Gorinchem. ER woont officieus met mij samen, in april wordt het officieelquote:
gelijk ff ge-edit en ik ben een nieuwe sms tone rijkerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
Ik refereer naar de film met Robin Williams.
Volgens mij is dat dichter bij Rotjeknor dan Utreg?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gorinchem. ER woont officieus met mij samen, in april wordt het officieel
Ligt precies 33 km van Utrecht én Rotterdam vandaanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:42 schreef Mores het volgende:
[..]
Volgens mij is dat dichter bij Rotjeknor dan Utreg?
Zo dat is ook makkelijk, waar stappen jullie normaalquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ligt precies 33 km van Utrecht én Rotterdam vandaan
We gaan meestal iets drinken in Gorinchem zelf... veel leuke cafés en restaurantjes. Verder zijn we niet zo erg van stappen (ik ben momenteel snel moe en ER wordt nerveus van druktes).quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:50 schreef Mores het volgende:
[..]
Zo dat is ook makkelijk, waar stappen jullie normaal
Ben blij dat ik nu zo goed als nooit meer met de NS hoef te reizen..quote:
In Breda ben ik al lang niet meer wezen stappen, kan me er iig niets meer van herinneren,quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
We gaan meestal iets drinken in Gorinchem zelf... veel leuke cafés en restaurantjes. Verder zijn we niet zo erg van stappen (ik ben momenteel snel moe en ER wordt nerveus van druktes).
Maar voorkeur heeft Breda, omdat hij daar nog zijn studio heeft net buiten het centrum
Inderdaad, E2,80 per uur is hier tegenwoordig heel normaal, zou me niks verbazen als het in de Randstad nog meer is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:49 schreef Sine_Pari het volgende:
Zag vandaag op het journaal dat het parkeren ook lekker duur geworden is. Ben ik toch wel blij dat ik hier woon
Is goed. ER gaat nu zijn bedje in en slapen... ik Fok dan in bed nog wel even een halfuurtje door ofzo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:54 schreef Mores het volgende:
[..]
In Breda ben ik al lang niet meer wezen stappen, kan me er iig niets meer van herinneren,
Maar ik stuur wel een pm
Ja op het NOS journaal hadden ze het er over dat het in Amsterdam 5.60 wasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:54 schreef Royyy het volgende:
[..]
Inderdaad, E2,80 per uur is hier tegenwoordig heel normaal, zou me niks verbazen als het in de Randstad nog meer is.
Venlo heeft ook totaal geen busaansluitingen op de trein, heel irritantquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:53 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ben blij dat ik nu zo goed als nooit meer met de NS hoef te reizen..
Een half jaar in Venlo naar school geweest. Met de auto was ik in 40 minuten daar, met het OV duurde het bijna 2 uur. Eerst van hier de stoptrein naar Heerlen, overstappen op de intercity, in Roermond overstappen op de stoptrein tot aan Venlo, en dan daar 20 minuten op de bus wachtenVooral die aansluiting met de intercity was altijd een drama.
Nu naar Maastricht, alleen nog maar Veolia-stoptrein zonder overstappen. Tot nu toe in een heel jaar maar 2 keer echt vertraging gehad, die hebben het echt wel goed geregeld.
hallo sinequote:
Hier bij het winkelcentrum is het 2,50 p/uquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:55 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja op het NOS journaal hadden ze het er over dat het in Amsterdam 5.60 was
Bohquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:55 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja op het NOS journaal hadden ze het er over dat het in Amsterdam 5.60 was
ohja en een parkeervergunning hier is 1200 eu p/jquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hier bij het winkelcentrum is het 2,50 p/u
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |