Gebrselassie zou mij lopend nog inhalenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zijn serieuze snelheden maar niet continu en dan nog een gemiddelde fietster in hartje van een stad of dorp gaat geen 49km/h
7quote:
Dus de kans dat jij gepakt gaat worden voor te hard fietsen binnen de bebouwde kom is zeer klein. Voorzover je uberhaupt bekeurd word voor te hard fietsen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gebrselassie zou mij lopend nog inhalen
Een snelheidslimiet is een snelheidslimietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
7
Maar dan nog kan een fietser toch nooit TE hard rijden?
Die 68km/h was op een plek waar er 30 borden stonden. Ik had dus in theorie bijna mijn rijbewijs mogen inleverenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zijn serieuze snelheden maar niet continu en dan nog een gemiddelde fietster in hartje van een stad of dorp gaat geen 49km/h
Er zijn wel eens boetes uitgedeeld ja, aan wielrenners die tegen de 60 door een 30km/h gebied knalden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
7
Maar dan nog kan een fietser toch nooit TE hard rijden?
Ik heb eigenlijk geen idee. Dat heb ik niet geleerd voor m'n fietsdiplomaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een snelheidslimiet is een snelheidslimiet
Is op zich wel wat voor te zeggen jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn wel eens boetes uitgedeeld ja, aan wielrenners die tegen de 60 door een 30km/h gebied knalden.
Nope, had wel gekunt, maar koos ervoor bij een vriendin te blijven die in de shit zatquote:
Kan je dit aantonen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn wel eens boetes uitgedeeld ja, aan wielrenners die tegen de 60 door een 30km/h gebied knalden.
Ik heb echt een hekel aan wielrenners vaak, vooral in colonnequote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, de zogeheten Luisterende oor maneuvre. Die kennen we. Heeft niet geholpen dus?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, had wel gekunt, maar koos ervoor bij een vriendin te blijven die in de shit zat
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:59 schreef PeuRac het volgende:
maar koos ervoor bij een vriendin te blijven die in de shit zat
Even mezelf quoten:quote:
En bedankt, ben dan wel recreatief maar wel uiterst fanatiekquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan wielrenners vaak, vooral in colonne
Nee, ik heb het van 1 van die wielrenners gehoord en stom stom stom hem niet een verklaring laten ondertekenen als bewijs op FOKquote:
Dat is prima. Maar daarom kan je nog wel rekening houden met andere weggebruikersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:01 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En bedankt, ben dan wel recreatief maar wel uiterst fanatiek
Heb zelf al wat gevonden, het kan wel maar makkelijk aan te vechten. Ik denk dat ze beboet zijn voor roekeloosweggedrag.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ik heb het van 1 van die wielrenners gehoord en stom stom stom hem niet een verklaring laten ondertekenen als bewijs op FOK
Ik heb een bel! (dat hebben niet veel wielrenners)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is prima. Maar daarom kan je nog wel rekening houden met andere weggebruikers
Zou je denken, met een groep wielrenners met 60km/h door een 30km/h zone...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:02 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Heb zelf al wat gevonden, het kan wel maar makkelijk aan te vechten. Ik denk dat ze beboet zijn voor roekeloosweggedrag.
elke 'normale' weggebruiker heeft een hekel aan die mallotenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan wielrenners vaak, vooral in colonne
Er is voor fietsers geen maximum snelheid. Zelfs onder art 22 RVV (bijzondere maximum snelheden) word de fiets niet genoemd. Wél kun je een boete krijgen voor voor gevaarlijk verkeersgedrag. Dat laatste zal dan ook wel gebeurd zijn bij die wielrenners. Overigens kun je in België dan weer wél een boete krijgen voor te hard fietsen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:58 schreef stbabylon het volgende:
Dat zou wel triest zijn zegquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:00 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, de zogeheten Luisterende oor maneuvre. Die kennen we. Heeft niet geholpen dus?
idd zeg, vorige keer stond er hier een truck over het zebrapad geparkeerd, dus wij HEEL voorzichtig langs die truck om over te steken, ragt er zo'n wielernicht voorbij, bijna botsing.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
elke 'normale' weggebruiker heeft een hekel aan die malloten
Alleen al voor het dragen van zo'n broek zouden ze verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd zeg, vorige keer stond er hier een truck over het zebrapad geparkeerd, dus wij HEEL voorzichtig langs die truck om over te steken, ragt er zo'n wielernicht voorbij, bijna botsing.
Kan opzich gebeuren, gaat ie een beetje lopen schelden
Heel zuid heeft mijn "tief op met je nichterige kutbroek, fietsdebiel" kunnen horen, incl manager en collega;s.
Hey, toen je dat verhaal tegen mij vertelde zei je heul wat andersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd zeg, vorige keer stond er hier een truck over het zebrapad geparkeerd, dus wij HEEL voorzichtig langs die truck om over te steken, ragt er zo'n wielernicht voorbij, bijna botsing.
Heel zuid heeft mijn "tief op met je nichterige kutbroek, fietsdebiel" kunnen horen, incl manager en collega;s.
Dat is vaak nog het ergste ja, zelf fout bezig zijn en maar schreeuwenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ook dat jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen al voor het dragen van zo'n broek zouden ze verboden moeten worden
En altijd maar denken dat ze overal voorrang hebben.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:08 schreef rival het volgende:
Dat is vaak nog het ergste ja, zelf fout bezig zijn en maar schreeuwen
Niet "heel wat anders" waarchijnlijk een vergelijkbare zinquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hey, toen je dat verhaal tegen mij vertelde zei je heul wat anders
Weleens gehad toen ik klein was, stak ik over voor de bus langs op een zebrapad, was er idd een wielrenner zo slim om op volle snelheid door te rijden. Hij idd scheldenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn pony heeft eens een stel wielrenners een nat pak gegeven. Damn, wat heb ik toen doodsangsten uitgestaanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:09 schreef STING het volgende:
[..]
Weleens gehad toen ik klein was, stak ik over voor de bus langs op een zebrapad, was er idd een wielrenner zo slim om op volle snelheid door te rijden. Hij idd schelden
Gelukkig had ik alleen een gescheurd t-shirt
Ze reden met z'n allen de sloot in nadat ze verblind waren door jouw schoonheid?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn pony heeft eens een stel wielrenners een nat pak gegeven. Damn, wat heb ik toen doodsangsten uitgestaan
het is duidelijk, iedereen kent zequote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:08 schreef Techno het volgende:
[..]
En altijd maar denken dat ze overal voorrang hebben.
Die is wel érg smooth hoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:13 schreef Wicked-Game het volgende:
Ze reden met z'n allen de sloot in nadat ze verblind waren door jouw schoonheid?
Ondergezeken?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn pony heeft eens een stel wielrenners een nat pak gegeven. Damn, wat heb ik toen doodsangsten uitgestaan
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:13 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ze reden met z'n allen de sloot in nadat ze verblind waren door jouw schoonheid?
Daar kan ik toch alleen maar voor vallen?quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, m'n pony duwde ze de sloot in nadat hij helemaal doorflipte omdat de colonne als een idioot rakelings langs mij heen scheurde. Ik was echt doodsbang toen
Wat een held die pony!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, m'n pony duwde ze de sloot in nadat hij helemaal doorflipte omdat de colonne als een idioot rakelings langs mij heen scheurde. Ik was echt doodsbang toen
Hahaha, was 't maar waarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:16 schreef STING het volgende:
[..]
![]()
Hij keek een beetje zoals in je UI?
Kan ik me voorstellen jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha, was 't maar waar
Het klinkt overigens veel leuker dan het was, toen
Ach, dat is beter dan die maat van mij die al fietsend ging proberen hoe lang hij dat kon doen met zijn ogen dicht..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
15 en m'n pony was vier jaar en nog niet gecastreerd. Overigens doodbraaf, maar toen dus niet, hij heeft een hekel aan fietsersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:19 schreef STING het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja
Hoe oud was je toen?
*knuffel*quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:19 schreef Spirit82 het volgende:
[zeurmode] Ik heb geen ziiiiiin meeerrr, maar ik moet nog 2.5 uur voor ik met goed fatsoen weg kan maar ik verveel me dood en ik wil naar huuissss en en en en en ik wil een knuffel[/zeurmode]
Wat gebeurde er?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, dat is beter dan die maat van mij die al fietsend ging proberen hoe lang hij dat kon doen met zijn ogen dicht..
Lelijke wijven toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:20 schreef STING het volgende:
Dronken bakvissen opgepakt voor overlast Drachten
Bakvissen?
Plotseling begon de fiets te hakkelen, hij deed zijn ogen open, was op 1 of andere manier 90 graden gedraaid en fietste recht op een sloot af (nee, kon niet meer rennen).quote:
Maar dat is eigen schuld dikke bult... En wat een idiootquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Plotseling begon de fiets te hakkelen, hij deed zijn ogen open, was op 1 of andere manier 90 graden gedraaid en fietste recht op een sloot af (nee, kon niet meer rennen).
Ja, dat van hem was ook gewoon domquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat is eigen schuld dikke bult... En wat een idiootDat m'n pony en ik een ongeluk hadden, was niet mijn fout
Als je kan fietsen kun je ook rennen toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:23 schreef stbabylon het volgende:
Plotseling begon de fiets te hakkelen, hij deed zijn ogen open, was op 1 of andere manier 90 graden gedraaid en fietste recht op een sloot af (nee, kon niet meer rennen).
Hij zal wel remmen bedoelen, maar heb zo het vermoeden dat je dat bedoeltquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je kan fietsen kun je ook rennen toch?
Allebei!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:32 schreef STING het volgende:
Hij zal wel remmen bedoelen, maar heb zo het vermoeden dat je dat bedoelt
2.5 uurquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:38 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het niets, dat werken.
Oh well, nog even volhouden.
Ik vermaak me eigenlijk wel hierquote:
Ja maar die was virtueel en ik wil em van een woest aantrekkelijk man die me vervolgens mee naar de slaapkamer sleurt.. Dus werken is gewoon kut jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:40 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zeik niet, ik heb je al een knuffel gegeven
Waar werk je? Ben toch bijna weer klaarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar die was virtueel en ik wil em van een woest aantrekkelijk man die me vervolgens mee naar de slaapkamer sleurt.. Dus werken is gewoon kut ja
Je drinkt me maar woest aantrekkelijk vanavondquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar die was virtueel en ik wil em van een woest aantrekkelijk man die me vervolgens mee naar de slaapkamer sleurt.. Dus werken is gewoon kut ja
We hebben geen slaapkamers hier opt werkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:42 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Waar werk je? Ben toch bijna weer klaar
Ik weet niet zeker of mn lever daar tegen opgewassen isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je drinkt me maar woest aantrekkelijk vanavond.
Hmm jij smelt nu al...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je drinkt me maar woest aantrekkelijk vanavond.
Je kan ook met jezelf leven, dus dat moet wel lukkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:44 schreef Spirit82 het volgende:
Ik weet niet zeker of mn lever daar tegen opgewassen is
Vast wel een kopieerhok, toilet of een voorraadkast?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
We hebben geen slaapkamers hier opt werk
Weet van de meeste niet eens hoe ze eruit zienquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:45 schreef stbabylon het volgende:
Ik hou van de vrouwen in Singles die hard to get spelen, maar om de haverklap aandacht willen, en graag horen hoe aantrekkelijk ze wel niet zijn.
Ik hou ook van de mannen die ze continue die aandacht geven.
Daar heeft u een goed puntquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan ook met jezelf leven, dus dat moet wel lukken.
Dat is het mooie, het uiterlijk maakt compleet niet uit! (blijkbaar)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet van de meeste niet eens hoe ze eruit zien
We zijn allemaal mooi van binnenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is het mooie, het uiterlijk maakt compleet niet uit! (blijkbaar)
Ik heb het NU al verdiend, zo op de vrijdagmiddag en ben dan ook al lekker thuis!quote:
Als 't bloed eruit is wel jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van binnen zijn we allemaal blank
Als je het verdiend hebt dan is het goed.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het NU al verdiend, zo op de vrijdagmiddag en ben dan ook al lekker thuis!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je het verdiend hebt dan is het goed.
Heb het ook wel verdiend vind ik, maar zit er niet in.
En dan ook nog eens een koopzondag
Ja, dahaag. Je moet niet open op zondagquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is echt genaaid, nog een reden om niet in de retail te werken
7,5 jaar retail gedaan, en zou voor geen goud meer terug willenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar denken werkgevers vaak heel anders over.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dahaag. Je moet niet open op zondag
Hij is eigen baasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Daar denken werkgevers vaak heel anders over.
Vind het normaal niet zo erg, maar we hebben een hartstikke mooi voetbalprogramma zondag.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil kunnen kiezen of ik moet werken in t weekend moet werken of niet. Hoewel ik me net bedenk dat ik vaak genoeg heb moeten werken omdat t af moestquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het normaal niet zo erg, maar we hebben een hartstikke mooi voetbalprogramma zondag.
Ik heb zelfs nog een diploma winkelassistent en een diploma verkoopmedewerker.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
7,5 jaar retail gedaan, en zou voor geen goud meer terug willen
Voetbal of geld, wat is nou belangrijker (hint: het is niet voetbal)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het normaal niet zo erg, maar we hebben een hartstikke mooi voetbalprogramma zondag.
Daarom heb je nog wel een keuzequote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:58 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dan bepaalt hij het inderdaad zelf, maar dan zijn het wel inkomsten die je misloopt.
En daarom baalt hij dus.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:58 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dan bepaalt hij het inderdaad zelf, maar dan zijn het wel inkomsten die je misloopt.
Sorry dat ik besta!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met je vervelende opmerkingen zo 1,5 uur voordat ik weekend heb
Voetbal natuurlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voetbal of geld, wat is nou belangrijker (hint: het is niet voetbal)
Het is meer dat je het niet kunt maken om als enige dicht te zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:58 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
*GROM*quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:00 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Klopt, helemaal gelijk in!
Zo 15:00 het is WEEKEND!!![]()
*sorry babs moest even!*
Whadiddido?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, dat is ook wat bruut gezegd. Je moet gewoon wat meer oppassen met je opmerkingen
Vrijwel alles.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is er nou belangrijker dan voetbal?
Het is heel goed op mijn werk! Bevalt me echt zo onwijs goed! En mag ook heel veel dingen doen die ik nog nooit eerder gedaan heb, sales, marketing, projectmanagement, enz, maar wat ik tot nu toe echt super vind!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:04 schreef Kreator het volgende:
Hoest op je werk. Fok is stom zonder Klots.
Ik bén vermoeiend.quote:
Doen ze allemaal om jou te pesten.quote:
Zo ver zou het al het nooit komen. Ik ben precies 11 jaar fulltime aan het werk nu, en ik ben van drop-out en boterhamworstverkoopster bij de AH gekomen op dit punt. Heb ik nog niet eens zo beroerd gedaan vind ikzelf.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:14 schreef Kreator het volgende:
Goed bezig Kluts. alles beter dan secretaresse zijn op je 58e in een stoffig kantoor.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:13 schreef Kreator het volgende:
Iemand die trein vs koe gezien? Bizar..
http://www.dumpert.nl/med(...)a/koe_vs._trein.html
grappig toch dat vrouwen zich kunnen verheugen op dingen die mannen echt verschrikkelijk vindenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:16 schreef Ripley het volgende:
hey, zondag niet werken! Dan wordt dat dus lekker naar de kapper eindelijk
Ola, perfecte boobies. Volgens eigen zeggen dan.quote:
De kapper zelf vind ik vaak irritant. Soms tref je zo'n doos die alleen maar over haar katten en vriendje Danny kan praten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
grappig toch dat vrouwen zich kunnen verheugen op dingen die mannen echt verschrikkelijk vinden.
Daar heb ik ook altijd een hekel aan ja, zo lekker geforceerd een gesprek op gang proberen te houden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
De kapper zelf vind ik vaak irritant. Soms tref je zo'n doos die alleen maar over haar katten en vriendje Danny kan praten.
Bij mijn kapper in Apeldoorn had ik altijd dezelfde chick, die was net als ik ook meer van het half meeluisteren met wat andere klanten slap ouwehoeren dan het zelf kleppen. Ik praat graag, maar niet bij de kapper.
Maar daarna, als je een compleet nieuw kapsel hebt.
En bedankt. Gatver. Ik hoef geen biefstuk meer dit weekend.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ola, perfecte boobies. Volgens eigen zeggen dan.
Oh en niet-klikkers. Klik op mijn filmpje. WTF moment van 2011.
??? welk filmpje?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ola, perfecte boobies. Volgens eigen zeggen dan.
Oh en niet-klikkers. Klik op mijn filmpje. WTF moment van 2011.
ahhh gossie Wat zielig!!!!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die opmerking was voor iedereen. Iets naar boven.
Wilde je dat serieus gaan kijken?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:27 schreef Kreator het volgende:
New Kids Turbo. Wel te koop in de winkel, niet te downloaden. Vage shit.
Staat gewoon op tpb hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:27 schreef Kreator het volgende:
dvdrip zie ik iig. nog geen HD versie geloof ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe dan. Ik zie alleen die hoerige cam versie.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
dvdrip zie ik iig. nog geen HD versie geloof ik.
edit, nee je hebt gelijk, dit is wat anders..
My bad.
Wijf.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik keek het al toen de serie nog niet eens op de internets was man.
Ach, bespaar je die 1,5 uur verneuken van je tijdquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, bespaar je die 1,5 uur verneuken van je tijd.
Ik verheug me er niet op om daar te zitten, maar wel op het feit dat mijn haar achteraf geen poedeldweil meer is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
grappig toch dat vrouwen zich kunnen verheugen op dingen die mannen echt verschrikkelijk vinden.
Op spotnet staat er eentje van 3,9gig wellicht dat dat een dvd-rip is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe dan. Ik zie alleen die hoerige cam versie.
Ok, ieder zijn ding, ik kan er geen glimlach van op mijn mond krijgen. Zal je wel niet-randstedeling voor moeten zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:33 schreef Kreator het volgende:
[..]. Het moet. Ik lag helemaal dubbel om die filmpjes van 3 minuten.
Of iemand met een camera die niet kan comprimeren.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Op spotnet staat er eentje van 3,9gig wellicht dat dat een dvd-rip is.
Voor mij geldt hetzelfde, maar ik ben toch echt een provinciaaltje.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, ieder zijn ding, ik kan er geen glimlach van op mijn mond krijgen. Zal je wel niet-randstedeling voor moeten zijn.
Ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Voor mij geldt hetzelfde, maar ik ben toch echt een provinciaaltje.
Of zou ik intregreren?
Op spotnet heb je geen reacties hè. Dacht ik. Dat is wel kudt met peren. Fucking Tim Kuik hoerenhomo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Op spotnet staat er eentje van 3,9gig wellicht dat dat een dvd-rip is.
Iphone versie volgens reacties dus, duurt even met laden..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Op spotnet heb je geen reacties hè. Dacht ik. Dat is wel kudt met peren. Fucking Tim Kuik hoerenhomo..
Ik ben er nog niet uit wat nou echt de benefits daarvan zijn.quote:
Kansloos. Ik loop wel ff langs de winkel dan.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Iphone versie volgens reacties dus, duurt even met laden..
maanvistopic, nee dank jequote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:55 schreef stbabylon het volgende:
Snel, Heatwave: De werptijd is begonnen... Ervaringen gezocht!
Het is er nu nog gezellig, nog geen ouders die verdedigen dat 1x in de 2 maanden op zondag met de kids mee naar de kroeg gaan ook stappen is.
Ik gun die mongool niet dat zijn topic looptquote:
Het werd eens tijdquote:
Ben je drachtig of zo?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het werd eens tijd.
1 dag werken is wel weer genoeg.
Bah Burger Kingquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:14 schreef stbabylon het volgende:
Jaaaaaa, nog maar een kwartiertje
Hmmm, BK-tje doen op Groningen CS...
Jindo of zoiets?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:16 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, eten, dat moet ook nog ergens zo. Zal wel weer restaurant bij de ArenA worden ofzo
.
Ach, abortus is een ervaring die iedereen een keer moet ondergaanquote:
Ja, zoiets, niet echt geweldig helaas. Maar er is niet zoveel anders in de buurt. Oh well, voor de ene keer is het wel te doen.quote:
Hmmm, ontbijt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:14 schreef stbabylon het volgende:
Jaaaaaa, nog maar een kwartiertje
Hmmm, BK-tje doen op Groningen CS...
Jij liever dan ik, in dit gevalquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, abortus is een ervaring die iedereen een keer moet ondergaan.
Zelf nooit gegeten daar. Als ik al aan die kant van het spoor bleef was het eigenlijk om te drinken bij het Vervolg of het Grolsch cafe. Dus 'eten' was bitterballenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zoiets, niet echt geweldig helaas. Maar er is niet zoveel anders in de buurt. Oh well, voor de ene keer is het wel te doen.
Opzich misschien ook wel beter, maar mevrouw wil gevoerd wordenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zelf nooit gegeten daar. Als ik al aan die kant van het spoor bleef was het eigenlijk om te drinken bij het Vervolg of het Grolsch cafe. Dus 'eten' was bitterballen
Vrouwenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich misschien ook wel beter, maar mevrouw wil gevoerd worden.
Ach, het is ook wel beter, anders ben ik zelf ook zo lam als een konijn rond middernachtquote:
Oh.. in dat geval neem ik mijn 'vrouw' opmerking en alle daarop volgende opmerkingen terug.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het is ook wel beter, anders ben ik zelf ook zo lam als een konijn rond middernacht.
Jinso is best te doen, voor een bioscoop uitjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zoiets, niet echt geweldig helaas. Maar er is niet zoveel anders in de buurt. Oh well, voor de ene keer is het wel te doen.
In dit geval concert dusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:30 schreef STING het volgende:
[..]
Jinso is best te doen, voor een bioscoop uitje
Hier kan je hem nog niet kopen in de winkel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:27 schreef Kreator het volgende:
Papier anno 2011quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:42 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, moet een dossier meeslepen voor maandag, past niet eens in m'n tas
maak er een pdfje vanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:42 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, moet een dossier meeslepen voor maandag, past niet eens in m'n tas
Ja, stukken moeten zo worden overhandigd, dat heb ik ook niet bedacht...quote:
ja ik ook denk ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:41 schreef rival het volgende:
Ik eet vandaag waarschijnlijk bij de fastfoodtoken waar ik toevallig langs rij
Snap ik, maar ik vind het echt onzin, je kan alles gewoon mailen oid. Dat geprint is echt niet meer van deze tijdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, stukken moeten zo worden overhandigd, dat heb ik ook niet bedacht...
Er wordt ook veel gemaild. Maar officiele stukken moeten een handtekening en voor de bewijsvoering is printen gewoon veel makkelijker. Gelukkig is het een startend dossier, dus nog maar 500 pagina's dikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik vind het echt onzin, je kan alles gewoon mailen oid. Dat geprint is echt niet meer van deze tijd.
quote:Man dood na rondbrengen geboortekaartjes RUDDERVOORDE - Een 24-jarige man uit het Belgische Gits was net drie dagen vader toen hij donderdag tijdens het rondbrengen van de geboortekaartjes tegen een boom reed en overleed.
De vader bracht de geboortekaartjes van zijn dochtertje Naomi bij familie en vrienden in Ruddervoorde toen hij tegen de boom reed, meldt Het Laatste Nieuws. De man was nog in leven en werd overgebracht naar het ziekenhuis, waar hij even later overleed aan zijn verwondingen.
Even voor het ongeluk had hij zijn 19-jarige vriendin nog aan de telefoon. "Hij moest nog één kaartje bezorgen", zegt de jonge moeder, die kapot is van verdriet.
zou ik wel willen maar dan eet ik pas rond 12 ofzo... dat heb ik deze week wel genoeg gedaanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:43 schreef littledrummergirl het volgende:
geen zin in verantwoord voer vandaag
Ik weet hoe het gaat allemaal hoor, maar "men" moet gewoon eens wennen ipv hun hele leven de oude dingen te blijven doen. geef iedereen een ipad oid en je hebt alles bij de hand zonder printsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er wordt ook veel gemaild. Maar officiele stukken moeten een handtekening en voor de bewijsvoering is printen gewoon veel makkelijker. Gelukkig is het een startend dossier, dus nog maar 500 pagina's dik
Oh, dat vind ik ook hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet hoe het gaat allemaal hoor, maar "men" moet gewoon eens wennen ipv hun hele leven de oude dingen te blijven doen. geef iedereen een ipad oid en je hebt alles bij de hand zonder prints.
Ik verwijt jou ook nietsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik ook hoorMaar zolang er niks gedaan wordt, heb je geen keus.
hier is bij de administratie een stagair bezig om ALLE dossiers in te scannen zodat we ze digitaal hebben...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet hoe het gaat allemaal hoor, maar "men" moet gewoon eens wennen ipv hun hele leven de oude dingen te blijven doen. geef iedereen een ipad oid en je hebt alles bij de hand zonder prints.
Dat dus, fossielenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
hier is bij de administratie een stagair bezig om ALLE dossiers in te scannen zodat we ze digitaal hebben...
en dan nog zijn er partners (oude kerels) die het zaakje niet vertrouwen en de papieren dossiers willen houden, of problemen maken als die jongedame hun papieren wilt hebben om in te scannen
Ja maar dan moet ik in elke speech die ene pagina zoeken en vervangenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:49 schreef HeatWave het volgende:
Dan zit er 1 foutje in een speech, draaien ze de hele speech weer 20 keer uit ipv 20 keer 1 pagina met een verbetering.
Daarom was het idd, opzich nog wel logisch, maar hou ajb je bek over je groene beleid danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik in elke speech die ene pagina zoeken en vervangen
wat een kutklus voor die stagiair... Leert ie ook zo lekker veel vanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
hier is bij de administratie een stagair bezig om ALLE dossiers in te scannen zodat we ze digitaal hebben...
en dan nog zijn er partners (oude kerels) die het zaakje niet vertrouwen en de papieren dossiers willen houden, of problemen maken als die jongedame hun papieren wilt hebben om in te scannen
Ja, dat werken niet altijd leuk is bijvquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat een kutklus voor die stagiair... Leert ie ook zo lekker veel van
weet niet hoeveel weken ie bezig is met scannenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat werken niet altijd leuk is bijv.
ik zeg stagair maar bedoelde eigenlijk een student met bijbaantje...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
2 maanden geloof ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
weet niet hoeveel weken ie bezig is met scannenik zou ervoor passen iig
tenzij de stagiair leert voor iets administratiefs of zwakzinnig isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
weet niet hoeveel weken ie bezig is met scannenik zou ervoor passen iig
Dat leerde ik ook tijdens mijn eerste IT stage toen ik alle utp kabels mocht ordenenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat werken niet altijd leuk is bijv.
ah dan valt het wel mee, er zijn ergere bijbanenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:55 schreef rival het volgende:
[..]
ik zeg stagair maar bedoelde eigenlijk een student met bijbaantje...
Ik heb nooit stage gelopen, ik was gewoon vakkenvuller toen ik 14 was, dat is al kut genoegquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
Dat leerde ik ook tijdens mijn eerste IT stage toen ik alle utp kabels mocht ordenen
ik zit nu in de poepluiers, bloedneuzen en jengelend gezeikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
Dat leerde ik ook tijdens mijn eerste IT stage toen ik alle utp kabels mocht ordenen
toen werkte ik de weekenden bij een boer, plantjes potten....quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nooit stage gelopen, ik was gewoon vakkenvuller toen ik 14 was, dat is al kut genoeg.
Je zit in poepluiers.... euhm, misschien wil je je zin iets anders formuleren?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zit nu in de poepluiers, bloedneuzen en jengelend gezeik
Reminds me of een dramastage van mij. Ik wil er niet over praten. Ik ga de herinnering vanavond wel verder wegdrinken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik las te snel en las bloedluiersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zit nu in de poepluiers, bloedneuzen en jengelend gezeik
Leukquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ook, morgen ONZ radio meet. lala.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:26 schreef MissMSX het volgende:
Nog niet vol? Pffff, stelletje prutsers
Okee, nooit gedaanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:38 schreef Evie het volgende:
[..]
haha wat is een pompoen bereiden en schoonmaken een werkje zeg!
Ik voel me niet aangesprokenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:38 schreef tijnbrein het volgende:
Alohagoeie avond singles van het goeie leven
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:38 schreef tijnbrein het volgende:
haha verbaast me nietquote:
Je bent geen single meer?quote:
Hi Tijn. En yep, ik voel me wel aangesprokenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:38 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ook al helaasquote:
Dat is mooiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hi Tijn. En yep, ik voel me wel aangesproken
Maar wel alles goed?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:46 schreef Lotusss het volgende:
Ola! Voel me niet aangesproken, want niet single!
Okee. Ik zag eind vorig jaar wel een leuk iemand in de AH (cassiere), ze lachte wel leuk naar mequote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook al helaas![]()
Pff vandaag een paar leuke jonge dames die langs liepen op mijn werk
Kan wel wat beter, slaap weer ontzettend veel... maar voel me wel okéquote:
Dat is altijd jammer zoietsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Ik zag eind vorig jaar wel een leuk iemand in de AH (cassiere), ze lachte wel leuk naar me![]()
Maar daarna niet meer gezien, tot vorige week, maar toen zat ze aan de kassa en ik had net al aan een andere kassa afgerekend..
Jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is altijd jammer zoiets![]()
Nog leuke plannen de komende tijd?
Zondagquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja
Zondag PSV-Ajax.
En over 4 weken. Sonata Arctica in de Effenaar
Ik hoop dat ze met 11-0 winnen van Ajaxquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja
Zondag PSV-Ajax.
En over 4 weken. Sonata Arctica in de Effenaar
Dat hoop ik natuurlijk ook. Maar zal wel een gelijkspelletje worden of een benauwde zege voor 1 van de 2.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze met 11-0 winnen van Ajax![]()
Leukbinnenkort naar Devin Townsend toe
Dan hoop ik PSVquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat hoop ik natuurlijk ook. Maar zal wel een gelijkspelletje worden of een benauwde zege voor 1 van de 2.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze met 11-0 winnen van Ajax![]()
Leukbinnenkort naar Devin Townsend toe
Groningen speelt laatste tijd wat zwakker. Moeten ze thuis of uit? Groningen thuis is nogal moeilijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ajax wint zondag.
Hoop dat mijn cluppie kan stunten tegen groningen.
We moeten thuis.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Groningen speelt laatste tijd wat zwakker. Moeten ze thuis of uit? Groningen thuis is nogal moeilijk.
Ja, geboren en getogen net buiten Eindhoven. Nu woon ik inmiddels in die stad. Redelijk dichtbij het stadion (loop er zo'n 20 minuten op)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent een brabander neem ik aan?
Valkenswaard?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, geboren en getogen net buiten Eindhoven. Nu woon ik inmiddels in die stad. Redelijk dichtbij het stadion (loop er zo'n 20 minuten op)
Mistig.... koud en nat...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb ik het niet vandaan gehaaldquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Want je ondertitel kwam toch wel van:
Ik ben voor Feyenoord en ik haat Ajaxquote:
Don't say the F word out loudquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben voor Feyenoord en ik haat Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |