Hier in de stad heb je ook rustige kroegen hoor, en ik ken in Utreg ook een paar rustige kroegen, tis maar waar je gaatquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ohhh![]()
Stappen voor mij is in weekeinde een drukke kroeg ingaan, je een weg banen door de meute met je ellebogen, in een plek welke mut vol is en dan een of andere heikneuter een ros voor z'n kop te verkopen. Dat versta ik onder stappen. Niet mijn ding om problemen voor te zijn
Kijk, rustige kroegen, waar je kunt zitten en de boel kunt overzien, daar ben ik meer vanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:25 schreef Mores het volgende:
[..]
Hier in de stad heb je ook rustige kroegen hoor, en ik ken in Utreg ook een paar rustige kroegen, tis maar waar je gaat
Transport zat allemaal in Busovaca, ik zat bij de TCie als chauffeur van de viertonner, je had daar ook de staf en Tbat zitten, maar die zaten op Hotel Nunspeetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
LOL, valium niet nodig hoor
Waar in Bosnië zat je?
Ha, ik zat bij Dutchbat1, te Srebrenica. Bravo Stier-cie 11 Infbat GGJ. 1994 First-Inquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:28 schreef Mores het volgende:
[..]
Transport zat allemaal in Busovaca, ik zat bij de TCie als chauffeur van de viertonner, je had daar ook de staf en Tbat zitten, maar die zaten op Hotel Nunspeet
Van de snert moet ik ltijd scheten laten, nu vind ik dat niet zo erg, maar mensen om me heen gaan dan altijd klagenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Zit nu ff aan de snert btw. dadelijk weer bed in. Morgen op tijd op!!
Ik heb ook zat oxazepam hier liggen hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:23 schreef Mores het volgende:
[..]
Moet wel toch als we beiden in Bosnië hebben gezetenik ben vervroegd in dienst gegaan en wilde nog voor verlenging 4 maal 3 maanden tekenen, kon ik meteen korporaal worden, maar toch maar niet gedaan
Ik las er een paar weken geleden in dit topic over ja. Ik heb nog wel een hoop valium voor je hoor
Toen zat ik nog in Nederland, misschien pas net in dienst, wij kregen echt een stoomcursus want ze zaten verlegen om chauffeursquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ha, ik zat bij Dutchbat1, te Srebrenica. Bravo Stier-cie 11 Infbat GGJ. 1994 First-In
Precies, gewoon met een paar pilsjes wegslaan die hapquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb ook zat oxazepam hier liggen hoor
Ja maar die zijn eigenlijk voor mijzelfquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:33 schreef Mores het volgende:
[..]
Precies, gewoon met een paar pilsjes wegslaan die hap
Ok dan, diende jij dan nog onder UNPROFOR?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:32 schreef Mores het volgende:
[..]
Toen zat ik nog in Nederland, misschien pas net in dienst, wij kregen echt een stoomcursus want ze zaten verlegen om chauffeurs
UNPROFOR en UNHCR, dat ging na het Dayton akkord overquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ok dan, diende jij dan nog onder UNPROFOR?
Good Mooooooorning America!!!!quote:
Als je wilt, we zouden eens een keertje ergens kunnen afspreken, oude koeien uit de sloot halenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:34 schreef Mores het volgende:
[..]
UNPROFOR en UNHCR, dat ging na het Dayton akkord over
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:36 schreef Royyy het volgende:
[..]
Psst, het is maar 6 uur vroeger daar
Ik refereer naar de film met Robin Williams.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:36 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Is hier alweer 17:36 inmiddels
Lijkt me leuk, spreek tegenwoordig weinig mensen van Bosnië, is natuurlijk ook weer een tijdje terug en na de uitzending verlies je mekaar toch sneller uit het oog dan verwacht.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als je wilt, we zouden eens een keertje ergens kunnen afspreken, oude koeien uit de sloot halen
Dan kom je gewoon hier pitten, kunnen jullie lekker bijbabbelen met bier en welicht een zonnetje op het balkon of ergens in het centrumquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:37 schreef Mores het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, spreek tegenwoordig weinig mensen van Bosnië, is natuurlijk ook weer een tijdje terug en na de uitzending verlies je mekaar toch sneller uit het oog dan verwacht.
En waar woon jij?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan kom je gewoon hier pitten, kunnen jullie lekker bijbabbelen met bier en welicht een zonnetje op het balkon of ergens in het centrum
Idd, stuur anders eens een PM naar mij of naar Lotusss (mijn vriendin)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:37 schreef Mores het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, spreek tegenwoordig weinig mensen van Bosnië, is natuurlijk ook weer een tijdje terug en na de uitzending verlies je mekaar toch sneller uit het oog dan verwacht.
Gorinchem. ER woont officieus met mij samen, in april wordt het officieelquote:
gelijk ff ge-edit en ik ben een nieuwe sms tone rijkerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
Ik refereer naar de film met Robin Williams.
Volgens mij is dat dichter bij Rotjeknor dan Utreg?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gorinchem. ER woont officieus met mij samen, in april wordt het officieel
Ligt precies 33 km van Utrecht én Rotterdam vandaanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:42 schreef Mores het volgende:
[..]
Volgens mij is dat dichter bij Rotjeknor dan Utreg?
Zo dat is ook makkelijk, waar stappen jullie normaalquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ligt precies 33 km van Utrecht én Rotterdam vandaan
We gaan meestal iets drinken in Gorinchem zelf... veel leuke cafés en restaurantjes. Verder zijn we niet zo erg van stappen (ik ben momenteel snel moe en ER wordt nerveus van druktes).quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:50 schreef Mores het volgende:
[..]
Zo dat is ook makkelijk, waar stappen jullie normaal
Ben blij dat ik nu zo goed als nooit meer met de NS hoef te reizen..quote:
In Breda ben ik al lang niet meer wezen stappen, kan me er iig niets meer van herinneren,quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
We gaan meestal iets drinken in Gorinchem zelf... veel leuke cafés en restaurantjes. Verder zijn we niet zo erg van stappen (ik ben momenteel snel moe en ER wordt nerveus van druktes).
Maar voorkeur heeft Breda, omdat hij daar nog zijn studio heeft net buiten het centrum
Inderdaad, E2,80 per uur is hier tegenwoordig heel normaal, zou me niks verbazen als het in de Randstad nog meer is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:49 schreef Sine_Pari het volgende:
Zag vandaag op het journaal dat het parkeren ook lekker duur geworden is. Ben ik toch wel blij dat ik hier woon
Is goed. ER gaat nu zijn bedje in en slapen... ik Fok dan in bed nog wel even een halfuurtje door ofzo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:54 schreef Mores het volgende:
[..]
In Breda ben ik al lang niet meer wezen stappen, kan me er iig niets meer van herinneren,
Maar ik stuur wel een pm
Ja op het NOS journaal hadden ze het er over dat het in Amsterdam 5.60 wasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:54 schreef Royyy het volgende:
[..]
Inderdaad, E2,80 per uur is hier tegenwoordig heel normaal, zou me niks verbazen als het in de Randstad nog meer is.
Venlo heeft ook totaal geen busaansluitingen op de trein, heel irritantquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:53 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ben blij dat ik nu zo goed als nooit meer met de NS hoef te reizen..
Een half jaar in Venlo naar school geweest. Met de auto was ik in 40 minuten daar, met het OV duurde het bijna 2 uur. Eerst van hier de stoptrein naar Heerlen, overstappen op de intercity, in Roermond overstappen op de stoptrein tot aan Venlo, en dan daar 20 minuten op de bus wachtenVooral die aansluiting met de intercity was altijd een drama.
Nu naar Maastricht, alleen nog maar Veolia-stoptrein zonder overstappen. Tot nu toe in een heel jaar maar 2 keer echt vertraging gehad, die hebben het echt wel goed geregeld.
hallo sinequote:
Hier bij het winkelcentrum is het 2,50 p/uquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:55 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja op het NOS journaal hadden ze het er over dat het in Amsterdam 5.60 was
Bohquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:55 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja op het NOS journaal hadden ze het er over dat het in Amsterdam 5.60 was
ohja en een parkeervergunning hier is 1200 eu p/jquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hier bij het winkelcentrum is het 2,50 p/u
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |