Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Menu diner aankomstdag:
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
quote:Piraten van de koffiebonen
In de mist groeide het silhouet van het VOC-schip. Vanuit het kraaiennest werd kapitein Theebaard ingelicht. Hij gaf zijn mannen opdracht om de kanonnen in gereedheid te brengen, en liet zijn stuurman koers zetten richting de schaduw in de nevel. Lorre vroeg op zijn schouder om een theebiscuitje, en zijn glazen oog begon achter het zwarte lapje te draaien van plezier. Als het had gekund, had hij de termieten voelen feesten in zijn houten been. Eindelijk was het zover, eindelijk konden ze weer eens toeslaan. De zwarte vlag met het doodshoofd werd gehesen. Het andere schip kreeg steeds meer kleur en vorm. Op het commando van de kapitein werd het vuur geopend. Het verraste de bemanning van het andere schip. De mannen van kapitein Theebaard enterden het schip en zochten naar de kostbare lading. Teleurgesteld liet kapitein Theebaard koers zetten naar andere oorden, toen bleek dat het VOC-schip slechts koffiebonen aan boord had.
Uiteindelijk moet al die koffie er wel weer uit jaquote:
Het merendeel denk ik wel via die andere exit, maar toch...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet al die koffie er wel weer uit ja
Hey Luiquote:
Hij zei toch anaal?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Het merendeel denk ik wel via die andere exit, maar toch...
Een deel van de koffie, verlaat via een andere route mijn lichaam jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij zei toch anaal?
Of werk jij je koffie eruit door andere gaatjes?
Ik moet altijd poepen van koffiequote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:50 schreef MPG het volgende:
Een deel van de koffie, verlaat via een andere route mijn lichaam ja...
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moet altijd poepen van koffie![]()
Maar dat is dan weer iets anders, natuurlijk.
Jezusmina.quote:
Someren groet de KSCquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jezusmina.
Jawel. En het stinkt ook.
Succes!quote:
Ik maak het realistischerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:55 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mijn wereldbeeld,wat doe je?
Summere de Geksteeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ik ontken het.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jezusmina.
Jawel. En het stinkt ook.
Je doet maar.quote:
nou.. gek zijn ze hier wel. als je een hekel aa carnaval hebt moet je niet in dit dorp wonen rond deze tijdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Summere de Geksteeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nou.. gek zijn ze hier wel. als je een hekel aa carnaval hebt moet je niet in dit dorp wonenbeneden de rivieren komen rond deze tijd
Laaaaaaaaaaaaaaat ons in die waan, ja!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:01 schreef Barretje80 het volgende:
Barman zegt altijd dat ik bloemetjes poep
tuuuuuuurlijk schat![]()
Bloem zequote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:02 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga maar weer eens wat anders doen.
Waaronder poepen, trouwens![]()
Dat ik het weet, wil nog niet zeggen dat ik het WIL wetenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je doet maar.
Je weet dat het anders is.
En de tijd van jouw post
Bis Later STquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:02 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga maar weer eens wat anders doen.
Waaronder poepen, trouwens![]()
Bloemtjes poepen? Bloemetjes planten zul je bedoelenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:01 schreef Barretje80 het volgende:
tuuuuuuurlijk schat![]()
En laat me raden: wie bloemetjes wil poepen moet eerst zaad slikken zeker.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:01 schreef Barretje80 het volgende:
tuuuuuuurlijk schat![]()
Nee, dat moet je wel in het kontje planten natuurlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En laat me raden: wie bloemetjes wil poepen moet eerst zaad slikken zeker.![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En laat me raden: wie bloemetjes wil poepen moet eerst zaad slikken zeker.![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, dat moet je wel in het kontje planten natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ga maar krom staan danquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toepasselijke postquote:
Ik plant geen bloemetjes. Ik beer. Gewoon zoals het hoortquote:
Bij jou wordt geplant?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik plant geen bloemetjes. Ik beer. Gewoon zoals het hoort
Nee, wie zaait zal oogsten, dat is de gedachte, dat is het idee.quote:
Jij hoeft ze ook niet te plantenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik plant geen bloemetjes. Ik beer. Gewoon zoals het hoort
Ah als dat gebeurt heb je dat voor lief te nemen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, wie zaait zal oogsten, dat is de gedachte, dat is het idee.
Ik had me bij Marijke gemeld voor Iets 's middags met hapjes enzo. Dus een lijst voor de high tea komt nog van Marijke, neem ik aanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Deelnemers 12 maart:
Overnachting + eten:
MPG
DaMart
Trevland + 1
Suikertaartje
Lovelylady
Symphonic
MarijkeZwolle
Muck + 1
Extra bij het diner:
Solique
Koen66
Barretje80
Whiskers2009
Wok
High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:
ST
MarijkeZwolle
Marijke, zorg jij voor de rest van de lijst? Of heb ik alles?
Menu diner aankomstdag:
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
Ah, ik eet friet. Scheelt je vandaag dus een uur of wat pannenkoeken bakkenquote:
Bak zequote:
Woah ik had niet eens vakantiequote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Holadio beste mensen, ik heb geconstanteerd dat mijn vakantie bijna voorbij is, en ik wil een motie van afkeuring indienen.
Wie is er voor?
Jij krijgt dat nog, met carnavalquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Woah ik had niet eens vakantie
Is er verschil dan? Je doet normaal ook geen fluit.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Holadio beste mensen, ik heb geconstanteerd dat mijn vakantie bijna voorbij is, en ik wil een motie van afkeuring indienen.
Wie is er voor?
Bobotie gegeten.quote:
Hoho, da's niet waar, ik leer me een Ongeluk, al het hele jaar, maar alleen in de weekenden en vakanties laat ik het touw even vieren.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is er verschil dan? Je doet normaal ook geen fluit.
Dan heb je verdomd veel weekendquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoho, da's niet waar, ik leer me een Ongeluk, al het hele jaar, maar alleen in de weekenden en vakanties laat ik het touw even vieren.
Misschien lijkt het alsof ik geen fluit dOe, maar door de weeks heb ik meestal maar een uurtje, hooguit twee voor mezelf per dag.quote:
Wat veelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Misschien lijkt het alsof ik geen fluit dOe, maar door de weeks heb ik meestal maar een uurtje, hooguit twee voor mezelf per dag.
Maar in de nacht blijf je wakkerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Misschien lijkt het alsof ik geen fluit dOe, maar door de weeks heb ik meestal maar een uurtje, hooguit twee voor mezelf per dag.
Wel als je het "druk" hebt. Dan heb je ook je nachtrust nodigquote:
Heb ik eigenlijk ook wel nodig, maar ja, zo werkt het ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel als je het "druk" hebt. Dan heb je ook je nachtrust nodig
Heerlijkquote:
Maar ik heb verder niets te doen, dus ik vind het niet heerlijkquote:
Hoooiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:31 schreef summer2bird het volgende:
Goede avond Fok!kersNet terug van het werk
"Hoi, neuken"?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kon je mijn tekst nog gebruiken?
Hey ZomersVogeltjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:31 schreef summer2bird het volgende:
Ha die Trev. Jep, weer lekker gewerktquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey ZomersVogeltje![]()
Lekker gewerkt?
Ik wil ook gewOon wat tijd voor mEzelf hebben, anders zou ik helemaal gek worden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel als je het "druk" hebt. Dan heb je ook je nachtrust nodig
Ooohquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik wil ook gewOon wat tijd voor mEzelf hebben, anders zou ik helemaal gek worden.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:31 schreef summer2bird het volgende:
quote:
je kan zoveel plezier hebben met omeglequote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:36 schreef RockNijntje het volgende:
Op Omegle
Stranger: Horny?
You: Errrr no
Stranger: Okay that's fine, we talk about something else
You have disconnected
Ik verveeeeeeel mequote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je kan zoveel plezier hebben met omegle
Juist niet johquote:
Of u behoefte heeft, de liefde te bedrijven?quote:
Ja, dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is vrij normaal hoor, alleen niet elke vent laat het zo duidelijk merken
Denk je dat ik ook zo erg word?quote:
Neuh niet zo erg, veel ergerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Denk je dat ik ook zo erg word?![]()
Nee dank uquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Juist niet joh...
[..]
Of u behoefte heeft, de liefde te bedrijven?
Ligt eraan...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Denk je dat ik ook zo erg word?![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is vrij normaal hoor, alleen niet elke vent laat het zo duidelijk merken
sommige manne zijn ook dooie waterplanten hoorquote:
Ojee dat wordt nog watquote:
Ik ga echt niet elke week met iemand anders...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ligt eraan...
Jij bent vrouw, voor jou is het allemaal net wat makkelijker...
Maar dan wel met een vast persoonquote:
The Lucky basterdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar dan wel met een vast persoon![]()
dat is het altijdquote:
quote:
Geen idee, ik doe het nooit met mannen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
sommige manne zijn ook dooie waterplanten hoor![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe het nooit met mannen.
Dat zeg je nu. Wacht maar af...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga echt niet elke week met iemand anders...
laat maar
Dat is niet hoe ik het nu zie in ieder geval, die klasgenootmensen die dat wel doen vind ik nogal sletterigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat zeg je nu. Wacht maar af...
Als ze alleen maar wacht, komt er natuurlijk nooit wat vanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat zeg je nu. Wacht maar af...
sletjesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is niet hoe ik het nu zie in ieder geval, die klasgenootmensen die dat wel doen vind ik nogal sletterig![]()
Dat ben ik ook niet van planquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ze alleen maar wacht, komt er natuurlijk nooit wat van...
nee hoorquote:
Je bent nog jong en onschuldig, tien jaar verder kun je er wel heel anders overdenken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is niet hoe ik het nu zie in ieder geval, die klasgenootmensen die dat wel doen vind ik nogal sletterig![]()
Over tien jaar pas...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Je bent nog jong en onschuldig, tien jaar verder kun je er wel heel anders overdenken.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Over tien jaar pas...
Dat haal ik niet![]()
![]()
![]()
Geef d'r nog max 4 jaarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Je bent nog jong en onschuldig, tien jaar verder kun je er wel heel anders overdenken.
Ik zet mijn centen op 2jaarquote:
Dat dacht ik wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Over tien jaar pas...
Dat haal ik niet![]()
![]()
![]()
ik ook al 4 dagen nog geen seconde gespeeldquote:
Niks papa-modus, zo denk ik er ook overquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel.
[papa-modus]Als je het maar wel doet met iemand waar je het ook echt mee wilt en op het moment dat jij er ook klaar voor bent.[/papa-modus]
Maar dat weet je nu al?quote:
Lukt welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Maar dat weet je nu al?Wacht eerst maar eens af of je iemand tegen komt die leuk genoeg is.
Goed zo. En vriendjes die dat niet respecteren moet je gewoon dumpen. Je eerste keer zou een feestje moeten zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niks papa-modus, zo denk ik er ook over
Misschien is ze die al tegengekomen en laat ze het arme jong nu 2 jaar blauwe ballen kwekenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Maar dat weet je nu al?Wacht eerst maar eens af of je iemand tegen komt die leuk genoeg is.
Uhm over welke eerste keer gaat het?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:55 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Goed zo. En vriendjes die dat niet respecteren moet je gewoon dumpen. Je eerste keer zou een feestje moeten zijn.
Ja, dat zou kunnen, maar dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien is ze die al tegengekomen en laat ze het arme jong nu 2 jaar blauwe ballen kweken...
DE eerste keer natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhm over welke eerste keer gaat het?
Daar heb je "nee" gepost?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk eens in de fipo van deze of de lapo van de vorige KSC.
He bah niet op een feestjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
DE eerste keer natuurlijk.
onzin, ze moet ghewoon der benen weid doen als der vriendje geil isquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel.
[papa-modus]Als je het maar wel doet met iemand waar je het ook echt mee wilt en op het moment dat jij er ook klaar voor bent.[/papa-modus]
Jij houdt echt van sletjesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
onzin, ze moet ghewoon der benen weid doen als der vriendje geil is
Sletjesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij moet nog heeeeeel wat lerenquote:
Nee, ik zei: dat moet een feest zijn. Als in: de belevenis moet leuk zijn.quote:
Je moet ergens op klikken. Ik snap er ook niet zo veel van anders had ik het uitgespeeldquote:
Oooooohwquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:59 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, ik zei: dat moet een feest zijn. Als in: de belevenis moet leuk zijn.
Nee!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:59 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Je moet ergens op klikken. Ik snap er ook niet zo veel van anders had ik het uitgespeeld
Okeequote:
Weer eenschquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:59 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee!Ze moet alleen haar benen weid doen als ze zelf geil is en er vooral aan toe is.
egoistische vrouwenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:59 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee!Ze moet alleen haar benen weid doen als ze zelf geil is en er vooral aan toe is.
Ik hoop het voor je.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
OooooohwOh dat zal wel lukken
![]()
![]()
Maar jongens zijn altijd geil, dus ook als ik het dan een keer benquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
egoistische vrouwen![]()
met zo'n instelling red je het dus nooit
De eerste keer moet dat.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
egoistische vrouwen![]()
met zo'n instelling red je het dus nooit
Eensquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar jongens zijn altijd geil, dus ook als ik het dan een keer ben![]()
wat >.>quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar jongens zijn altijd geil, dus ook als ik het dan een keer ben![]()
Het is wel zo, geef maar toequote:
X.Xquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is wel zo, geef maar toe
Je snapt niet dat ik dat ook ooit ben? Of wat is het probleem?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
X.X
ik bedoel meer wat bedoel je nu met die zin daarna o.0
DTA ER GEEN REET VAN KLOPT., WAT BEDOEL JE NU PRECIES EN WAAROM POST JE DAT ALS JE ME QUOTE?!!?!?!?!?!!?!?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je snapt niet dat ik dat ook ooit ben? Of wat is het probleem?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je snapt niet dat ik dat ook ooit ben? Of wat is het probleem?
Ik begrijp de zin prima dus dat zal echt aan jou liggen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
DTA ER GEEN REET VAN KLOPT., WAT BEDOEL JE NU PRECIES EN WAAROM POST JE DAT ALS JE ME QUOTE?!!?!?!?!?!!?!?
we leven in 2011 hoorquote:
gelukkig vroeg ik het jouquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik begrijp de zin prima dus dat zal echt aan jou liggen.
Ze is verdomme 14. !!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
we leven in 2011 hoor![]()
![]()
![]()
jaren 50 denkwijze
ja? jij denkt dat ze dan nog geen seks hebben?quote:
Kan ik ook niks aan doenquote:
Uhm dat nog nét nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja? jij denkt dat ze dan nog geen seks hebben?![]()
![]()
![]()
well aint that cute
zat anderen wel hoorquote:
Jaja, ik weet ook wel dat ze tegenwoordig al op hun 12e uit elkaar getrokken worden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja? jij denkt dat ze dan nog geen seks hebben?![]()
![]()
![]()
well aint that cute
Weet ikquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
zat anderen wel hoor![]()
de jeugd begint steed svroeger
tijden veranderenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:15 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Jaja, ik weet ook wel dat ze tegenwoordig al op hun 12e uit elkaar getrokken worden.
maar jijd oet alleen nog een beetje voelen en zulksquote:
Toen was ik nog heel braafquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:15 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Jaja, ik weet ook wel dat ze tegenwoordig al op hun 12e uit elkaar getrokken worden.
Ik vrees de dag dat ze in groep 5 van de basisschool seksuele voorlichting en condooms krijgen.quote:
Dus?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar jijd oet alleen nog een beetje voelen en zulks
Dat heb ik nooit gehadquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:17 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik vrees de dag dat ze in groep 5 van de basisschool seksuele voorlichting en condooms krijgen.
beter man die soa's is ook niksquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:17 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik vrees de dag dat ze in groep 5 van de basisschool seksuele voorlichting en condooms krijgen.
niks dus, ik zeg toch niet dat er wat mee is?quote:
Oke danquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
niks dus, ik zeg toch niet dat er wat mee is?
laat der lekker zelf beslissen als ze geil is is ze geil en dat ze wat ze wil 14 of nietquote:
Jammer voor jou dat er 'was' staatquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
beter man die soa's is ook niks
[..]
Het is alleen maar een goed bedoeld advies, ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
laat der lekker zelf beslissen als ze geil is is ze geil en dat ze wat ze wil 14 of niet
nounou, kleuters van 4 ontdekken zichzelf ook al aardig, vraag maar aan LL of STquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Veel te vroeg.
Vanaf een jaar of 13 mogen ze zichzelf gaan ontdekken en vanaf 15/16 elkaar.
knipoog pi of niet, pure onzinquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Veel te vroeg.
13-jarigen zijn daar vaak al lang mee bezigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Veel te vroeg.
jij lijt wel een pastoor uit de jaren dertigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het is alleen maar een goed bedoeld advies, ja.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jammer voor jou dat er 'was' staat
psies veel hebebn er al een ander gevingerd of afgetrokken of meerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
13-jarigen zijn daar vaak al lang mee bezig
Nou dat valt nou ook wel weer meequote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij lijt wel een pastoor uit de jaren dertig
Nahh, dat herken ik dan weer nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
psies veel hebebn er al een ander gevingerd of afgetrokken of meer
Ja, maar dan weten ze nog niet wat het is.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nounou, kleuters van 4 ontdekken zichzelf ook al aardig, vraag maar aan LL of ST
Dat weet ik.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
13-jarigen zijn daar vaak al lang mee bezig
mja als we gaan overdrijven doe ik meequote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou dat valt nou ook wel weer mee
Eerderquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, maar dan weten ze nog niet wat het is.
Ik vrees dat ik achteraf gezien ook al op mijn derde begonnen ben![]()
Dat heb ik gemerktquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja als we gaan overdrijven doe ik mee
NouNou, dat gaat wel weer wat te ver.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
psies veel hebebn er al een ander gevingerd of afgetrokken of meer
Nee, ik val niet op misdienaartjes. Sowieso ook niet op jongentjes en ik doe niks met meisjes onder de 18.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij lijt wel een pastoor uit de jaren dertig
Ik heb zo mijn bronnenquote:
dat vind jijquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
NouNou, dat gaat wel weer wat te ver.
ja want dat bedoel ik preciesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:22 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, ik val niet op misdienaartjes. Sowieso ook niet op jongentjes en ik doe niks met meisjes onder de 18.
Dat klinkt foutquote:
En hoe kom jij er aan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn bronnenEn dat zal voor hem dan ook wel kloppen
oeh ik heb nog wel een leuk neefjequote:
Oja? Ik heb anders wel een paar foto's gezien...quote:
Die heb je dan waarschijnlijk zelf stiekem genomenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Oja? Ik heb anders wel een paar foto's gezien...
No thanksquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
oeh ik heb nog wel een leuk neefje
Ik houd het op halfbraafquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik was ook heel lang braaf.
zei ik waarvoor?quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die heb je dan waarschijnlijk zelf stiekem genomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Net als met cassave-kroepoek. Die van de Conimex verneem je amper. Die van de Aldi en de Lidl daarintegen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:25 schreef PeZu het volgende:
zogenaamd pittig eten dat niet pittig is
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bah zo'n Poolse sletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
dan ben jij slecht in radenquote:
En daar heb je helemaal gelijk inquote:
Nouja, ik ben niet Pools en geen sletquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
En daar heb je helemaal gelijk in
goed geraden van me hehquote:
Nee, daar heb je nog meer gelijk in.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouja, ik ben niet Pools en geen slet
Flaaaaauweeeertquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, daar heb je nog meer gelijk in.
Mopje flauw mopje
Geen idee waar ze zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:28 schreef PeZu het volgende:
waar is de rest btw?
of is het kleuterspeeluurtje?
Rest is zeker grote mensen dingen aan het doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:28 schreef PeZu het volgende:
waar is de rest btw?
ik weet het ik ben totally awesom, greatest of allquote:
Denk hetquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:28 schreef PeZu het volgende:
waar is de rest btw?
Nounou, dat is ook niet braafquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Rest is zeker grote mensen dingen aan het doen
ja echt zwaar pro serieus echt en serieus pro ja echt geweldig en proquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet het ik ben totally awesom, greatest of all
Ahh, wat gezond en helder verstandquote:
geil hehquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ja echt zwaar pro serieus echt en serieus pro ja echt geweldig en pro
Trevquote:
hai bosquote:
ik ben nog niet goed wakker hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:31 schreef DaMart het volgende:
Aan de snelheid ineens te zien, is iedereen ineens uitgeslapen.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:31 schreef DaMart het volgende:
Nou, ik heb net mijn after-dinnerdip eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:31 schreef DaMart het volgende:
Bij 16+ gebruik ik het woord geil nietquote:
Oeh, kom maar op dan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij 16+ gebruik ik het woord geil niet
hatsjoequote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je niet oppast, zijn er weer drie topics vol als je even niest.
ooh ik welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En als PeZu nu zegt dat hij geestelijk pas 15 is?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ook, als ik zelf 16 ben danquote:
Ja mijn hersens zijn weer goed getrained. 2 gematigd moeilijek sudoku's gemaakt tegen de begeleiding, beide keren was ik veel eerder klaarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ahh, wat gezond en helder verstand
quote:
Geestelijk telt nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als PeZu nu zegt dat hij geestelijk pas 15 is?
Netjes!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja mijn hersens zijn weer goed getrained. 2 gematigd moeilijek sudoku's gemaakt tegen de begeleiding, beide keren was ik veel eerder klaar
Oh die leeftijd heb je anders welquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh die leeftijd heb je anders wel
doe geen moeite, een 14 jarig plankie zonder ervaring is toch niks aanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het viel te proberen voor hem he.
Dat gaat daarna ook niet meer over.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
eens moet de eerste keer zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
doe geen moeite, een 14 jarig plankie zonder ervaring is toch niks aan
Ja ik heb gewoon een aardig niveau in Sudoku;s. Ik zal het op zeker afleggen tegen de absolute top. Maar zonder arrogant te klinken, ben ik toch echt wel beter dan gemiddeld.quote:
TheFapMousMan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |