Altijd beter dan een herbarium makenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:34 schreef Royyy het volgende:
[..]
Academic paper (zo'n ding waarbij je in slaap valt als je 2 regels hebt gelezen), over een onderwerp dat iets te maken moet hebben met 'Trust and thrustworthiness in economic interactions'Ik haat dat soort opdrachten echt.
International Businessquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:35 schreef Maitje het volgende:
[..]
Altijd beter dan een herbarium maken![]()
Nee, ff serieus, wat voor opleiding doe je dan?
Saaiquote:
Tja, moet iets hequote:
Zekersquote:
Niet vast, nog steeds via Randstad, maar gelukkig wel voor langere rtijd nu dan die geplande 3 wekenquote:
Ja idd, je moet ietsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:47 schreef Royyy het volgende:
[..]
Tja, moet iets heEn er is eigenlijk geen enkele WO of HBO opleiding die me enorm interessant lijkt, en waar ik graag verder mee zou willen later. Hiermee heb ik in elk geval redelijk wat opties. En wat leuke dingetjes zoals een semester verplicht in het buitenland studeren en stage in het buitenland.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zekers
Geld is geld, en dan ben ik niet te vies extra te werken
Zou stage doen in Europa, hoef je niet te vliegen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:49 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja idd, je moet iets.
Stage in het buitenland
Buitenland kan ook idd Engeland zijn ofzoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:02 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Zou stage doen in Europa, hoef je niet te vliegen.
Kan je ook met de auto doen (tunnelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:09 schreef Maitje het volgende:
[..]
Buitenland kan ook idd Engeland zijn ofzo
Neee.. dan wil ik wel met de boot..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:15 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Kan je ook met de auto doen (tunnel)
Dan is de boot toch fijner, als je met de auto gaat.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:15 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Kan je ook met de auto doen (tunnel)
Staat toch duidelijk dat t op een volwassen manier moet, zie ik hem eigenlijk ook niet doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:39 schreef Royyy het volgende:
[..]
Pas op he, dadelijk komt rubje dreigen met huisregels
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:54 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Staat toch duidelijk dat t op een volwassen manier moet, zie ik hem eigenlijk ook niet doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:56 schreef gerco94 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat was een snelle editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond één duiveltje al wat weinig...
ninjaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:57 schreef Royyy het volgende:
[..]
Dat was een snelle editIk vond één duiveltje al wat weinig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |