Daar traint ie dan weer wel op.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:15 schreef Stokstaart het volgende:
http://www.fr-fanatic.com/2011/02/27/29683/
Wist niet Mario zo goed kon golfen
quote:Vlaar: Transfer naar het buitenland slaat nergens op
In een interview met Eredivisielive na de 5-1 overwinning op FC Groningen werd Ron Vlaar geconfronteerd met de vraag wat er van waar is van het gerucht dat hij een voorkeur zou hebben om in de Bundesliga te gaan spelen en met een transfer bezig zou zijn.
Volgens Vlaar is het interview in Nusport uit zijn verband gerukt en op verkeerde manier op internet terecht gekomen, men moet dat interview maar eens goed nalezen. Er werd mij gevraagd in welke competitie ik het beste zou passen als ik ooit eens naar het buitenland zou gaan en toen heb ik gezegd dat mijn voorkeur de Duitse competitie zou zijn. Het slaat helemaal nergens op dat ik met een transfer bezig ben, aldus Ron Vlaar.
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:33 schreef dakraam het volgende:
[..]
http://www.eredivisie.nl/(...)rd-fc_groningen.html
Nou, dan wordt de spoeling nog dunner.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:53 schreef Paul-89 het volgende:
Schone niet, contract is met één jaar verlengd.
Haha, ik las dit verkeerd. Dacht dat je bedoelde dat je dacht dat Bahia vandaag naast De Vrij had gespeeld.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:09 schreef Sportex het volgende:
De VrijGoede zaak van Mario om Bahia er naast te zetten.
Janmaat vergeet nog weleens te verdedigen, dus ik denk dat Ryo wederom een topdag heeftquote:Op zondag 27 februari 2011 22:27 schreef heiden6 het volgende:
Heerenveen is ook rijp voor de slacht!
Dat is inderdaad mooi. Ik sluit niet uit dat het dubbeltje nu langzaam weer onze kant op gaat vallen en we ineens 6 wedstrijden van de 9 gaan winnen.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:15 schreef Paul-89 het volgende:
Tegenstanders gaan weer rekening met ons houden, en dat is een goede zaak.
Een paar maanden terug keek elke ploeg ernaar uit om dat murw geslagen Feyenoord nog eens een tik te geven maar nu zullen tegenstanders langzaamaan weer ontzag krijgen.
Zover ga ik niet vooruit kijken, gewoon wedstrijd per wedstrijd zoals al het hele seizoen. Het zal toch wisselvallig blijven denk ik en zo'n Ryo gaat ook heus nog wel een aantal mindere wedstrijden spelen. Maar het is in elk geval goed dat er weer echt concurrentie is binnen het team, dat zorgt voor een goede drive bij de spelers.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mooi. Ik sluit niet uit dat het dubbeltje nu langzaam weer onze kant op gaat vallen en we ineens 6 wedstrijden van de 9 gaan winnen.
Ryo zal wel dubbele dekking gaan krijgen of zoiets dergelijks.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:33 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Janmaat vergeet nog weleens te verdedigen, dus ik denk dat Ryo wederom een topdag heeft
Daar heeft die jongen schijt aan en daarbij komt er dan meer ruimte in het centrum voor Luc of Gini.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:23 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ryo zal wel dubbele dekking gaan krijgen of zoiets dergelijks.
Zou kunnen, maar je kan niet met 12 man gaan spelen dus dat is hoe dan ook het in voordeel van Feyenoord.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:23 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ryo zal wel dubbele dekking gaan krijgen of zoiets dergelijks.
Nou ja, na 2 goede wedstrijden zal dat wel mee vallen. Maar wel iets meer ontzag ja. Maar het kan altijd nog plotseling omslaan hé.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:15 schreef Paul-89 het volgende:
Tegenstanders gaan weer rekening met ons houden, en dat is een goede zaak.
Een paar maanden terug keek elke ploeg ernaar uit om dat murw geslagen Feyenoord nog eens een tik te geven maar nu zullen tegenstanders langzaamaan weer ontzag krijgen.
Alles kan, maar reken er maar op dat Heerenveen ons nu niet heel graag ontvangt.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, na 2 goede wedstrijden zal dat wel mee vallen. Maar wel iets meer ontzag ja. Maar het kan altijd nog plotseling omslaan hé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |