het zou net zo goed veel minder kunnen zijn.
De club houdt de blunder rondom dat contract liever angstvallig in de geslotenheid.
De vraag is maar of contracten van Leerdam, Cabral en Indi wel rechtsgeldig zijn. Die zijn tegelijk met het contract van Luc 'verlengt'.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
http://www.feyenoordnet.n(...)d&utm_medium=twitter
Maken ze hier niet dezelfde fout?Nee niet, de maximale loopduur voor jeugdspelers is drie jaar.
Dan krijg je dadelijk zo'n farce als rond DeGuzman met Manchester City. Nu zit je in nog diepere problemen en krijg je 4 miljoen in je schoot geworpen.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Iemand is daar toch verantwoordelijk voor?? Leo Beenhakker bijvoorbeeld....
Een contract dat niet rechtsgeldig is kan je in dit geval zomaar 15 miljoen kosten. Plus je bent je spits kwijt die zich prima ontwikkelt.
Maar mensen zijn allang blij.... 4 miljoen is beter dan niks....![]()
Club mag wel eens ventileren hoe het nou precies zit en waarom wij (Legioen) alweer afscheid moeten nemen van een van de grootste talenten. Die 4 miljoen is trouwens ook maar een 'gerucht'. Het zou net zo goed veel minder kunnen zijn.
De club houdt de blunder rondom dat contract liever angstvallig in de geslotenheid.
Laatste nieuws is dat hij een zoon heeft gekregen begin februari.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:38 schreef heiden6 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met onze Ivoriaanse held?
In deze situatie inderdaad een goede beslissing, maar dat contract had gewoon op de juiste manier afgehandeld moeten worden.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:58 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan krijg je dadelijk zo'n farce als rond DeGuzman met Manchester City. Nu zit je in nog diepere problemen en krijg je 4 miljoen in je schoot geworpen.
Hebben we er echt 4 miljoen voor gekregen dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:58 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan krijg je dadelijk zo'n farce als rond DeGuzman met Manchester City. Nu zit je in nog diepere problemen en krijg je 4 miljoen in je schoot geworpen.
Ik vind het zo triest, die hele Beenhakker-soap. Hij had gelijk dat Feyenoord hem niet aan het lijntje had moeten houden, maar hij zei zelf dat hij zich er "terdege van bewust was" dat ze het volste recht hadden om zijn contract niet te verlengen. Nou fijn, dan ben je ontevreden en ga je je daar toch verder niet druk over maken?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:19 schreef Paul-89 het volgende:
Aah Leo gaat in de VI natrappen richting Feyenoord/Gudde/de leiding. Tekenend weer.
Hij heeft ook een ruim een half jaar voor niets gewerkt natuurlijk. Daarnaast: contract is contract, onder een contract uit proberen te komen is ook niet bepaald chique en dat heeft Feyenoord dus terecht niet gedaan.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:42 schreef PIETR het volgende:
Triest inderdaad. Leo heeft geen recht van spreken, met zijn rits aan spelers die niets toevoegden aan Feyenoord. En ondertussen lekker salaris vangen terwijl hij als geen ander weet hoe Feyenoord er financieel voorstaat. Leo is een Jood.
Dat weten we. Want dat heeft hij zelf overal lopen verkondigen in de media. Hij deed het voor zijn Feyenoord. En dan nu een paar ton vangen voor niets, en ook nog is het gore lef hebben om kritiek te uiten op Feyenoord. Een hypocriete lul is het.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij heeft ook een ruim een half jaar voor niets gewerkt natuurlijk.
Jaja. Maar, zoals ze bij VI al een keer meldde, bij die gesprekken was wel z'n zaakwaarnemer aanwezig.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij heeft ook een ruim een half jaar voor niets gewerkt natuurlijk.
Hij heeft dat niet overal lopen verkondigen in de media, hij antwoordde gewoon als er om gevraagd werd. En daarnaast wilde hij zelf het seizoen afmaken, Feyenoord heeft hem op non-actief gezet. Voor dit soort situaties is het handig dat je contracten hebt waar je je aan moet houden. Je kan Beenhakker echt niet verwijten dat hij salaris wil als Feyenoord hem op non-actief heeft gezet terwijl hij zelf nog het seizoen af wilde maken EN een half jaar voor niets heeft gewerkt toen Feyenoord daar om vroeg.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:47 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat weten we. Want dat heeft hij zelf overal lopen verkondigen in de media. Hij deed het voor zijn Feyenoord. En dan nu een paar ton vangen voor niets, en ook nog is het gore lef hebben om kritiek te uiten op Feyenoord. Een hypocriete lul is het.
Ze vonden Feyenoord goed spelen hoor.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:18 schreef H.M.Murdock het volgende:
Vi zoals altijd weer positief over Feyenoord.
Snap ik ook niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:24 schreef TheGreatHooD het volgende:
Echt soms betwijfel ik echt de kennis die ze daar zogenaamd hebben. Meeuwis waar je niks aan heb, kom op zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |