In dit geval concert dusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:30 schreef STING het volgende:
[..]
Jinso is best te doen, voor een bioscoop uitje
Hier kan je hem nog niet kopen in de winkel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:27 schreef Kreator het volgende:
New Kids Turbo. Wel te koop in de winkel, niet te downloaden. Vage shit.
Papier anno 2011quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:42 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, moet een dossier meeslepen voor maandag, past niet eens in m'n tas
maak er een pdfje vanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:42 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, moet een dossier meeslepen voor maandag, past niet eens in m'n tas
Ja, stukken moeten zo worden overhandigd, dat heb ik ook niet bedacht...quote:
ja ik ook denk ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:41 schreef rival het volgende:
Ik eet vandaag waarschijnlijk bij de fastfoodtoken waar ik toevallig langs rij
Snap ik, maar ik vind het echt onzin, je kan alles gewoon mailen oid. Dat geprint is echt niet meer van deze tijdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, stukken moeten zo worden overhandigd, dat heb ik ook niet bedacht...
Er wordt ook veel gemaild. Maar officiele stukken moeten een handtekening en voor de bewijsvoering is printen gewoon veel makkelijker. Gelukkig is het een startend dossier, dus nog maar 500 pagina's dikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik vind het echt onzin, je kan alles gewoon mailen oid. Dat geprint is echt niet meer van deze tijd.
quote:Man dood na rondbrengen geboortekaartjes RUDDERVOORDE - Een 24-jarige man uit het Belgische Gits was net drie dagen vader toen hij donderdag tijdens het rondbrengen van de geboortekaartjes tegen een boom reed en overleed.
De vader bracht de geboortekaartjes van zijn dochtertje Naomi bij familie en vrienden in Ruddervoorde toen hij tegen de boom reed, meldt Het Laatste Nieuws. De man was nog in leven en werd overgebracht naar het ziekenhuis, waar hij even later overleed aan zijn verwondingen.
Even voor het ongeluk had hij zijn 19-jarige vriendin nog aan de telefoon. "Hij moest nog één kaartje bezorgen", zegt de jonge moeder, die kapot is van verdriet.
zou ik wel willen maar dan eet ik pas rond 12 ofzo... dat heb ik deze week wel genoeg gedaanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:43 schreef littledrummergirl het volgende:
geen zin in verantwoord voer vandaag
Ik weet hoe het gaat allemaal hoor, maar "men" moet gewoon eens wennen ipv hun hele leven de oude dingen te blijven doen. geef iedereen een ipad oid en je hebt alles bij de hand zonder printsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er wordt ook veel gemaild. Maar officiele stukken moeten een handtekening en voor de bewijsvoering is printen gewoon veel makkelijker. Gelukkig is het een startend dossier, dus nog maar 500 pagina's dik
Oh, dat vind ik ook hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet hoe het gaat allemaal hoor, maar "men" moet gewoon eens wennen ipv hun hele leven de oude dingen te blijven doen. geef iedereen een ipad oid en je hebt alles bij de hand zonder prints.
Ik verwijt jou ook nietsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik ook hoorMaar zolang er niks gedaan wordt, heb je geen keus.
hier is bij de administratie een stagair bezig om ALLE dossiers in te scannen zodat we ze digitaal hebben...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet hoe het gaat allemaal hoor, maar "men" moet gewoon eens wennen ipv hun hele leven de oude dingen te blijven doen. geef iedereen een ipad oid en je hebt alles bij de hand zonder prints.
Dat dus, fossielenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
hier is bij de administratie een stagair bezig om ALLE dossiers in te scannen zodat we ze digitaal hebben...
en dan nog zijn er partners (oude kerels) die het zaakje niet vertrouwen en de papieren dossiers willen houden, of problemen maken als die jongedame hun papieren wilt hebben om in te scannen
Ja maar dan moet ik in elke speech die ene pagina zoeken en vervangenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:49 schreef HeatWave het volgende:
Dan zit er 1 foutje in een speech, draaien ze de hele speech weer 20 keer uit ipv 20 keer 1 pagina met een verbetering.
Daarom was het idd, opzich nog wel logisch, maar hou ajb je bek over je groene beleid danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik in elke speech die ene pagina zoeken en vervangen
wat een kutklus voor die stagiair... Leert ie ook zo lekker veel vanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
hier is bij de administratie een stagair bezig om ALLE dossiers in te scannen zodat we ze digitaal hebben...
en dan nog zijn er partners (oude kerels) die het zaakje niet vertrouwen en de papieren dossiers willen houden, of problemen maken als die jongedame hun papieren wilt hebben om in te scannen
Ja, dat werken niet altijd leuk is bijvquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat een kutklus voor die stagiair... Leert ie ook zo lekker veel van
weet niet hoeveel weken ie bezig is met scannenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat werken niet altijd leuk is bijv.
ik zeg stagair maar bedoelde eigenlijk een student met bijbaantje...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
2 maanden geloof ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
weet niet hoeveel weken ie bezig is met scannenik zou ervoor passen iig
tenzij de stagiair leert voor iets administratiefs of zwakzinnig isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
weet niet hoeveel weken ie bezig is met scannenik zou ervoor passen iig
Dat leerde ik ook tijdens mijn eerste IT stage toen ik alle utp kabels mocht ordenenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat werken niet altijd leuk is bijv.
ah dan valt het wel mee, er zijn ergere bijbanenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:55 schreef rival het volgende:
[..]
ik zeg stagair maar bedoelde eigenlijk een student met bijbaantje...
Ik heb nooit stage gelopen, ik was gewoon vakkenvuller toen ik 14 was, dat is al kut genoegquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
Dat leerde ik ook tijdens mijn eerste IT stage toen ik alle utp kabels mocht ordenen
ik zit nu in de poepluiers, bloedneuzen en jengelend gezeikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
Dat leerde ik ook tijdens mijn eerste IT stage toen ik alle utp kabels mocht ordenen
toen werkte ik de weekenden bij een boer, plantjes potten....quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nooit stage gelopen, ik was gewoon vakkenvuller toen ik 14 was, dat is al kut genoeg.
Je zit in poepluiers.... euhm, misschien wil je je zin iets anders formuleren?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zit nu in de poepluiers, bloedneuzen en jengelend gezeik
Reminds me of een dramastage van mij. Ik wil er niet over praten. Ik ga de herinnering vanavond wel verder wegdrinken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik las te snel en las bloedluiersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zit nu in de poepluiers, bloedneuzen en jengelend gezeik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |