Whut? Why?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:14 schreef m.k het volgende:
had net een reünie van mijn oude klas![]()
het leukste was het heen en weer lopen tussen het station en restaurant
saaie simpele luiquote:
Lagere school, middelbaar of daarna?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:14 schreef m.k het volgende:
had net een reünie van mijn oude klas![]()
het leukste was het heen en weer lopen tussen het station en restaurant
Mooie muziek hoor, van Chris Isaak... maar wel slaapverwekkend.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:16 schreef Mores het volgende:
[..]
Even wat muziek dan, tegen de stilte...
middelbaarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:17 schreef Mores het volgende:
[..]
Lagere school, middelbaar of daarna?
Die mensen hoef ik ook nooit meer te zien, reunies kunnen mij gestolen worden, de hele avond sta je de zelfde vragen te beantwoorden, hoe gaat het? wat doe je nou?quote:
goed, niks, klaarquote:
Reunie van de peuterspeelzaal wel dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:21 schreef Maitje het volgende:
Middelbaar zou ik denk ik ook niet naar toe gaan
Ik zou niet meer weten wie het warenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:25 schreef Mores het volgende:
[..]
Reunie van de peuterspeelzaal wel dan?
Je hebt een oude klasgenoot in zijn hol genomen, terwijl je stiekem toch hetero bent?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:35 schreef Thaboel het volgende:
November een reunie van de basisschool gehad was wel leuk. Had de meeste 5jaar niet gezien ofzo. Teveel gedronken en dingen gebeurt waar we niet trots op zijnmaar ach wel flink gelachen
Dat worden we allemaal, iig nog nooit gehoord dat we er jonger op wordenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:41 schreef Sine_Pari het volgende:
Noch nooit een reunie van school gehad, en als ik nu een van de basisschool zou hebben zou ik geen mens meer kennen is alweer meer dan 30 jaar geleden.
Shit ik word oud
Haha en zo worden allerlei geruchten de wereld in geholpenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:27 schreef Mores het volgende:
Slaapze en groetjes aan Royyy en Cobra
Bah, dat vind ik dus ranzig bier, voor mij ajb geen Grolsch, ik heb in Enschede ooit vlakbij die brouwerij gewoont, Loudonlaan ergens in de buurt, ook FC Twente oefende daar, en ik heb daar allemaal geen goede gevoelens bij.quote:
nope sorry, maar wel lekker iddquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:56 schreef Sine_Pari het volgende:
Heb je geen Warsteiner of Bitburger?
het is inderdaad niet geweldig, ik zal het ook niet meer kopen. maar het heeft wel allemaal prijzen gekregen dus ik wou het even proberenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:57 schreef Mores het volgende:
[..]
Bah, dat vind ik dus ranzig bier, voor mij ajb geen Grolsch, ik heb in Enschede ooit vlakbij die brouwerij gewoont, Loudonlaan ergens in de buurt, ook FC Twente oefende daar, en ik heb daar allemaal geen goede gevoelens bij.
Nou aan jou de eer om dit kutlandje op de R&R kaart te zettenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:56 schreef Sine_Pari het volgende:
Denk dat hij enkel maar bij een handje vol mensen bekend is.
Zou niet weten waarom.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:59 schreef Mores het volgende:
[..]
Nou aan jou de eer om dit kutlandje op de R&R kaart te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |