Ik had me bij Marijke gemeld voor Iets 's middags met hapjes enzo. Dus een lijst voor de high tea komt nog van Marijke, neem ik aanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Deelnemers 12 maart:
Overnachting + eten:
MPG
DaMart
Trevland + 1
Suikertaartje
Lovelylady
Symphonic
MarijkeZwolle
Muck + 1
Extra bij het diner:
Solique
Koen66
Barretje80
Whiskers2009
Wok
High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:
ST
MarijkeZwolle
Marijke, zorg jij voor de rest van de lijst? Of heb ik alles?
Menu diner aankomstdag:
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
Ah, ik eet friet. Scheelt je vandaag dus een uur of wat pannenkoeken bakkenquote:
Bak zequote:
Woah ik had niet eens vakantiequote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Holadio beste mensen, ik heb geconstanteerd dat mijn vakantie bijna voorbij is, en ik wil een motie van afkeuring indienen.
Wie is er voor?
Jij krijgt dat nog, met carnavalquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Woah ik had niet eens vakantie
Is er verschil dan? Je doet normaal ook geen fluit.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Holadio beste mensen, ik heb geconstanteerd dat mijn vakantie bijna voorbij is, en ik wil een motie van afkeuring indienen.
Wie is er voor?
Bobotie gegeten.quote:
Hoho, da's niet waar, ik leer me een Ongeluk, al het hele jaar, maar alleen in de weekenden en vakanties laat ik het touw even vieren.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is er verschil dan? Je doet normaal ook geen fluit.
Dan heb je verdomd veel weekendquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoho, da's niet waar, ik leer me een Ongeluk, al het hele jaar, maar alleen in de weekenden en vakanties laat ik het touw even vieren.
Misschien lijkt het alsof ik geen fluit dOe, maar door de weeks heb ik meestal maar een uurtje, hooguit twee voor mezelf per dag.quote:
Wat veelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Misschien lijkt het alsof ik geen fluit dOe, maar door de weeks heb ik meestal maar een uurtje, hooguit twee voor mezelf per dag.
Maar in de nacht blijf je wakkerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Misschien lijkt het alsof ik geen fluit dOe, maar door de weeks heb ik meestal maar een uurtje, hooguit twee voor mezelf per dag.
Wel als je het "druk" hebt. Dan heb je ook je nachtrust nodigquote:
Heb ik eigenlijk ook wel nodig, maar ja, zo werkt het ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel als je het "druk" hebt. Dan heb je ook je nachtrust nodig
Heerlijkquote:
Maar ik heb verder niets te doen, dus ik vind het niet heerlijkquote:
Hoooiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:31 schreef summer2bird het volgende:
Goede avond Fok!kersNet terug van het werk
"Hoi, neuken"?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kon je mijn tekst nog gebruiken?
Hey ZomersVogeltjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:31 schreef summer2bird het volgende:
Ha die Trev. Jep, weer lekker gewerktquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey ZomersVogeltje![]()
Lekker gewerkt?
Ik wil ook gewOon wat tijd voor mEzelf hebben, anders zou ik helemaal gek worden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel als je het "druk" hebt. Dan heb je ook je nachtrust nodig
Ooohquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik wil ook gewOon wat tijd voor mEzelf hebben, anders zou ik helemaal gek worden.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:31 schreef summer2bird het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |