quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nou.. gek zijn ze hier wel. als je een hekel aa carnaval hebt moet je niet in dit dorp wonenbeneden de rivieren komen rond deze tijd
Laaaaaaaaaaaaaaat ons in die waan, ja!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:01 schreef Barretje80 het volgende:
Barman zegt altijd dat ik bloemetjes poep
tuuuuuuurlijk schat![]()
Bloem zequote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:02 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga maar weer eens wat anders doen.
Waaronder poepen, trouwens![]()
Dat ik het weet, wil nog niet zeggen dat ik het WIL wetenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je doet maar.
Je weet dat het anders is.
En de tijd van jouw post
Bis Later STquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:02 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga maar weer eens wat anders doen.
Waaronder poepen, trouwens![]()
Bloemtjes poepen? Bloemetjes planten zul je bedoelenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:01 schreef Barretje80 het volgende:
tuuuuuuurlijk schat![]()
En laat me raden: wie bloemetjes wil poepen moet eerst zaad slikken zeker.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:01 schreef Barretje80 het volgende:
tuuuuuuurlijk schat![]()
Nee, dat moet je wel in het kontje planten natuurlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En laat me raden: wie bloemetjes wil poepen moet eerst zaad slikken zeker.![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En laat me raden: wie bloemetjes wil poepen moet eerst zaad slikken zeker.![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, dat moet je wel in het kontje planten natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ga maar krom staan danquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toepasselijke postquote:
Ik plant geen bloemetjes. Ik beer. Gewoon zoals het hoortquote:
Bij jou wordt geplant?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik plant geen bloemetjes. Ik beer. Gewoon zoals het hoort
Nee, wie zaait zal oogsten, dat is de gedachte, dat is het idee.quote:
Jij hoeft ze ook niet te plantenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik plant geen bloemetjes. Ik beer. Gewoon zoals het hoort
Ah als dat gebeurt heb je dat voor lief te nemen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, wie zaait zal oogsten, dat is de gedachte, dat is het idee.
Ik had me bij Marijke gemeld voor Iets 's middags met hapjes enzo. Dus een lijst voor de high tea komt nog van Marijke, neem ik aanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Deelnemers 12 maart:
Overnachting + eten:
MPG
DaMart
Trevland + 1
Suikertaartje
Lovelylady
Symphonic
MarijkeZwolle
Muck + 1
Extra bij het diner:
Solique
Koen66
Barretje80
Whiskers2009
Wok
High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:
ST
MarijkeZwolle
Marijke, zorg jij voor de rest van de lijst? Of heb ik alles?
Menu diner aankomstdag:
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
Ah, ik eet friet. Scheelt je vandaag dus een uur of wat pannenkoeken bakkenquote:
Bak zequote:
Woah ik had niet eens vakantiequote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Holadio beste mensen, ik heb geconstanteerd dat mijn vakantie bijna voorbij is, en ik wil een motie van afkeuring indienen.
Wie is er voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |