Je kan ook met jezelf leven, dus dat moet wel lukkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:44 schreef Spirit82 het volgende:
Ik weet niet zeker of mn lever daar tegen opgewassen is
Vast wel een kopieerhok, toilet of een voorraadkast?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
We hebben geen slaapkamers hier opt werk
Weet van de meeste niet eens hoe ze eruit zienquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:45 schreef stbabylon het volgende:
Ik hou van de vrouwen in Singles die hard to get spelen, maar om de haverklap aandacht willen, en graag horen hoe aantrekkelijk ze wel niet zijn.
Ik hou ook van de mannen die ze continue die aandacht geven.
Daar heeft u een goed puntquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan ook met jezelf leven, dus dat moet wel lukken.
Dat is het mooie, het uiterlijk maakt compleet niet uit! (blijkbaar)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet van de meeste niet eens hoe ze eruit zien
We zijn allemaal mooi van binnenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is het mooie, het uiterlijk maakt compleet niet uit! (blijkbaar)
Ik heb het NU al verdiend, zo op de vrijdagmiddag en ben dan ook al lekker thuis!quote:
Als 't bloed eruit is wel jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van binnen zijn we allemaal blank
Als je het verdiend hebt dan is het goed.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het NU al verdiend, zo op de vrijdagmiddag en ben dan ook al lekker thuis!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je het verdiend hebt dan is het goed.
Heb het ook wel verdiend vind ik, maar zit er niet in.
En dan ook nog eens een koopzondag
Ja, dahaag. Je moet niet open op zondagquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is echt genaaid, nog een reden om niet in de retail te werken
7,5 jaar retail gedaan, en zou voor geen goud meer terug willenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is echt genaaid, nog een reden om niet in de retail te werken
Daar denken werkgevers vaak heel anders over.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dahaag. Je moet niet open op zondag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |