Kan ik me voorstellen jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha, was 't maar waar
Het klinkt overigens veel leuker dan het was, toen
Ach, dat is beter dan die maat van mij die al fietsend ging proberen hoe lang hij dat kon doen met zijn ogen dicht..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, m'n pony duwde ze de sloot in nadat hij helemaal doorflipte omdat de colonne als een idioot rakelings langs mij heen scheurde. Ik was echt doodsbang toen
15 en m'n pony was vier jaar en nog niet gecastreerd. Overigens doodbraaf, maar toen dus niet, hij heeft een hekel aan fietsersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:19 schreef STING het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja
Hoe oud was je toen?
*knuffel*quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:19 schreef Spirit82 het volgende:
[zeurmode] Ik heb geen ziiiiiin meeerrr, maar ik moet nog 2.5 uur voor ik met goed fatsoen weg kan maar ik verveel me dood en ik wil naar huuissss en en en en en ik wil een knuffel[/zeurmode]
Wat gebeurde er?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, dat is beter dan die maat van mij die al fietsend ging proberen hoe lang hij dat kon doen met zijn ogen dicht..
Lelijke wijven toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:20 schreef STING het volgende:
Dronken bakvissen opgepakt voor overlast Drachten
Bakvissen?
Plotseling begon de fiets te hakkelen, hij deed zijn ogen open, was op 1 of andere manier 90 graden gedraaid en fietste recht op een sloot af (nee, kon niet meer rennen).quote:
Maar dat is eigen schuld dikke bult... En wat een idiootquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Plotseling begon de fiets te hakkelen, hij deed zijn ogen open, was op 1 of andere manier 90 graden gedraaid en fietste recht op een sloot af (nee, kon niet meer rennen).
Ja, dat van hem was ook gewoon domquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat is eigen schuld dikke bult... En wat een idiootDat m'n pony en ik een ongeluk hadden, was niet mijn fout
Als je kan fietsen kun je ook rennen toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:23 schreef stbabylon het volgende:
Plotseling begon de fiets te hakkelen, hij deed zijn ogen open, was op 1 of andere manier 90 graden gedraaid en fietste recht op een sloot af (nee, kon niet meer rennen).
Hij zal wel remmen bedoelen, maar heb zo het vermoeden dat je dat bedoeltquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je kan fietsen kun je ook rennen toch?
Allebei!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:32 schreef STING het volgende:
Hij zal wel remmen bedoelen, maar heb zo het vermoeden dat je dat bedoelt
2.5 uurquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:38 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het niets, dat werken.
Oh well, nog even volhouden.
Ik vermaak me eigenlijk wel hierquote:
Ja maar die was virtueel en ik wil em van een woest aantrekkelijk man die me vervolgens mee naar de slaapkamer sleurt.. Dus werken is gewoon kut jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:40 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zeik niet, ik heb je al een knuffel gegeven
Waar werk je? Ben toch bijna weer klaarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar die was virtueel en ik wil em van een woest aantrekkelijk man die me vervolgens mee naar de slaapkamer sleurt.. Dus werken is gewoon kut ja
Je drinkt me maar woest aantrekkelijk vanavondquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar die was virtueel en ik wil em van een woest aantrekkelijk man die me vervolgens mee naar de slaapkamer sleurt.. Dus werken is gewoon kut ja
We hebben geen slaapkamers hier opt werkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:42 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Waar werk je? Ben toch bijna weer klaar
Ik weet niet zeker of mn lever daar tegen opgewassen isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je drinkt me maar woest aantrekkelijk vanavond.
Hmm jij smelt nu al...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je drinkt me maar woest aantrekkelijk vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |