Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Menu diner aankomstdag:
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
quote:Piraten van de koffiebonen
In de mist groeide het silhouet van het VOC-schip. Vanuit het kraaiennest werd kapitein Theebaard ingelicht. Hij gaf zijn mannen opdracht om de kanonnen in gereedheid te brengen, en liet zijn stuurman koers zetten richting de schaduw in de nevel. Lorre vroeg op zijn schouder om een theebiscuitje, en zijn glazen oog begon achter het zwarte lapje te draaien van plezier. Als het had gekund, had hij de termieten voelen feesten in zijn houten been. Eindelijk was het zover, eindelijk konden ze weer eens toeslaan. De zwarte vlag met het doodshoofd werd gehesen. Het andere schip kreeg steeds meer kleur en vorm. Op het commando van de kapitein werd het vuur geopend. Het verraste de bemanning van het andere schip. De mannen van kapitein Theebaard enterden het schip en zochten naar de kostbare lading. Teleurgesteld liet kapitein Theebaard koers zetten naar andere oorden, toen bleek dat het VOC-schip slechts koffiebonen aan boord had.
Uiteindelijk moet al die koffie er wel weer uit jaquote:
Het merendeel denk ik wel via die andere exit, maar toch...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet al die koffie er wel weer uit ja
Hey Luiquote:
Hij zei toch anaal?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Het merendeel denk ik wel via die andere exit, maar toch...
Een deel van de koffie, verlaat via een andere route mijn lichaam jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij zei toch anaal?
Of werk jij je koffie eruit door andere gaatjes?
Ik moet altijd poepen van koffiequote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:50 schreef MPG het volgende:
Een deel van de koffie, verlaat via een andere route mijn lichaam ja...
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moet altijd poepen van koffie![]()
Maar dat is dan weer iets anders, natuurlijk.
Jezusmina.quote:
Someren groet de KSCquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jezusmina.
Jawel. En het stinkt ook.
Succes!quote:
Ik maak het realistischerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:55 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mijn wereldbeeld,wat doe je?
Summere de Geksteeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ik ontken het.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jezusmina.
Jawel. En het stinkt ook.
Je doet maar.quote:
nou.. gek zijn ze hier wel. als je een hekel aa carnaval hebt moet je niet in dit dorp wonen rond deze tijdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Summere de Geksteeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nou.. gek zijn ze hier wel. als je een hekel aa carnaval hebt moet je niet in dit dorp wonenbeneden de rivieren komen rond deze tijd
Laaaaaaaaaaaaaaat ons in die waan, ja!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:01 schreef Barretje80 het volgende:
Barman zegt altijd dat ik bloemetjes poep
tuuuuuuurlijk schat![]()
Bloem zequote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:02 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga maar weer eens wat anders doen.
Waaronder poepen, trouwens![]()
Dat ik het weet, wil nog niet zeggen dat ik het WIL wetenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je doet maar.
Je weet dat het anders is.
En de tijd van jouw post
Bis Later STquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:02 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga maar weer eens wat anders doen.
Waaronder poepen, trouwens![]()
Bloemtjes poepen? Bloemetjes planten zul je bedoelenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:01 schreef Barretje80 het volgende:
tuuuuuuurlijk schat![]()
En laat me raden: wie bloemetjes wil poepen moet eerst zaad slikken zeker.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:01 schreef Barretje80 het volgende:
tuuuuuuurlijk schat![]()
Nee, dat moet je wel in het kontje planten natuurlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En laat me raden: wie bloemetjes wil poepen moet eerst zaad slikken zeker.![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En laat me raden: wie bloemetjes wil poepen moet eerst zaad slikken zeker.![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, dat moet je wel in het kontje planten natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ga maar krom staan danquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toepasselijke postquote:
Ik plant geen bloemetjes. Ik beer. Gewoon zoals het hoortquote:
Bij jou wordt geplant?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik plant geen bloemetjes. Ik beer. Gewoon zoals het hoort
Nee, wie zaait zal oogsten, dat is de gedachte, dat is het idee.quote:
Jij hoeft ze ook niet te plantenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik plant geen bloemetjes. Ik beer. Gewoon zoals het hoort
Ah als dat gebeurt heb je dat voor lief te nemen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, wie zaait zal oogsten, dat is de gedachte, dat is het idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |