Goed beveiligd dusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:57 schreef Maitje het volgende:
[..]
Haha nee. Ik kreeg de foto via link en via direct message, dus die heb ik niet meer...
Och god...quote:
Je was verkleed als Iron Man?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:00 schreef Royyy het volgende:
[..]
Och god...![]()
Maitje heeft hier een aantal keer lopen te verkondigen dat ze begint te soppen van mannen in glimmend metaalIk maakte vervolgens de fout om te vertellen dat ik lang geleden met carnaval eens zo'n ding aan heb gehad
Oh dat, niks bijzonders... Ik loop op zondag ook altijd in harnas.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:00 schreef Royyy het volgende:
[..]
Och god...![]()
Maitje heeft hier een aantal keer lopen te verkondigen dat ze begint te soppen van mannen in glimmend metaalIk maakte vervolgens de fout om te vertellen dat ik lang geleden met carnaval eens zo'n ding aan heb gehad
Hé, maak 't Maitje nu niet zo lastig, ze moet nu al kiezen tussen Cobra en mij, als jij daar ook nog eens bijkomtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Oh dat, niks bijzonders... Ik loop op zondag ook altijd in harnas.
Alleen op zondag?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Oh dat, niks bijzonders... Ik loop op zondag ook altijd in harnas.
Als ik mijn pedopasje verleng, mag ik dan ook meedoen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:05 schreef Royyy het volgende:
[..]
Hé, maak 't Maitje nu niet zo lastig, ze moet nu al kiezen tussen Cobra en mij, als jij daar ook nog eens bijkomt![]()
Je weet toch, vrouwen met tegenstrijdige gevoelens, uiteindelijk is heel DEF daar het slachtoffer van
Je werkt met elektriek?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zal wel moeten, harnas is niet ESD veilig
was echt verukkelijk. Indischcollegatje had ze gemarineerdquote:
Sorry dat ik niet reageerde, maar ik heb nu werk, en dus een levenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:50 schreef rubje het volgende:
[..]
Ik heb je laatst een pm nog gestuurd met wat vragen.Krijg ik daar nog antwoord op?
Of moet ik bij je vriendin Lotuss zijn...
Wellichtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:21 schreef Mores het volgende:
Mensen nog spannende plannen voor het weekend?
Na sopte stopte ik met lezenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:25 schreef Maitje het volgende:
Alle jezus!
Ik sopte op channing tatum in harnas en Royy verkondigde dat die er ook zo uitzag in harnas... Dus pics or it didn't happend. Naaa... Toen deed die dat!
Dus!!
Dus je kan vanavond niet helemaal los gaanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:31 schreef Thaboel het volgende:
Werken en gezellug doen met het gleufdier
Spannend!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:37 schreef Royyy het volgende:
[..]
De hele avond gezellig in DEF posten?
Ik had em vanmiddag al gedownload, had geen zin om te wachten en de hele tijd naar reclames te moeten kijken.quote:
Morgen weer werken, dan naar Breda voor 1 nachtje, zondag zusje helpen met verhuizen te 020. Maandag weer werken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:21 schreef Mores het volgende:
Mensen nog spannende plannen voor het weekend?
Druk weekend dus, ik heb alles openstaan dus er kan nog vanalles gebeuren, maar ik ga misschien nog even op kraamvisite bij mensenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Morgen weer werken, dan naar Breda voor 1 nachtje, zondag zusje helpen met verhuizen te 020. Maandag weer werken.
nah ook geen zin in. Lekker filmpje kijken!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:32 schreef Mores het volgende:
[..]
Dus je kan vanavond niet helemaal los gaan
Transformers 2 al gezien?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
nah ook geen zin in. Lekker filmpje kijken!
nope nog niet. Goed idee! Maar ga na gmv lekker slapen word morgen een lange dagquote:
Druk idd, maar maakt niet uit, ben ik `van de straat`quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:44 schreef Mores het volgende:
[..]
Druk weekend dus, ik heb alles openstaan dus er kan nog vanalles gebeuren, maar ik ga misschien nog even op kraamvisite bij mensen
Ik ben ook niet zo van kraamvisite, maar ik zit in de leeftijd dat vrienden om me heen nestjes aan het bouwen zijn, ik verlies steeds meer stapmaatjesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Druk idd, maar maakt niet uit, ben ik `van de straat`
Veel plezier met de kraamvisite, niet echt mijn ding btw
Een keertje stappen met ErwinRommel (en ik)?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:04 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo van kraamvisite, maar ik zit in de leeftijd dat vrienden om me heen nestjes aan het bouwen zijn, ik verlies steeds meer stapmaatjes
Hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:04 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo van kraamvisite, maar ik zit in de leeftijd dat vrienden om me heen nestjes aan het bouwen zijn, ik verlies steeds meer stapmaatjes
Jullie hebben nog geen plannen voor kinderen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een keertje stappen met ErwinRommel (en ik)?
Neeeeeeeeeeeee! *brrrrr*quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:16 schreef Mores het volgende:
[..]
Jullie hebben nog geen plannen voor kinderen?
dacht het dus niet!!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:16 schreef Mores het volgende:
[..]
Jullie hebben nog geen plannen voor kinderen?
37 hierzo. En Lotusss, je weet het, ik krijg het op m'n heupen als ik ga stappen in drukke menigten. Dat moet jij inmiddels toch wel weten?quote:
Stappen is de algemene term voor "even de stad in gaan". Kan dus ook een café zijn. Ouwe lul.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
37 hierzo. En Lotusss, je weet het, ik krijg het op m'n heupen als ik ga stappen in drukke menigten. Dat moet jij inmiddels toch wel weten?
Moet wel toch als we beiden in Bosnië hebben gezetenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
37 hierzo. En Lotusss, je weet het, ik krijg het op m'n heupen als ik ga stappen in drukke menigten. Dat moet jij inmiddels toch wel weten?
ohhhquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Stappen is de algemene term voor "even de stad in gaan". Kan dus ook een café zijn. Ouwe lul.
LOL, valium niet nodig hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:23 schreef Mores het volgende:
[..]
Moet wel toch als we beiden in Bosnië hebben gezetenik ben vervroegd in dienst gegaan en wilde nog voor verlenging 4 maal 3 maanden tekenen, kon ik meteen korporaal worden, maar toch maar niet gedaan
Ik las er een paar weken geleden in dit topic over ja. Ik heb nog wel een hoop valium voor je hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |