Mooi ook hoe die afgevuurd worden. Ik had er een filmpje van, maar die is helaas foetsie.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:39 schreef Clan het volgende:
@ER
Ik schoot met M114 155mm;
Foto op de van Essen in Ede
[ afbeelding ]
Foto op Schietkamp 't Harde
[ afbeelding ]
Hier in actie, toen ze al meer dan 20 jaar niet meer gebruikt werden;
Zat filmpjes van te vinden op internet, maar wat pas echt mooi was, was als je 's nachts stond te vuren, dan zag je die lichtflitsen achter de granaat en wanneer die doel trof, dat was pas mooi.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi ook hoe die afgevuurd worden. Ik had er een filmpje van, maar die is helaas foetsie.
Daar moet je zeker niet achter staan want dan ben je doodquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:46 schreef m.k het volgende:
wat een ziekelijke terugslag hebben die howitzers toch
Doe mij maar dit soort Duitse muziek;quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Clan, ik moet het nu ff met dit doen......
Baas boven baas mbt Duitse muziekquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:53 schreef Mores het volgende:
[..]
Doe mij maar dit soort Duitse muziek;
Death en vooral black metal ben ik weer niet zo'n fan van het mag hard zijn, maar het moet wel herkenbaar blijven, en hierbij kan ik de bands of de nummers geeneens uit elkaar houdenquote:
Ik heb nog de eerste versie van de cd, waar deze achter Momma staat, terwijl ik momma gotta die tonight toch iets heftiger vind..quote:
los van het verhaal er achter ga je er wel verdomde hard van fietsenquote:Op zondag 27 februari 2011 00:14 schreef Mores het volgende:
Ik weet niet of iemand zich die kannibaal uit Duitsland herinnert, mar dit nummer gaat over die ziekelije actie van hem met die vent die hij uitnodigde, via internet, om op te eten...
Haha, ik zet dit soort muziek ook altijd op als ik ga fietsen, ga je toch even iets snellerquote:Op zondag 27 februari 2011 00:21 schreef m.k het volgende:
[..]
los van het verhaal er achter ga je er wel verdomde hard van fietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |