Lukt welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Maar dat weet je nu al?Wacht eerst maar eens af of je iemand tegen komt die leuk genoeg is.
Goed zo. En vriendjes die dat niet respecteren moet je gewoon dumpen. Je eerste keer zou een feestje moeten zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niks papa-modus, zo denk ik er ook over
Misschien is ze die al tegengekomen en laat ze het arme jong nu 2 jaar blauwe ballen kwekenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Maar dat weet je nu al?Wacht eerst maar eens af of je iemand tegen komt die leuk genoeg is.
Uhm over welke eerste keer gaat het?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:55 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Goed zo. En vriendjes die dat niet respecteren moet je gewoon dumpen. Je eerste keer zou een feestje moeten zijn.
Ja, dat zou kunnen, maar dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien is ze die al tegengekomen en laat ze het arme jong nu 2 jaar blauwe ballen kweken...
DE eerste keer natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhm over welke eerste keer gaat het?
Daar heb je "nee" gepost?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk eens in de fipo van deze of de lapo van de vorige KSC.
He bah niet op een feestjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
DE eerste keer natuurlijk.
onzin, ze moet ghewoon der benen weid doen als der vriendje geil isquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel.
[papa-modus]Als je het maar wel doet met iemand waar je het ook echt mee wilt en op het moment dat jij er ook klaar voor bent.[/papa-modus]
Jij houdt echt van sletjesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
onzin, ze moet ghewoon der benen weid doen als der vriendje geil is
Sletjesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij moet nog heeeeeel wat lerenquote:
Nee, ik zei: dat moet een feest zijn. Als in: de belevenis moet leuk zijn.quote:
Je moet ergens op klikken. Ik snap er ook niet zo veel van anders had ik het uitgespeeldquote:
Oooooohwquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:59 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, ik zei: dat moet een feest zijn. Als in: de belevenis moet leuk zijn.
Nee!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:59 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Je moet ergens op klikken. Ik snap er ook niet zo veel van anders had ik het uitgespeeld
Okeequote:
Weer eenschquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:59 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee!Ze moet alleen haar benen weid doen als ze zelf geil is en er vooral aan toe is.
egoistische vrouwenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:59 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee!Ze moet alleen haar benen weid doen als ze zelf geil is en er vooral aan toe is.
Ik hoop het voor je.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
OooooohwOh dat zal wel lukken
![]()
![]()
Maar jongens zijn altijd geil, dus ook als ik het dan een keer benquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
egoistische vrouwen![]()
met zo'n instelling red je het dus nooit
De eerste keer moet dat.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
egoistische vrouwen![]()
met zo'n instelling red je het dus nooit
Eensquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar jongens zijn altijd geil, dus ook als ik het dan een keer ben![]()
wat >.>quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar jongens zijn altijd geil, dus ook als ik het dan een keer ben![]()
Het is wel zo, geef maar toequote:
X.Xquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is wel zo, geef maar toe
Je snapt niet dat ik dat ook ooit ben? Of wat is het probleem?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
X.X
ik bedoel meer wat bedoel je nu met die zin daarna o.0
DTA ER GEEN REET VAN KLOPT., WAT BEDOEL JE NU PRECIES EN WAAROM POST JE DAT ALS JE ME QUOTE?!!?!?!?!?!!?!?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je snapt niet dat ik dat ook ooit ben? Of wat is het probleem?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je snapt niet dat ik dat ook ooit ben? Of wat is het probleem?
Ik begrijp de zin prima dus dat zal echt aan jou liggen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
DTA ER GEEN REET VAN KLOPT., WAT BEDOEL JE NU PRECIES EN WAAROM POST JE DAT ALS JE ME QUOTE?!!?!?!?!?!!?!?
we leven in 2011 hoorquote:
gelukkig vroeg ik het jouquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik begrijp de zin prima dus dat zal echt aan jou liggen.
Ze is verdomme 14. !!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
we leven in 2011 hoor![]()
![]()
![]()
jaren 50 denkwijze
ja? jij denkt dat ze dan nog geen seks hebben?quote:
Kan ik ook niks aan doenquote:
Uhm dat nog nét nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja? jij denkt dat ze dan nog geen seks hebben?![]()
![]()
![]()
well aint that cute
zat anderen wel hoorquote:
Jaja, ik weet ook wel dat ze tegenwoordig al op hun 12e uit elkaar getrokken worden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja? jij denkt dat ze dan nog geen seks hebben?![]()
![]()
![]()
well aint that cute
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |