En nu is een keer oprotten.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Krijgen we nou Feyenoord. Jullie beginnen ineens goed te voetballen!Netjes hoor
Goed.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:42 schreef Wiebeldak het volgende:
Hoe speelt Miyaichi?
Hopen dat ze dit vast kunnen houden en waarom heb ik geen eredivisie live meer...
De Meeuw moet blijvenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:57 schreef Hamilcar het volgende:
Ik begrijp de kritiek op Meeuwis echt niet, als je hem vandaag weer ziet spelen dan zie je gewoon dat Feyenoord precies een speler zoals hem mistte eerder dit seizoen. Fer is er nog niet klaar voor om zo te spelen, daarvoor is hij nog veelste onstuimig.
Wees gewoon blij dat we geen nacompetitie hoeven te spelen.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:22 schreef Chewbalhaar het volgende:
Zou het nog kunnen:
4 punten meer dan NEC
6 punten meer dan NAC
7 punten meer dan Heerenveen
en 9 punten meer dan Utrecht
In 9 wedstrijden...
Met AZ en PSV nog te gaan zie ik het net niet meer gebeuren
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wees gewoon blij dat we geen nacompetitie hoeven te spelen.
Wat? Ik neem aan dat lijfsbehoud belangrijker is dan Europees voetbal.quote:
Het leek me wel duidelijk dat we geen nacompetitie zouden gaan spelen.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat? Ik neem aan dat lijfsbehoud belangrijker is dan Europees voetbal.
Nou mij niet, als je vandaag had verloren stond je drie punten boven de streep.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:34 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Het leek me wel duidelijk dat we geen nacompetitie zouden gaan spelen.
Alsquote:Op zondag 27 februari 2011 16:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nou mij niet, als je vandaag had verloren stond je drie punten boven de streep.
Tot vandaag was er dus maar drie punten verschil, ik snap niet hoe het duidelijk kan zijn dat je geen nacompetitie gaat spelen als je maar drie punten boven de streep staat met nog 10 wedstrijden te gaan.quote:
Ben ik ook. En geen klein beetje ook. Al is zelfs dat nog geen 100% zekerheidje qua punten, maar wel qua spel. Toch is het zonde: als je na de winterstop inderdaad net iets effectiever speel tegen Twente/Ado/Vitesse/De Graafschap, waar kansen genoeg voor waren, sta je vlak bij de plaatsen op Europees voetbal. Ben bang dat we nu NET iets te laat komen daarvoor.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wees gewoon blij dat we geen nacompetitie hoeven te spelen.
Ik hoop dat ze die gaan winnen, maar uit wil het vooralsnog niet echt lukken met Feyenoord. Dit seizoen heeft Feyenoord nog niet gewonnen. De laatste uitoverwinning was bijna een jaar geleden bij Roda.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:50 schreef dakraam het volgende:
Als we volgende week van Heerenveen winnen staan we op 3 punten afstand van heerenveen
Ach ja, het moet er toch een keer van komen, dus waarom niet volgende week.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die gaan winnen, maar uit wil het vooralsnog niet echt lukken met Feyenoord. Dit seizoen heeft Feyenoord nog niet gewonnen. De laatste uitoverwinning was bijna een jaar geleden bij Roda.
Dat klopt, maar tegen ADO en Vitesse hadden we gewoon 3 punten moeten pakken. Dus er is een positieve tendens in uitwedstrijden.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die gaan winnen, maar uit wil het vooralsnog niet echt lukken met Feyenoord. Dit seizoen heeft Feyenoord nog niet gewonnen. De laatste uitoverwinning was bijna een jaar geleden bij Roda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |