FILMEN!!!!!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, geen idee hoe het kan whehehehe
Nu weer de naaste buur ff aanspreken op zijn gedrag. Doen niet open, maar ik sta paraat!
Mark staat z'n mannetje wel hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:54 schreef Clan het volgende:
Ik zou maar een beetje oppassen met zo'n mensen, ER, ik ken ook verhalen waar uiteindelijk dat soort mensen aan het lange eind trokken.
Ik pas ook wel op hoor, ik ga mij aan de wet houden. Maar attendeer die gast wel op de overlast die hij veroorzaakt. En ik attendeer hem op mijn manier. Twee vrouwelijke bewoners hebben zelfs angst voor die gast. Dat kan en mag niet de bedoeling zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:54 schreef Clan het volgende:
Ik zou maar een beetje oppassen met zo'n mensen, ER, ik ken ook verhalen waar uiteindelijk dat soort mensen aan het lange eind trokken.
Dan nog, gemeentes en woningbouw vereninginegen kunnen meestal weinig uithalen tegen dit soort mensen, en de politie treed niet altijd op in dit soort zaken, pas als ze zelf iets constateren kunnen ze alleen een waarschuwing geven, en kijken die mensen jou, of je buurvrouw erop aan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik pas ook wel op hoor, ik ga mij aan de wet houden. Maar attendeer die gast wel op de overlast die hij veroorzaakt. En ik attendeer hem op mijn manier. Twee vrouwelijke bewoners hebben zelfs angst voor die gast. Dat kan en mag niet de bedoeling zijn.
Particuliere huurquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:06 schreef Clan het volgende:
[..]
Dan nog, gemeentes en woningbouw vereninginegen kunnen meestal weinig uithalen tegen dit soort mensen, en de politie treed niet altijd op in dit soort zaken, pas als ze zelf iets constateren kunnen ze alleen een waarschuwing geven, en kijken die mensen jou, of je buurvrouw erop aan.
Mores, ik blijf dit een mooi, heel mooie nummer vinden:quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:28 schreef ErwinRommel het volgende:
@ Mores, jij, en ik, en andren hebben dingen gezien, en meegemaakt.....wellicht té veel, maar het sterkt ons, sterkt ons in wie we zijn!
idd, fantastische uitvoering door hemquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mores, ik blijf dit een mooi, heel mooie nummer vinden:
Die ken ik wel, maar is niet bepaald mijn soortvan muziekquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:44 schreef Mores het volgende:
Even aan het indrinken alvorens te gaan stappen, maakt het toch een stuk goedkoper;
Ken jij deze nog ER, uit 1994
Meer eighties?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die ken ik wel, maar is niet bepaald mijn soortvan muziek
Helaas ja schat, maar het moet maar ff. Snel weer bij elkaar, where we can embrace eachother!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:52 schreef Lotusss het volgende:
Heerlijk in mijn bedje
Helaas zonder ER
Dat heet dan een contradictiequote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:52 schreef Lotusss het volgende:
Heerlijk in mijn bedje
Helaas zonder ER
Je Pa zal deze wel kennenquote:
Nee. Bedje is heerlijk en blijft heerlijk, met of zonder ER.quote:
Die ken ik wel, maar ik zat met de artillerie op de Lüneburgerheide in Duitsland, ten zuiden van Hamburgquote:
Speciaal voor mijn liefie, mijn heerlijke schatje!!!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee. Bedje is heerlijk en blijft heerlijk, met of zonder ER.
Met ER is leuker dan zonder ER. Twee verschillende dingen. Logic my friend. Mathematics FTW!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |