Whut? Why?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:14 schreef m.k het volgende:
had net een reünie van mijn oude klas![]()
het leukste was het heen en weer lopen tussen het station en restaurant
saaie simpele luiquote:
Lagere school, middelbaar of daarna?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:14 schreef m.k het volgende:
had net een reünie van mijn oude klas![]()
het leukste was het heen en weer lopen tussen het station en restaurant
Mooie muziek hoor, van Chris Isaak... maar wel slaapverwekkend.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:16 schreef Mores het volgende:
[..]
Even wat muziek dan, tegen de stilte...
middelbaarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:17 schreef Mores het volgende:
[..]
Lagere school, middelbaar of daarna?
Die mensen hoef ik ook nooit meer te zien, reunies kunnen mij gestolen worden, de hele avond sta je de zelfde vragen te beantwoorden, hoe gaat het? wat doe je nou?quote:
goed, niks, klaarquote:
Reunie van de peuterspeelzaal wel dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:21 schreef Maitje het volgende:
Middelbaar zou ik denk ik ook niet naar toe gaan
Ik zou niet meer weten wie het warenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:25 schreef Mores het volgende:
[..]
Reunie van de peuterspeelzaal wel dan?
Je hebt een oude klasgenoot in zijn hol genomen, terwijl je stiekem toch hetero bent?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:35 schreef Thaboel het volgende:
November een reunie van de basisschool gehad was wel leuk. Had de meeste 5jaar niet gezien ofzo. Teveel gedronken en dingen gebeurt waar we niet trots op zijnmaar ach wel flink gelachen
Dat worden we allemaal, iig nog nooit gehoord dat we er jonger op wordenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:41 schreef Sine_Pari het volgende:
Noch nooit een reunie van school gehad, en als ik nu een van de basisschool zou hebben zou ik geen mens meer kennen is alweer meer dan 30 jaar geleden.
Shit ik word oud
Haha en zo worden allerlei geruchten de wereld in geholpenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:27 schreef Mores het volgende:
Slaapze en groetjes aan Royyy en Cobra
Bah, dat vind ik dus ranzig bier, voor mij ajb geen Grolsch, ik heb in Enschede ooit vlakbij die brouwerij gewoont, Loudonlaan ergens in de buurt, ook FC Twente oefende daar, en ik heb daar allemaal geen goede gevoelens bij.quote:
nope sorry, maar wel lekker iddquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:56 schreef Sine_Pari het volgende:
Heb je geen Warsteiner of Bitburger?
het is inderdaad niet geweldig, ik zal het ook niet meer kopen. maar het heeft wel allemaal prijzen gekregen dus ik wou het even proberenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:57 schreef Mores het volgende:
[..]
Bah, dat vind ik dus ranzig bier, voor mij ajb geen Grolsch, ik heb in Enschede ooit vlakbij die brouwerij gewoont, Loudonlaan ergens in de buurt, ook FC Twente oefende daar, en ik heb daar allemaal geen goede gevoelens bij.
Nou aan jou de eer om dit kutlandje op de R&R kaart te zettenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:56 schreef Sine_Pari het volgende:
Denk dat hij enkel maar bij een handje vol mensen bekend is.
Zou niet weten waarom.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:59 schreef Mores het volgende:
[..]
Nou aan jou de eer om dit kutlandje op de R&R kaart te zetten
Geef mij maar echt bier Brand bijvoorbeeld, dat is bier dat je moet leren drinkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:59 schreef m.k het volgende:
[..]
het is inderdaad niet geweldig, ik zal het ook niet meer kopen. maar het heeft wel allemaal prijzen gekregen dus ik wou het even proberen
nah er is wel een relatie gesneuveld maar niet door moiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:47 schreef Mores het volgende:
[..]
Je hebt een oude klasgenoot in zijn hol genomen, terwijl je stiekem toch hetero bent?![]()
Shame on you!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
nah er is wel een relatie gesneuveld maar niet door moialleen wat fietsen gesneuveld en een kampvuurtje waar de brandweer voor kwam
autobanden branden leuk
gastquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
nah er is wel een relatie gesneuveld maar niet door moialleen wat fietsen gesneuveld en een kampvuurtje waar de brandweer voor kwam
autobanden branden leuk
kijk, goed volk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:04 schreef Mores het volgende:
[..]
Geef mij maar echt bier Brand bijvoorbeeld, dat is bier dat je moet leren drinken
Ja.quote:
welke is dat?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 08:57 schreef Cobra4 het volgende:
Werkt de IK 2-17 trouwens ook bij kinderen?
Nee. Veel te moeilijk. Gewoon een simpel bevel geven. Wordt het opgevolgd = beloning. Wordt het niet opgevolgd = straf.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 08:57 schreef Cobra4 het volgende:
even opgezocht. En het werkt waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 08:57 schreef Cobra4 het volgende:
OTVOEM.... uh je zou het kunne proberen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 08:57 schreef Cobra4 het volgende:
Begrijp ik maar de vragen waren niet echt moeilijk of lang leek mij.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Sorry dat ik niet reageerde, maar ik heb nu werk, en dus een leven
Werk is onregelmatig, en al;s ik thuis ben soms ff geen zin om te internetten maar gewoon mijn ding te doen.
Opvallend dat zo op ft Bragg NL tv hebben of kunnen ontvangen.... Ik dacht dat de US forces hun eigen satellieten en netwerk hadden..waarmee men alleen Amerikaanse zenders kunnen ontvangen...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:49 schreef Sine_Pari het volgende:
Zag vandaag op het journaal dat het parkeren ook lekker duur geworden is. Ben ik toch wel blij dat ik hier woon
Jij kan ook nooit s een dag zonder iemand te fucken hea?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:20 schreef rubje het volgende:
[..]
Begrijp ik maar de vragen waren niet echt moeilijk of lang leek mij.IIg zie ik je antwoord graag tegemoet.
[..]
Opvallend dat zo op ft Bragg NL tv hebben of kunnen ontvangen.... Ik dacht dat de US forces hun eigen satellieten en netwerk hadden..waarmee men alleen Amerikaanse zenders kunnen ontvangen...
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:25 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Jij kan ook nooit s een dag zonder iemand te fucken hea?
dit is fok! deal with it daarbij weet ik niet of hij het online heeft gezien of via de normale tv.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:25 schreef Vinz0r het volgende:
Jij kan ook nooit s een dag zonder iemand te fucken hea?
Ookal is t fok!, je bent gewoon een irritant pest ventje die niks anders doet dan trollen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:52 schreef rubje het volgende:
[..]
dit is fok! deal with it daarbij weet ik niet of hij het online heeft gezien of via de normale tv.In geval van dat laatste was mijn opmerking daarop gericht.
![]()
Daarbij is het adagium dat militairen toch geharde jongens zijn die wel tegen een stootje kunnen of onderschrijf je met je opmerking nou net het tegenovergestelde?![]()
ah..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:58 schreef Vinz0r het volgende:
Sorry ik heb betere dingen te doen
Vraag me trouwens echt af hoe jouw leven/familie eruit ziet.
Denk dat toen je geboren bent je ouders niet genoeg kracht hadden om je op te tillen waardoor je met je kop op de grond bent gedonderd.
Hoop dat t waar is, zou namelijk een hoop verklaren.
Welke huisregels?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:01 schreef rubje het volgende:
[..]
ah..toch nog een reactie...
zoals verwacht kon je het niet laten...
![]()
blij dat jij zegt en vind, liever jij dan iemand met zijn volle verstand
@m.k: lees de fokhuisregels eens goed door.. Vragen om ban is er zelf 1 krijgen.![]()
quote:[ afbeelding ] Wat moet je vooral wel doen!
• Discussie voeren op een volwassen manier. Geen beledigingen, ongefundeerde beschuldigingen of onzin uitkramen.
oeeeeehhquote:
Geen last van, zit toch de hele dag binnen.. onnuttige school zeikquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:26 schreef Maitje het volgende:
Wat een schijt weer is het trouwens zeg ...
Wat moet je maken dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:30 schreef Royyy het volgende:
[..]
Geen last van, zit toch de hele dag binnen.. onnuttige school zeik
Jij blijquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:33 schreef ErwinRommel het volgende:
Op het werk wat extra uren moeten maken omdat er eentje niet kwam opdagen ghegheghe
Academic paper (zo'n ding waarbij je in slaap valt als je 2 regels hebt gelezen), over een onderwerp dat iets te maken moet hebben met 'Trust and trustworthiness in economic interactions'quote:
Vaste baan nu?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:33 schreef ErwinRommel het volgende:
Op het werk wat extra uren moeten maken omdat er eentje niet kwam opdagen ghegheghe
Altijd beter dan een herbarium makenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:34 schreef Royyy het volgende:
[..]
Academic paper (zo'n ding waarbij je in slaap valt als je 2 regels hebt gelezen), over een onderwerp dat iets te maken moet hebben met 'Trust and thrustworthiness in economic interactions'Ik haat dat soort opdrachten echt.
International Businessquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:35 schreef Maitje het volgende:
[..]
Altijd beter dan een herbarium maken![]()
Nee, ff serieus, wat voor opleiding doe je dan?
Saaiquote:
Tja, moet iets hequote:
Zekersquote:
Niet vast, nog steeds via Randstad, maar gelukkig wel voor langere rtijd nu dan die geplande 3 wekenquote:
Ja idd, je moet ietsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:47 schreef Royyy het volgende:
[..]
Tja, moet iets heEn er is eigenlijk geen enkele WO of HBO opleiding die me enorm interessant lijkt, en waar ik graag verder mee zou willen later. Hiermee heb ik in elk geval redelijk wat opties. En wat leuke dingetjes zoals een semester verplicht in het buitenland studeren en stage in het buitenland.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zekers
Geld is geld, en dan ben ik niet te vies extra te werken
Zou stage doen in Europa, hoef je niet te vliegen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:49 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja idd, je moet iets.
Stage in het buitenland
Buitenland kan ook idd Engeland zijn ofzoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:02 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Zou stage doen in Europa, hoef je niet te vliegen.
Kan je ook met de auto doen (tunnelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:09 schreef Maitje het volgende:
[..]
Buitenland kan ook idd Engeland zijn ofzo
Neee.. dan wil ik wel met de boot..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:15 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Kan je ook met de auto doen (tunnel)
Dan is de boot toch fijner, als je met de auto gaat.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:15 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Kan je ook met de auto doen (tunnel)
Staat toch duidelijk dat t op een volwassen manier moet, zie ik hem eigenlijk ook niet doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:39 schreef Royyy het volgende:
[..]
Pas op he, dadelijk komt rubje dreigen met huisregels
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:54 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Staat toch duidelijk dat t op een volwassen manier moet, zie ik hem eigenlijk ook niet doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:56 schreef gerco94 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat was een snelle editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond één duiveltje al wat weinig...
ninjaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:57 schreef Royyy het volgende:
[..]
Dat was een snelle editIk vond één duiveltje al wat weinig...
want?quote:
Buren............ben hier weer sinds 3 weken voor 2 nachtemn Breda in mijn Studio. Zitten nieuwe buren naast mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervelend voor hen ja, als ik hen eens ga "aanspreken".quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:06 schreef Royyy het volgende:
Ik ben onder zware druk gezet, heb geen enkele andere mogelijkheid meer dan het toe te geven..
---->SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!!
Er was eens....
Naa, Erwin, handel verstandig jongenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vervelend voor hen ja, als ik hen eens ga "aanspreken".
Daarstraks met benedenbuur afgesproken dat gelijk de politie gebeld gaat worden als ze weer hommelles maken. Gek genoeg hadden die andere bewoners de huurbaas niet eens gebeld. Gaan ze doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:08 schreef Maitje het volgende:
[..]
Naa, Erwin, handel verstandig jongen.
Oke, dat is een beginquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarstraks met benedenbuur afgesproken dat gelijk de politie gebeld gaat worden als ze weer hommelles maken. Gek genoeg hadden die andere bewoners de huurbaas niet eens gebeld. Gaan ze doen
Nooit laten intimideren, nooitquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:10 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oke, dat is een begin.
Tokkies, ik vertrouw die lui gewoon nooit. Hebben wij ook gehad als buren.. Mijn ouders zijn daar toen wat te "laf" mee omgegaan, we zijn er zelfs toen bijna door verhuisd! Achterlijk gedoe natuurlijk.
Ow zeker niet!! Daar heb ik wel van geleerdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nooit laten intimideren, nooit
Bij de Appie Happie?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:12 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ow zeker niet!! Daar heb ik wel van geleerd
Ook, maar ook gewoon met uitgaan enzo. Ach, als je ouder wordt leer je het vanzelfquote:
LOLquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:14 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ook, maar ook gewoon met uitgaan enzo. Ach, als je ouder wordt leer je het vanzelf
Oewh oke!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
LOL
Vraag Lotusss maar ff naar mijn temperament
Omdat ik een heel groot ontzag heb voor die man. Groot strateeg, iemand die de vijand ook met respect behandelde.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:18 schreef Maitje het volgende:
[..]
Trouwens Erwin,
Ik zat gister (of wast eerder gister??) iets over de 2e wereldoorlog te kijken op NGC en daar hadden ze het over een gast die Erwin Rommel heeft.
Wat is de link tussen jou en die man?
Nee, gister (of eerder gister) voor het eerst.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:19 schreef Royyy het volgende:
Jij hebt nooit van Erwin Rommel gehoord?
Oke, ja was het al aan het lezen...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat ik een heel groot ontzag heb voor die man. Groot strateeg, iemand die de vijand ook met respect behandelde.
Lees maar:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Erwin_Rommel
Jij hebt een paar pakken C4 gekocht, 3 palets munitie 7,62, 1 krat AT-4's?quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij hebt een paar pakken C4 gekocht, 3 palets munitie 7,62, 1 krat AT-4's?
Dat moet ook weer eens, gelukkig gaat het via die digitale weg een stuk sneller.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:47 schreef hoogvlieger het volgende:
zeau, ff mn belastingaangifte doen. Kijke hoeveel ik terug krijg
raspatatquote:
Eten is al onderwegquote:
Gatver, van dat smerige tuig dat altijd en overal gelijk denkt te hebben en met niemand rekening houden...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Buren............ben hier weer sinds 3 weken voor 2 nachtemn Breda in mijn Studio. Zitten nieuwe buren naast mij.
Vroeg daarstraks de onderbuuf of er nog bijzonderheden waren, en kwam ze op de proppen dat de nieuwe gasten regelrechte tokkies zijn. Met een hond.
Heb haar verzekerd dat ik ga ingrijpen als het té gek gaat worden.
Scheen al 3 weken aan de hand te zijn. Bovenbuuf durft zelfs niet eens meer haar woning uit te gaan omdat dat pokdalige tokkievolk van 21 jaar haar intimideerd.
Geen drukte, mocht hij de vaudt ingaan, ik pak hem. Legitiemquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:12 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Gatver, van dat smerige tuig dat altijd en overal gelijk denkt te hebben en met niemand rekening houden...
Nee, pizza gegeten!quote:
Al enkele keren gedaan vandaagquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Al enkele keren gedaan vandaag
Maar als je met Lotusss de oorlog moet winnen.....pfffff.......zucht.....
Ik heb Skype Clanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:17 schreef Clan het volgende:
[..]
Je hebt geen Skype? Hoef je namelijk niets te tikken en kan je oneindig praten.
Ik zie je op offline staan. Ik geef gewoon antwoord, maar je zegt niks terug! Jij negeert mij gewoonquote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zie je op offline staan. Ik geef gewoon antwoord, maar je zegt niks terug! Jij negeert mij gewoon![]()
je liegt!!!!!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zie je op offline staan. Ik geef gewoon antwoord, maar je zegt niks terug! Jij negeert mij gewoon![]()
Yeah rightquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Lotusss heeft haar instellingen dusdanig verziekt dat zij er problemen mee heeft. Niet ik
Heb je net weer een bericht verstuurd, lees je het nu?quote:
Ja ik heb zelfs gereageerdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb je net weer een bericht verstuurd, lees je het nu?
Ik sta gvd al sinds ik thuis ben van werk op "available"quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja ik heb zelfs gereageerd
Maar jij antwoordt niet he....
Typisch geval van een Communication breakdownquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Skype is echt handig, vaak toen mijn oudste zoon in China zat vaak in gebruik gehadquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb Skype Clan
Maar als je gratis wil lullen moet de andere ook wel Skype aan hebben staan.
Zit nu met je te chatten via Skype.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik sta gvd al sinds ik thuis ben van werk op "available"
pffff, doe gewoon ff via MSN schat!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zit nu met je te chatten via Skype.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
pffff, doe gewoon ff via MSN schat!
Ik zit op MSN, reageer daar dan gewoon ff.
Ik wil gvd niet via Skype chatten. Gewoon via oude kanaal. Klaar. Word er gallisch van met dit gedoe!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:29 schreef Lotusss het volgende:
Of zet je skype-status op invisible... dat kan ook.
Dan heb ik geen MSN of Skype meer nodig voor communicatie. Maar Lotusss is weer ff bijdehand nu.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:30 schreef Royyy het volgende:
ER, je weet toch dat zodra jullie samenwonen, dit soort problemen zich ook in real-life gaan voordoen he?
Pffff... jij hebt mij in je blocklist gezet?!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan heb ik geen MSN of Skype meer nodig voor communicatie. Maar Lotusss is weer ff bijdehand nu.
Nee, geen idee hoe het kan whehehehequote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Pffff... jij hebt mij in je blocklist gezet?!
FILMEN!!!!!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, geen idee hoe het kan whehehehe
Nu weer de naaste buur ff aanspreken op zijn gedrag. Doen niet open, maar ik sta paraat!
Mark staat z'n mannetje wel hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:54 schreef Clan het volgende:
Ik zou maar een beetje oppassen met zo'n mensen, ER, ik ken ook verhalen waar uiteindelijk dat soort mensen aan het lange eind trokken.
Ik pas ook wel op hoor, ik ga mij aan de wet houden. Maar attendeer die gast wel op de overlast die hij veroorzaakt. En ik attendeer hem op mijn manier. Twee vrouwelijke bewoners hebben zelfs angst voor die gast. Dat kan en mag niet de bedoeling zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:54 schreef Clan het volgende:
Ik zou maar een beetje oppassen met zo'n mensen, ER, ik ken ook verhalen waar uiteindelijk dat soort mensen aan het lange eind trokken.
Dan nog, gemeentes en woningbouw vereninginegen kunnen meestal weinig uithalen tegen dit soort mensen, en de politie treed niet altijd op in dit soort zaken, pas als ze zelf iets constateren kunnen ze alleen een waarschuwing geven, en kijken die mensen jou, of je buurvrouw erop aan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik pas ook wel op hoor, ik ga mij aan de wet houden. Maar attendeer die gast wel op de overlast die hij veroorzaakt. En ik attendeer hem op mijn manier. Twee vrouwelijke bewoners hebben zelfs angst voor die gast. Dat kan en mag niet de bedoeling zijn.
Particuliere huurquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:06 schreef Clan het volgende:
[..]
Dan nog, gemeentes en woningbouw vereninginegen kunnen meestal weinig uithalen tegen dit soort mensen, en de politie treed niet altijd op in dit soort zaken, pas als ze zelf iets constateren kunnen ze alleen een waarschuwing geven, en kijken die mensen jou, of je buurvrouw erop aan.
Mores, ik blijf dit een mooi, heel mooie nummer vinden:quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:28 schreef ErwinRommel het volgende:
@ Mores, jij, en ik, en andren hebben dingen gezien, en meegemaakt.....wellicht té veel, maar het sterkt ons, sterkt ons in wie we zijn!
idd, fantastische uitvoering door hemquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mores, ik blijf dit een mooi, heel mooie nummer vinden:
Die ken ik wel, maar is niet bepaald mijn soortvan muziekquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:44 schreef Mores het volgende:
Even aan het indrinken alvorens te gaan stappen, maakt het toch een stuk goedkoper;
Ken jij deze nog ER, uit 1994
Meer eighties?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die ken ik wel, maar is niet bepaald mijn soortvan muziek
Helaas ja schat, maar het moet maar ff. Snel weer bij elkaar, where we can embrace eachother!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:52 schreef Lotusss het volgende:
Heerlijk in mijn bedje
Helaas zonder ER
Dat heet dan een contradictiequote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:52 schreef Lotusss het volgende:
Heerlijk in mijn bedje
Helaas zonder ER
Je Pa zal deze wel kennenquote:
Nee. Bedje is heerlijk en blijft heerlijk, met of zonder ER.quote:
Die ken ik wel, maar ik zat met de artillerie op de Lüneburgerheide in Duitsland, ten zuiden van Hamburgquote:
Speciaal voor mijn liefie, mijn heerlijke schatje!!!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee. Bedje is heerlijk en blijft heerlijk, met of zonder ER.
Met ER is leuker dan zonder ER. Twee verschillende dingen. Logic my friend. Mathematics FTW!!!
STERF.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Speciaal voor mijn liefie, mijn heerlijke schatje!!!!
Wat een kutlied is dat zeg, doe mij maar iets minder discoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Speciaal voor mijn liefie, mijn heerlijke schatje!!!!
Ach,quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:01 schreef Mores het volgende:
[..]
Wat een kutlied is dat zeg, doe mij maar iets minder disco
Deze MOET je kennenquote:
Die ken ik zeker, maar ik ken praktisch alle marsen, iig ik heb ze allemaal wel eens gehoort.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Deze MOET je kennen
De beste mars ooit!!!
Heb ergens nog een CD liggen met alle defilé marsen van de KLquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:11 schreef Clan het volgende:
[..]
Die ken ik zeker, maar ik ken praktisch alle marsen, iig ik heb ze allemaal wel eens gehoort.
Ik hoop niet dat je ze nu allemaal gaat postenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb ergens nog een CD liggen met alle defilé marsen van de KL
Ik dacht dat jij al zat te maffen, hahaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:15 schreef Lotusss het volgende:
Deze mod en nukubu gaat slapen...
Truste iedereen!
hahahahaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:13 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je ze nu allemaal gaat posten
zekerquote:
Mooi ook hoe die afgevuurd worden. Ik had er een filmpje van, maar die is helaas foetsie.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:39 schreef Clan het volgende:
@ER
Ik schoot met M114 155mm;
Foto op de van Essen in Ede
[ afbeelding ]
Foto op Schietkamp 't Harde
[ afbeelding ]
Hier in actie, toen ze al meer dan 20 jaar niet meer gebruikt werden;
Zat filmpjes van te vinden op internet, maar wat pas echt mooi was, was als je 's nachts stond te vuren, dan zag je die lichtflitsen achter de granaat en wanneer die doel trof, dat was pas mooi.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi ook hoe die afgevuurd worden. Ik had er een filmpje van, maar die is helaas foetsie.
Daar moet je zeker niet achter staan want dan ben je doodquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:46 schreef m.k het volgende:
wat een ziekelijke terugslag hebben die howitzers toch
Doe mij maar dit soort Duitse muziek;quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Clan, ik moet het nu ff met dit doen......
Baas boven baas mbt Duitse muziekquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:53 schreef Mores het volgende:
[..]
Doe mij maar dit soort Duitse muziek;
Death en vooral black metal ben ik weer niet zo'n fan van het mag hard zijn, maar het moet wel herkenbaar blijven, en hierbij kan ik de bands of de nummers geeneens uit elkaar houdenquote:
Ik heb nog de eerste versie van de cd, waar deze achter Momma staat, terwijl ik momma gotta die tonight toch iets heftiger vind..quote:
los van het verhaal er achter ga je er wel verdomde hard van fietsenquote:Op zondag 27 februari 2011 00:14 schreef Mores het volgende:
Ik weet niet of iemand zich die kannibaal uit Duitsland herinnert, mar dit nummer gaat over die ziekelije actie van hem met die vent die hij uitnodigde, via internet, om op te eten...
Haha, ik zet dit soort muziek ook altijd op als ik ga fietsen, ga je toch even iets snellerquote:Op zondag 27 februari 2011 00:21 schreef m.k het volgende:
[..]
los van het verhaal er achter ga je er wel verdomde hard van fietsen
CD had ik, nu niet meer. Maar je hebt gelijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:21 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik heb nog de eerste versie van de cd, waar deze achter Momma staat, terwijl ik momma gotta die tonight toch iets heftiger vind..
and i put her on fire, burn mama, burn mama, burn bitch, burn bitch, burn, hahaha
Ik ga de stad in, welterusten aan de slapers en een verse zondagochtend gewenst, ik sluit met dit pareltje af...quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:14 schreef Mores het volgende:
Ik weet niet of iemand zich die kannibaal uit Duitsland herinnert, mar dit nummer gaat over die ziekelije actie van hem met die vent die hij uitnodigde, via internet, om op te eten...
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:21 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, gister (of eerder gister) voor het eerst.
Mooi even de loop smerenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:39 schreef Clan het volgende:
@ER
Ik schoot met M114 155mm;
Foto op de van Essen in Ede
[ afbeelding ]
Foto op Schietkamp 't Harde
[ afbeelding ]
Hier in actie, toen ze al meer dan 20 jaar niet meer gebruikt werden;
het kan ook energie drink zijn geloof ikquote:Op zondag 27 februari 2011 14:41 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
lol dacht eerst dat NJ Cola was, maar is dus koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |