Twee keer te weinig.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:12 schreef Paul-89 het volgende:
Luc gaat morgen gepresenteerd worden bij inter, hij is nu in Milaan. Volgens Krabbendam voor een bedrag tegen de 4 miljoen aan.
Jep, 90% zal wel Jap zijn, in zo'n land kan het echt snel met je gaan.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:28 schreef TC03 het volgende:
Ryo is echt populair op YouTube.Kijk al die filmpjes van hem en al die views...
400k views
1,1 miljoen views
Klopt.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep, 90% zal wel Jap zijn, in zo'n land kan het echt snel met je gaan.
Massaal aan het YouTuben op hun telefoontjes daar in Japanquote:First view from a mobile device 274,636
Idd, had je niet naar god kunnen bidden dat Feyenoord niet zo ver weg zo zakken.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:21 schreef Hamilcar het volgende:
Wijnaldum met z'n 'God heeft mijn gebeden verhoord'. Pleurt toch een eind op joh
Feyenoord basisopstelling gisteren : 9 NL'ers 1 Jap en 1 Belg.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:11 schreef Rickazio het volgende:
Wel leuk die Japanner in jullie team, anders bestaat het ook alleen maar uit Afrikanen!![]()
Succes tegen Heerenveen, ik gun jullie de overwinning uiteraard.
gr,
Groningen-supporter
Anti 020.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Even tussendoor h, maar wie nemen jullie dan achterop je shirt als je een shirt met bedrukking neemt? Want echte iconen van Feyenoord zitten er niet bij momenteel
Maar uit de mond van een Groningen supporter waar er vorig jaar 1 Nederlander in de basis speelde en dit jaar 2 is het nog dommerquote:Op maandag 28 februari 2011 16:22 schreef Merkie het volgende:
Sommige mensen zijn van mening dat je alleen Nederlander bent als je blond haar en blauwe ogen hebt.
Dat is dat ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Is dit een chart van dat filmpje of wat?
Niks. Spelers zijn maar passanten.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Even tussendoor h, maar wie nemen jullie dan achterop je shirt als je een shirt met bedrukking neemt? Want echte iconen van Feyenoord zitten er niet bij momenteel
Sluit ik me bij aan. Wilde eerst nog wel misschien Castaignos achterop zetten, maar hij heeft me laten inzien dat spelers echt allemaal passanten zijn en verder niks!quote:Op maandag 28 februari 2011 16:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Niks. Spelers zijn maar passanten.
Staat zo'n knopje met een grafiekje rechtsonder de video, daar op klikken en dan krijg je allemaal statistieken te zien.quote:
Zo hey, dat was me nooit opgevallen. Thanksquote:Op maandag 28 februari 2011 16:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Staat zo'n knopje met een grafiekje rechtsonder de video, daar op klikken en dan krijg je allemaal statistieken te zien.
Eigen naam met rugnummerquote:Op maandag 28 februari 2011 16:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |