Daar traint ie dan weer wel op.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:15 schreef Stokstaart het volgende:
http://www.fr-fanatic.com/2011/02/27/29683/
Wist niet Mario zo goed kon golfen
quote:Vlaar: Transfer naar het buitenland slaat nergens op
In een interview met Eredivisielive na de 5-1 overwinning op FC Groningen werd Ron Vlaar geconfronteerd met de vraag wat er van waar is van het gerucht dat hij een voorkeur zou hebben om in de Bundesliga te gaan spelen en met een transfer bezig zou zijn.
Volgens Vlaar is het interview in Nusport uit zijn verband gerukt en op verkeerde manier op internet terecht gekomen, men moet dat interview maar eens goed nalezen. Er werd mij gevraagd in welke competitie ik het beste zou passen als ik ooit eens naar het buitenland zou gaan en toen heb ik gezegd dat mijn voorkeur de Duitse competitie zou zijn. Het slaat helemaal nergens op dat ik met een transfer bezig ben, aldus Ron Vlaar.
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:33 schreef dakraam het volgende:
[..]
http://www.eredivisie.nl/(...)rd-fc_groningen.html
Nou, dan wordt de spoeling nog dunner.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:53 schreef Paul-89 het volgende:
Schone niet, contract is met één jaar verlengd.
Haha, ik las dit verkeerd. Dacht dat je bedoelde dat je dacht dat Bahia vandaag naast De Vrij had gespeeld.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:09 schreef Sportex het volgende:
De VrijGoede zaak van Mario om Bahia er naast te zetten.
Janmaat vergeet nog weleens te verdedigen, dus ik denk dat Ryo wederom een topdag heeftquote:Op zondag 27 februari 2011 22:27 schreef heiden6 het volgende:
Heerenveen is ook rijp voor de slacht!
Dat is inderdaad mooi. Ik sluit niet uit dat het dubbeltje nu langzaam weer onze kant op gaat vallen en we ineens 6 wedstrijden van de 9 gaan winnen.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:15 schreef Paul-89 het volgende:
Tegenstanders gaan weer rekening met ons houden, en dat is een goede zaak.
Een paar maanden terug keek elke ploeg ernaar uit om dat murw geslagen Feyenoord nog eens een tik te geven maar nu zullen tegenstanders langzaamaan weer ontzag krijgen.
Zover ga ik niet vooruit kijken, gewoon wedstrijd per wedstrijd zoals al het hele seizoen. Het zal toch wisselvallig blijven denk ik en zo'n Ryo gaat ook heus nog wel een aantal mindere wedstrijden spelen. Maar het is in elk geval goed dat er weer echt concurrentie is binnen het team, dat zorgt voor een goede drive bij de spelers.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mooi. Ik sluit niet uit dat het dubbeltje nu langzaam weer onze kant op gaat vallen en we ineens 6 wedstrijden van de 9 gaan winnen.
Ryo zal wel dubbele dekking gaan krijgen of zoiets dergelijks.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:33 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Janmaat vergeet nog weleens te verdedigen, dus ik denk dat Ryo wederom een topdag heeft
Daar heeft die jongen schijt aan en daarbij komt er dan meer ruimte in het centrum voor Luc of Gini.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:23 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ryo zal wel dubbele dekking gaan krijgen of zoiets dergelijks.
Zou kunnen, maar je kan niet met 12 man gaan spelen dus dat is hoe dan ook het in voordeel van Feyenoord.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:23 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ryo zal wel dubbele dekking gaan krijgen of zoiets dergelijks.
Nou ja, na 2 goede wedstrijden zal dat wel mee vallen. Maar wel iets meer ontzag ja. Maar het kan altijd nog plotseling omslaan hé.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:15 schreef Paul-89 het volgende:
Tegenstanders gaan weer rekening met ons houden, en dat is een goede zaak.
Een paar maanden terug keek elke ploeg ernaar uit om dat murw geslagen Feyenoord nog eens een tik te geven maar nu zullen tegenstanders langzaamaan weer ontzag krijgen.
Alles kan, maar reken er maar op dat Heerenveen ons nu niet heel graag ontvangt.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, na 2 goede wedstrijden zal dat wel mee vallen. Maar wel iets meer ontzag ja. Maar het kan altijd nog plotseling omslaan hé.
Slechter moment kan er niet zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 00:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Alles kan, maar reken er maar op dat Heerenveen ons nu niet heel graag ontvangt.
Maar Heerenveen verliest zelfs van W2 momenteel. Dus denk dat die uberhaupt liever niemand treffenquote:Op maandag 28 februari 2011 00:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Alles kan, maar reken er maar op dat Heerenveen ons nu niet heel graag ontvangt.
''Revanche'' of ''Revenge'', geen ''Revange''..quote:Op maandag 28 februari 2011 01:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Ben benieuwd hoe ze het veld opgaan tegen PSV en of ze revange nemen.
Lol wat.quote:Op maandag 28 februari 2011 07:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
''Revanche'' of ''Revenge'', geen ''Revange''..![]()
Al denk ik dat Feyenoord gisteren ook niet had ondergedaan voor Ajax, PSV of Twente.
De ranglijst zeg iets anders, maar ik zeg dat Feyenoord nog steeds van binnen een topclub is.
Zooo héél erg slecht zijn ze ook weer niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:12 schreef ShaoliN het volgende:
Er zit wel weer wat leven in Feyenoord. Wat leuk is. Maar die verdedigers.Ik zou nog liever 2 kamerplanten opstellen dan de Cler en Swerts. Wat een prutsers zijn dat.
Zo slecht zijn ze echt wel. Centrum is prima maar Swerts en De Cler zijn echt hopeloos.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:45 schreef Haaruitval het volgende:
[..]
Zooo héél erg slecht zijn ze ook weer niet.
Swerts heeft veel dreiging vooruit, en de Cler is uiteraard niet de beste voetballer maar werkt wel voor iedere bal.
En de pass op Ryo waar de 2 - 0 uit kwamquote:Op maandag 28 februari 2011 11:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo slecht zijn ze echt wel. Centrum is prima maar Swerts en De Cler zijn echt hopeloos.
Tegen Vitesse oliedomme overtreding waardoor ze gelijk maken en gisteren geeft hij zomaar de 1-2 kado.
Wat simplistisch gedacht.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo slecht zijn ze echt wel. Centrum is prima maar Swerts en De Cler zijn echt hopeloos.
Tegen Vitesse oliedomme overtreding waardoor ze gelijk maken en gisteren geeft hij zomaar de 1-2 kado.
Lag dat aan Ryo of die pass?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En de pass op Ryo waar de 2 - 0 uit kwam
Was een prachtige pass waaruit een doelpunt onstond dus Swerts had zeker een aandeel in die goal ja.quote:
quote:Wijnaldum lovend over Marcel Meeuwis
Georginio Wijnaldum vindt dat de komst van middenvelder Marcel Meeuwis heeft bijgedragen aan de ommekeer in de Kuip. Hij praat heel veel in de kleedkamer, zet de organisatie beter neer dan voorheen en is daardoor belangrijk voor veel jonge gasten.
De komst van Ryo Miyaichi in de aanval van Feyenoord haalde na de winterstop alle aandacht bij Wijnaldum weg en het is geen toeval dat hij nu, op de nummer 10-positie, weer excelleert. Zondag tegen Groningen scoorde hij vier keer.
"Het komt niet alleen door Ryo, zei de man van de wedstrijd, die met een bos bloemen, de wedstrijdbal en een fles champagne in zijn handen vol trots naar huis ging. Ik heb dit ook te danken aan het spel van Diego (Biseswar, red.). Hij en Ryo zorgen samen voor zoveel dreiging en hebben op de vleugels zoveel individuele klasse, dat ik als nummer tien altijd de bal kwijt kan.
quote:Biseswar: 'Ryo is heel de dag vrolijk'
Diego Biseswar zette de Kuip in de slotfase op zijn kop toen hij na een driedubbele schaar van Ryo Miyaichi de bal kreeg toegespeeld van de Japanner en er á la Ryo ook een driedubbele schaar uitgooide. Bijna 43.000 fans vonden het prachtig, maar nog mooier was de actie die erop volgde en leidde tot een tweede penalty voor Feyenoord.
Biseswar: Het was de truc van Ryo die ik nadeed. Maar het was wel functioneel. We gaan niet zomaar lopen showen. Er is op dit moment een heerlijke klik met Ryo. Als hij naar binnenkomt met zijn snelheid speelt hij mij zo snel in, dat ik daardoor vrij ben en de actie kan maken. Op die manier laten we zien dat Feyenoord weer de baas is in eigen huis. Dat Gini daardoor vier keer scoort, vinden Ryo, de andere jongens en ik alleen maar prachtig.
Volgens Biseswar acclimatiseert Ryo Miyaichi in recordtempo in Rotterdam. Ik hou zelf van gekkigheid en sfeer in de kleedkamer. Ryo moet overal om lachen. Ook al kan hij niet alles verstaan. Maar hij is heel de dag vrolijk. Echt, die gozer lacht elke dag. Maar hij is vooral leergierig en dat vinden we met zn allen zo leuk aan hem. Na een dag wist hij al wat kaatsen was. En zo pikt hij elke dag meer op. Het plezier dat we nu weer met zn allen hebben, is zo heerlijk voor de ploeg.
Waar Miyaichi (voor Jerson Cabral) en Luc Castaignos (voor Sören Larsen) in de slotfase onder luid applaus werden gewisseld, mocht Biseswar van Mario Been negentig minuten blijven staan.
Beter compliment kun je als aanvaller volgens mij niet krijgen...quote:ROTTERDAM - In de eerste helft van dit seizoen vond Maikel Kieftenbeld het bijna elke maandag een feest om de dvd van de wedstrijd terug te zien bij de nabespreking. Vandaag, zo voorspelde hij na afloop van de dik verloren partij tegen Feyenoord, zit hij met een klotegevoel voor het scherm. "Het wordt geen feest om dit terug te zien. Maar het zal wel moeten, omdat we hiervan moeten leren, sprak de international van Jong Oranje.
Volgens Kieftenbeld heerste er grote woede in de kleedkamer van FC Groningen. "We balen hier verschrikkelijk van. We hebben er ook geen verklaring voor. We hadden niets in te brengen tegen Feyenoord."
De rechtsback beleefde persoonlijk een nachtmerrie tegen het Japanse wonderkind Ryo Miyaichi. "De trainer had duidelijk gemaakt dat hij levensgevaarlijk is als hij binnendoor komt. Daarom zat Danny Holla steeds dicht in de buurt om de binnenkant af te dekken. Maar buitenom is hij met zijn andere been net zo snel en net zo gevaarlijk. Hij is lastig, heel lastig om te dekken. Ik was niet de eerste en ik zal ook niet de laatste zijn die het zwaar tegen hem heeft.
Kieftenbeld kreeg geel toen hij Miyaichi tackelde in het strafschopgebied. "Het ging zo snel. Ik was er nota bene zelf van overtuigd dat ik hem niet had geraakt. Maar terug in de kleedkamer zeiden ze dat ik hem wel had geraakt. Na 73 minuten kwam er een einde aan het optreden van Kieftenbeld in De Kuip, toen hij werd afgelost door Tom Hiariej.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die scharen van Biseswar waren echt mooi. Overigens was het wel zeer vernederend om dat te moeten aanschouwen als Groningen-supporter denk ik zo.quote:
Achja boeiend, als ik nu ergens niet aan denk is het wel aan de supporters van de tegenpartij. als er iemand dit jaar vernederd is dan zijn wij het wel.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die scharen van Biseswar waren echt mooi. Overigens was het wel zeer vernederend om dat te moeten aanschouwen als Groningen-supporter denk ik zo.
Klopt, daarom is het alleen maar mooi.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Achja boeiend, als ik nu ergens niet aan denk is het wel aan de supporters van de tegenpartij. als er iemand deed jaar vernederd is dan zijn wij het wel.
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:50 schreef Paul-89 het volgende:
Zijn er hier mensen die afgelopen week die 2 shirts voor ¤35,- hebben besteld ?
Er staat bij : Verzending binnen 24 uur, ik heb Donderdag besteld en meteen betaald maar tot op heden niet veel meer dan een bevestigingsmail ontvangen.
Ja ze zeggen wel meer, mijn hotelpak liet ook 3 a 4 dagen op zich wachten, met deze shirts zal het wel hetzelfde gaan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |