Geef mij maar echt bier Brand bijvoorbeeld, dat is bier dat je moet leren drinkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:59 schreef m.k het volgende:
[..]
het is inderdaad niet geweldig, ik zal het ook niet meer kopen. maar het heeft wel allemaal prijzen gekregen dus ik wou het even proberen
nah er is wel een relatie gesneuveld maar niet door moiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:47 schreef Mores het volgende:
[..]
Je hebt een oude klasgenoot in zijn hol genomen, terwijl je stiekem toch hetero bent?![]()
Shame on you!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
nah er is wel een relatie gesneuveld maar niet door moialleen wat fietsen gesneuveld en een kampvuurtje waar de brandweer voor kwam
autobanden branden leuk
gastquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
nah er is wel een relatie gesneuveld maar niet door moialleen wat fietsen gesneuveld en een kampvuurtje waar de brandweer voor kwam
autobanden branden leuk
kijk, goed volk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:04 schreef Mores het volgende:
[..]
Geef mij maar echt bier Brand bijvoorbeeld, dat is bier dat je moet leren drinken
Ja.quote:
welke is dat?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 08:57 schreef Cobra4 het volgende:
Werkt de IK 2-17 trouwens ook bij kinderen?
Nee. Veel te moeilijk. Gewoon een simpel bevel geven. Wordt het opgevolgd = beloning. Wordt het niet opgevolgd = straf.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 08:57 schreef Cobra4 het volgende:
even opgezocht. En het werkt waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 08:57 schreef Cobra4 het volgende:
OTVOEM.... uh je zou het kunne proberen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 08:57 schreef Cobra4 het volgende:
Begrijp ik maar de vragen waren niet echt moeilijk of lang leek mij.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Sorry dat ik niet reageerde, maar ik heb nu werk, en dus een leven
Werk is onregelmatig, en al;s ik thuis ben soms ff geen zin om te internetten maar gewoon mijn ding te doen.
Opvallend dat zo op ft Bragg NL tv hebben of kunnen ontvangen.... Ik dacht dat de US forces hun eigen satellieten en netwerk hadden..waarmee men alleen Amerikaanse zenders kunnen ontvangen...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:49 schreef Sine_Pari het volgende:
Zag vandaag op het journaal dat het parkeren ook lekker duur geworden is. Ben ik toch wel blij dat ik hier woon
Jij kan ook nooit s een dag zonder iemand te fucken hea?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:20 schreef rubje het volgende:
[..]
Begrijp ik maar de vragen waren niet echt moeilijk of lang leek mij.IIg zie ik je antwoord graag tegemoet.
[..]
Opvallend dat zo op ft Bragg NL tv hebben of kunnen ontvangen.... Ik dacht dat de US forces hun eigen satellieten en netwerk hadden..waarmee men alleen Amerikaanse zenders kunnen ontvangen...
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:25 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Jij kan ook nooit s een dag zonder iemand te fucken hea?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |