En hoe kom jij er aan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn bronnenEn dat zal voor hem dan ook wel kloppen
oeh ik heb nog wel een leuk neefjequote:
Oja? Ik heb anders wel een paar foto's gezien...quote:
Die heb je dan waarschijnlijk zelf stiekem genomenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Oja? Ik heb anders wel een paar foto's gezien...
No thanksquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
oeh ik heb nog wel een leuk neefje
Ik houd het op halfbraafquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik was ook heel lang braaf.
zei ik waarvoor?quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die heb je dan waarschijnlijk zelf stiekem genomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Net als met cassave-kroepoek. Die van de Conimex verneem je amper. Die van de Aldi en de Lidl daarintegen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:25 schreef PeZu het volgende:
zogenaamd pittig eten dat niet pittig is
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bah zo'n Poolse sletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
dan ben jij slecht in radenquote:
En daar heb je helemaal gelijk inquote:
Nouja, ik ben niet Pools en geen sletquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
En daar heb je helemaal gelijk in
goed geraden van me hehquote:
Nee, daar heb je nog meer gelijk in.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouja, ik ben niet Pools en geen slet
Flaaaaauweeeertquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, daar heb je nog meer gelijk in.
Mopje flauw mopje
Geen idee waar ze zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:28 schreef PeZu het volgende:
waar is de rest btw?
of is het kleuterspeeluurtje?
Rest is zeker grote mensen dingen aan het doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:28 schreef PeZu het volgende:
waar is de rest btw?
ik weet het ik ben totally awesom, greatest of allquote:
Denk hetquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:28 schreef PeZu het volgende:
waar is de rest btw?
Nounou, dat is ook niet braafquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Rest is zeker grote mensen dingen aan het doen
ja echt zwaar pro serieus echt en serieus pro ja echt geweldig en proquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet het ik ben totally awesom, greatest of all
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |