Dat moet ook weer eens, gelukkig gaat het via die digitale weg een stuk sneller.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:47 schreef hoogvlieger het volgende:
zeau, ff mn belastingaangifte doen. Kijke hoeveel ik terug krijg
raspatatquote:
Eten is al onderwegquote:
Gatver, van dat smerige tuig dat altijd en overal gelijk denkt te hebben en met niemand rekening houden...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Buren............ben hier weer sinds 3 weken voor 2 nachtemn Breda in mijn Studio. Zitten nieuwe buren naast mij.
Vroeg daarstraks de onderbuuf of er nog bijzonderheden waren, en kwam ze op de proppen dat de nieuwe gasten regelrechte tokkies zijn. Met een hond.
Heb haar verzekerd dat ik ga ingrijpen als het té gek gaat worden.
Scheen al 3 weken aan de hand te zijn. Bovenbuuf durft zelfs niet eens meer haar woning uit te gaan omdat dat pokdalige tokkievolk van 21 jaar haar intimideerd.
Geen drukte, mocht hij de vaudt ingaan, ik pak hem. Legitiemquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:12 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Gatver, van dat smerige tuig dat altijd en overal gelijk denkt te hebben en met niemand rekening houden...
Nee, pizza gegeten!quote:
Al enkele keren gedaan vandaagquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Al enkele keren gedaan vandaag
Maar als je met Lotusss de oorlog moet winnen.....pfffff.......zucht.....
Ik heb Skype Clanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:17 schreef Clan het volgende:
[..]
Je hebt geen Skype? Hoef je namelijk niets te tikken en kan je oneindig praten.
Ik zie je op offline staan. Ik geef gewoon antwoord, maar je zegt niks terug! Jij negeert mij gewoonquote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zie je op offline staan. Ik geef gewoon antwoord, maar je zegt niks terug! Jij negeert mij gewoon![]()
je liegt!!!!!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zie je op offline staan. Ik geef gewoon antwoord, maar je zegt niks terug! Jij negeert mij gewoon![]()
Yeah rightquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Lotusss heeft haar instellingen dusdanig verziekt dat zij er problemen mee heeft. Niet ik
Heb je net weer een bericht verstuurd, lees je het nu?quote:
Ja ik heb zelfs gereageerdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb je net weer een bericht verstuurd, lees je het nu?
Ik sta gvd al sinds ik thuis ben van werk op "available"quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja ik heb zelfs gereageerd
Maar jij antwoordt niet he....
Typisch geval van een Communication breakdownquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Skype is echt handig, vaak toen mijn oudste zoon in China zat vaak in gebruik gehadquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb Skype Clan
Maar als je gratis wil lullen moet de andere ook wel Skype aan hebben staan.
Zit nu met je te chatten via Skype.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik sta gvd al sinds ik thuis ben van werk op "available"
pffff, doe gewoon ff via MSN schat!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zit nu met je te chatten via Skype.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
pffff, doe gewoon ff via MSN schat!
Ik zit op MSN, reageer daar dan gewoon ff.
Ik wil gvd niet via Skype chatten. Gewoon via oude kanaal. Klaar. Word er gallisch van met dit gedoe!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:29 schreef Lotusss het volgende:
Of zet je skype-status op invisible... dat kan ook.
Dan heb ik geen MSN of Skype meer nodig voor communicatie. Maar Lotusss is weer ff bijdehand nu.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:30 schreef Royyy het volgende:
ER, je weet toch dat zodra jullie samenwonen, dit soort problemen zich ook in real-life gaan voordoen he?
Pffff... jij hebt mij in je blocklist gezet?!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan heb ik geen MSN of Skype meer nodig voor communicatie. Maar Lotusss is weer ff bijdehand nu.
Nee, geen idee hoe het kan whehehehequote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Pffff... jij hebt mij in je blocklist gezet?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |