dit is fok! deal with it daarbij weet ik niet of hij het online heeft gezien of via de normale tv.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:25 schreef Vinz0r het volgende:
Jij kan ook nooit s een dag zonder iemand te fucken hea?
Ookal is t fok!, je bent gewoon een irritant pest ventje die niks anders doet dan trollen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:52 schreef rubje het volgende:
[..]
dit is fok! deal with it daarbij weet ik niet of hij het online heeft gezien of via de normale tv.In geval van dat laatste was mijn opmerking daarop gericht.
![]()
Daarbij is het adagium dat militairen toch geharde jongens zijn die wel tegen een stootje kunnen of onderschrijf je met je opmerking nou net het tegenovergestelde?![]()
ah..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:58 schreef Vinz0r het volgende:
Sorry ik heb betere dingen te doen
Vraag me trouwens echt af hoe jouw leven/familie eruit ziet.
Denk dat toen je geboren bent je ouders niet genoeg kracht hadden om je op te tillen waardoor je met je kop op de grond bent gedonderd.
Hoop dat t waar is, zou namelijk een hoop verklaren.
Welke huisregels?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:01 schreef rubje het volgende:
[..]
ah..toch nog een reactie...
zoals verwacht kon je het niet laten...
![]()
blij dat jij zegt en vind, liever jij dan iemand met zijn volle verstand
@m.k: lees de fokhuisregels eens goed door.. Vragen om ban is er zelf 1 krijgen.![]()
quote:[ afbeelding ] Wat moet je vooral wel doen!
• Discussie voeren op een volwassen manier. Geen beledigingen, ongefundeerde beschuldigingen of onzin uitkramen.
oeeeeehhquote:
Geen last van, zit toch de hele dag binnen.. onnuttige school zeikquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:26 schreef Maitje het volgende:
Wat een schijt weer is het trouwens zeg ...
Wat moet je maken dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:30 schreef Royyy het volgende:
[..]
Geen last van, zit toch de hele dag binnen.. onnuttige school zeik
Jij blijquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:33 schreef ErwinRommel het volgende:
Op het werk wat extra uren moeten maken omdat er eentje niet kwam opdagen ghegheghe
Academic paper (zo'n ding waarbij je in slaap valt als je 2 regels hebt gelezen), over een onderwerp dat iets te maken moet hebben met 'Trust and trustworthiness in economic interactions'quote:
Vaste baan nu?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:33 schreef ErwinRommel het volgende:
Op het werk wat extra uren moeten maken omdat er eentje niet kwam opdagen ghegheghe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |