quote:Op zondag 27 februari 2011 18:52 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Als jij is een keer op rot. 24 april trouwens.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:32 schreef Ragboer het volgende:
Posts van Nitrouz zijn inhoudelijk altijd sterk.
De Cler dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:53 schreef Paul-89 het volgende:
Meeuwis speelde trouwens ook erg lekker.
Mwah vond Wijnaldum nog niet eens zo geweldig spelen, leuk natuurlijk die goals en ook maar het is nu wel zaak om het door te trekken. Maar misschien is er bij hem nu wel een bepaalde last afgevallen. Laten we het hopen.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:58 schreef Stokstaart het volgende:
Wijnaldum speelde ook goed he.![]()
Goed rendement ook, of niet Paultjuh???
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:52 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Als jij is een keer op rot. 24 april trouwens.
Kwam vooral door biseswar en ryo. Alhoewel dat goal van hem waar die handsball van ryo aan voorafging wel prachtig was.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mwah vond Wijnaldum nog niet eens zo geweldig spelen, leuk natuurlijk die goals en ook maar het is nu wel zaak om het door te trekken. Maar misschien is er bij hem nu wel een bepaalde last afgevallen. Laten we het hopen.
Die jongen heeft het in ieder geval goed naar zijn zin bij Feyenoord. En sinds hij erin staat zijn we nog ongeslagen. Het mooiste ervan vind ik nog om die onmacht te zien bij de verdedigers van de tegenpartij. In de samenvatting bij de Nos hadden ze maar weinig Ryo momentjes.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:05 schreef Stokstaart het volgende:
Wijnaldum was gewoon fantastisch. 4 goals in een wedstrijd door een Feyenoorder is bijzonder lang geleden .![]()
Hopen dat Ryo volgend jaar ook nog bij ons speelt![]()
Hopen voor ons dat ze die jongen niet speelgerechtigd krijgen.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die jongen heeft het in ieder geval goed naar zijn zin bij Feyenoord. En sinds hij erin staat zijn we nog ongeslagen. Het mooiste ervan vind ik nog om die onmacht te zien bij de verdedigers van de tegenpartij. In de samenvatting bij de Nos hadden ze maar weinig Ryo momentjes.
Dit is gewoon van tevoren besloten. Zo'n penalty nemen is nog best moeilijk aangezien er zoveel druk op je staat. Daarom is het gewoon het best om je aan de van te voren bepaalde lijst te houden, die speler is er tenminste op voorbereid.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:19 schreef Merkie het volgende:
Vonden jullie het eigenlijk niet een beetje arrogant dat Wijnaldum die penalties wilde nemen? Ik wel eigenlijk. Hij maakte vier goals nu, prima hoor, maar Biseswar en Miyaichi speelde minstens zo goed als Wijnaldum. Een beetje teamspeler gunt een penalty dan aan z'n medespelers.
Hij moet eerst een x aantal interlands spelen voor Japan. (Dat gaat hij dit jaar niet meer redden)quote:Op zondag 27 februari 2011 20:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hopen voor ons dat ze die jongen niet speelgerechtigd krijgen.
Denk dat hij in de PL moeiteloos mee kan komen volgend jaar.
Bruins is normaal de eerste die hem neemt, Gini de 2e.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:19 schreef Merkie het volgende:
Vonden jullie het eigenlijk niet een beetje arrogant dat Wijnaldum die penalties wilde nemen? Ik wel eigenlijk. Hij maakte vier goals nu, prima hoor, maar Biseswar en Miyaichi speelde minstens zo goed als Wijnaldum. Een beetje teamspeler gunt een penalty dan aan z'n medespelers.
Ach, nu heeft er iemand 4! keer gescoord in een wedstrijd. Dat is toch mooier dan 1 iemand 3x en 2 1x lijkt mij!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Bruins is normaal de eerste die hem neemt, Gini de 2e.
Maar hij had van mij de 2e pingel ook wel iemand anders mogen gunnen, ik herinner me de thuiswedstrijd tegen Vitesse nog toen Gini die bal gewoon afpakte van Bruins.
Ik denk dat het nog wel eens kan tegenvallen.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hopen voor ons dat ze die jongen niet speelgerechtigd krijgen.
Denk dat hij in de PL moeiteloos mee kan komen volgend jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |