Bah Burger Kingquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:14 schreef stbabylon het volgende:
Jaaaaaa, nog maar een kwartiertje
Hmmm, BK-tje doen op Groningen CS...
Jindo of zoiets?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:16 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, eten, dat moet ook nog ergens zo. Zal wel weer restaurant bij de ArenA worden ofzo
.
Ach, abortus is een ervaring die iedereen een keer moet ondergaanquote:
Ja, zoiets, niet echt geweldig helaas. Maar er is niet zoveel anders in de buurt. Oh well, voor de ene keer is het wel te doen.quote:
Hmmm, ontbijt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:14 schreef stbabylon het volgende:
Jaaaaaa, nog maar een kwartiertje
Hmmm, BK-tje doen op Groningen CS...
Jij liever dan ik, in dit gevalquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, abortus is een ervaring die iedereen een keer moet ondergaan.
Zelf nooit gegeten daar. Als ik al aan die kant van het spoor bleef was het eigenlijk om te drinken bij het Vervolg of het Grolsch cafe. Dus 'eten' was bitterballenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zoiets, niet echt geweldig helaas. Maar er is niet zoveel anders in de buurt. Oh well, voor de ene keer is het wel te doen.
Opzich misschien ook wel beter, maar mevrouw wil gevoerd wordenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zelf nooit gegeten daar. Als ik al aan die kant van het spoor bleef was het eigenlijk om te drinken bij het Vervolg of het Grolsch cafe. Dus 'eten' was bitterballen
Vrouwenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich misschien ook wel beter, maar mevrouw wil gevoerd worden.
Ach, het is ook wel beter, anders ben ik zelf ook zo lam als een konijn rond middernachtquote:
Oh.. in dat geval neem ik mijn 'vrouw' opmerking en alle daarop volgende opmerkingen terug.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het is ook wel beter, anders ben ik zelf ook zo lam als een konijn rond middernacht.
Jinso is best te doen, voor een bioscoop uitjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zoiets, niet echt geweldig helaas. Maar er is niet zoveel anders in de buurt. Oh well, voor de ene keer is het wel te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |