dat is het altijdquote:
quote:
Geen idee, ik doe het nooit met mannen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
sommige manne zijn ook dooie waterplanten hoor![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe het nooit met mannen.
Dat zeg je nu. Wacht maar af...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga echt niet elke week met iemand anders...
laat maar
Dat is niet hoe ik het nu zie in ieder geval, die klasgenootmensen die dat wel doen vind ik nogal sletterigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat zeg je nu. Wacht maar af...
Als ze alleen maar wacht, komt er natuurlijk nooit wat vanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat zeg je nu. Wacht maar af...
sletjesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is niet hoe ik het nu zie in ieder geval, die klasgenootmensen die dat wel doen vind ik nogal sletterig![]()
Dat ben ik ook niet van planquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ze alleen maar wacht, komt er natuurlijk nooit wat van...
nee hoorquote:
Je bent nog jong en onschuldig, tien jaar verder kun je er wel heel anders overdenken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is niet hoe ik het nu zie in ieder geval, die klasgenootmensen die dat wel doen vind ik nogal sletterig![]()
Over tien jaar pas...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Je bent nog jong en onschuldig, tien jaar verder kun je er wel heel anders overdenken.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Over tien jaar pas...
Dat haal ik niet![]()
![]()
![]()
Geef d'r nog max 4 jaarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Je bent nog jong en onschuldig, tien jaar verder kun je er wel heel anders overdenken.
Ik zet mijn centen op 2jaarquote:
Dat dacht ik wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Over tien jaar pas...
Dat haal ik niet![]()
![]()
![]()
ik ook al 4 dagen nog geen seconde gespeeldquote:
Niks papa-modus, zo denk ik er ook overquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel.
[papa-modus]Als je het maar wel doet met iemand waar je het ook echt mee wilt en op het moment dat jij er ook klaar voor bent.[/papa-modus]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |